2020-05-17, 21:56
Medlem
Fan det här gör mig sentimental, imorgon tar det slut. 100 dagar har gått så fort nu när vi väl är där. Många har dock dagarna varit när jag trott att detta aldrig skulle komma till sitt slut. Vinter har blivit till vår och nu tystnar tillslut huset imorgon.

Nu har vi bara en uppgift kvar och det är att vi gör Sami till vinnare av BB2020!
2020-05-17, 21:57
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
eh ja samuel byter ju karaktär för varje program han deltar i

tävlingen blev ju avgjort för länge sen då folk har gått på alla lögner och tycker han är jätterolig.
sorgligt..

Ditt svar är noterat, ditt svar kommer att lämnas över till verkställande Troll för vidare behandling. Svar beräknas inom 3- 5 veckor.

Jaha Sami for the win ungefär...
2020-05-17, 21:58
Medlem
Låten när han väntar på restaurangen har dom väl kört tidigare nåt år.
Kände igen den när Sami började sjunga.
2020-05-17, 21:58
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Men skärp dig
Helt klart! Festerna hade vart så jävla mycket bättre med denna skit än den andra smörjan dom lirat
2020-05-17, 21:59
Medlem
Durochmolls avatar
Undra vems kärlek Lennie kommer välja, Amilias eller Mergims, eller kommer han fly från båda psykopaterna genom att ta första bästa tåg upp till Sundsvall?
2020-05-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Haha den här låten är så JÄVLA bra!

https://www.youtube.com/watch?v=ybsWtEPxvEM

400 visningar. Måste maxxa! Låg på typ 100 i förmiddags.
Helt sjukt bra! Kommer att köra den på Spotify dagarna i ändå när BB är över.
2020-05-17, 22:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Helvete vad fint skrivet. Grodan gråter aldrig men fan här hände något och tårkanalen fylldes lite. Jag får skylla det på att jag skar lök i förrgår... Väl valda ord min vän, Jullan är varenda ett.

Tack så mycket! Jag blir rörd av att du blev rörd. ❤️❤️❤️
2020-05-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Helt klart! Festerna hade vart så jävla mycket bättre med denna skit än den andra smörjan dom lirat
Jaha ok..vad pratar vi då för genre?
2020-05-17, 22:02
Medlem
den här miljonen som dom vinner är den skattebefriad?
2020-05-17, 22:02
Medlem
(EDIT: Kommentar till tidigare inlägg som ska tas bort, moderator kontaktad. Alla tar sitt ansvar att radera citat från detta inlägg).

Hej,
Vänligen ta bort denna kommentar snarast. Jag känner henne privat och skulle kunna skriva på ett papper om att ge dig 1 000 000 kr imorgon om det var hon som har kontot. Då jag vet att det INTE är hon som är kontoansvarig för det nuvarande kontot, eller tidigare konton, är det oerhört fel att hänga ut en privatperson på det här sättet. Det är bara skämmigt för dig när det du skriver inte är sant. Oavsett vem man röstar på inför finalen ska ingen behöva hängas ut, och SÄRSKILT inte en oskyldig privatperson i detta sammanhang. Jag själv hoppas att Sami vinner, men bara för det går jag inte på och kritiserar någon som inte tycker likadant. Jag personligen vet att den du hängde ut inte har NÅGOT som helst emot Sami, och tycker om honom som person. Så att hänga ut henne här är fruktansvärt onödigt när du inte har några belägg.

Så jag ber dig, vänligen ta bort din kommentar så snart som möjligt.
Hör gärna av dig till mig i pm om du har någon fundering.

//B
Senast redigerad av Avokadosushi 2020-05-17 kl. 22:40.
2020-05-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
wow vad duktig du är! känns det bra? är du björnes butler?

Är allt annat än Björnes butler. När folk gillar björne på facebook skapades direkt ett ogillande hos mig. Jag gillar folk som sticker ut, inte folk som går hem hos den stora massan. Det är bara spel för galleriet.
2020-05-17, 22:04
Medlem
Hoppas för Jasmines skull att hennes spraytan lägger sig under natten. Ser ut som att hon varit nere i en skorsten. Har bara sett sämre och sämre ut senaste timmarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in