2020-05-18, 17:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
VI skrattar, jag lovar! Och om det finns någon rättvisa garvar Sami med och tackar.... Heeeeela vägen till banken efter finalen, lilla hjärtat!

Kul med glada människor 😉 helt enligt Lenniestyle.!
Ja jag skulle inte tro han hinner hämta ut dom om det nu stämmer att han är skyldig allt 🤔
Men visst, det är ju bara att hoppas att han tar vara på detta nu och vänder om livet så han slipper hamna där igen 👍
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Testa att stänga av wifi på ena kontot också.
Visst fan!
Medlem
Zingo2s avatar
Någon som har aktuell ställning på sociala medier?
Sami ska vinna!
2020-05-18, 17:35
Medlem
zlikyrs avatar
Sami måste ju vinna, enda som är underhållande av dom som är kvar.
2020-05-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hur i helvete beter sig Lennie och Jass för att det kommer mat från McD???????

Haha jag är också helt konfunderad! Blev också förvånad när Glasman sa att McDonalds är hans favoritmat. Är det normalt att gilla McDonalds så mycket?? Det är typ rätt äckligt men man äter det i nödfall om man typ är på roadtrip eller en sen natt på fyllan? Trodde jag.
2020-05-18, 17:36
Medlem
Mouchinos avatar
Om Lennie ska upphöjas pga 100 dagars förnöjsamhet, dans på rosor upplevelse och 100% belåtenhet i allt och går igenom detta som en komplett robot?

Ja då ska i rättvisans namn också alla de andra deltagarna upphöjas dubbelt så mycket, tusenfalt genom deras inre kamp som de också inte kunnat/orkat hålla tillbaka och bekräftelsen har vi fått genom deras utspel av mindre bra sidor som är helt naturligt i en sån extraordinär situation som att vara isolerad från omvärlden betyder? Att visa känslor av mindre positiv art är det mest naturliga för gör vi inte det kan vi inte lära oss av det. De måste ha lärt sig otroligt mycket samt utvecklats av denna upplevelse!
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-18 kl. 17:40.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Någon som har aktuell ställning på sociala medier?
Sami ska vinna!
Undvikit i dag. Röstat och klart här! Tar ett glas vitt på balkongen nu. Och ber en bön för att Sami vinner!😃😃😃😃
Medlem
csfs avatar
vickan är live nu hon håller på sminka sig inför kvällen

skriv gärna om ni ser flera som är live på instagram under kvällen!
2020-05-18, 17:37
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vet inte riktigt då han sa i huset att han kunde var sig själv i huset för första gången. Vet inte om han håller med Amilia då hon gillar mycket drama och Mergim nog inte lika mycket utan faller för grupptrycket.
Ja jag skulle iaf tro mergim är sig själv som han var i slutet av huset och nu ute.
Men är svårt veta hur man skulle bli inlåst i ett hus med massor av olika (en del ganska extrema) männikskor, och så har han bott hemma innan. Sen allt paktande osv.
Ja jag har ingen aning om Amilia. Men jag hoppas iaf att Mergim och Lennie fortsätter ha denna fina kontakt. Anty och mergim verkar ju ha skitkul också.
2020-05-18, 17:37
Medlem
vilket jävla svin lennie är när han käkar donken trycker in maten i käften viker typ 10 pommes och bara trycker in munnen fyfan
2020-05-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
I morgon mellan kl. 08.00 - 16.00 Tror du får betala för alla abonnemang om du beställer jättemånga.
Nej på tv4 är de gratis
2020-05-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Men tack & bock, måste även passa på att tacka dig för dina träffsäkra lustigheter här nu när detta äntligen är slut. Tror vi har liknande humor. 😉
Det bestående minnet av bb 2020 för mig kommer vara den här tråden, själva programmet har man förhoppningsvis förträngt redan på onsdag. 😁
Åh, men tack! Ibland lyckas man få till det. Ja, verkligen! Ett tag levde jag hör 24/7 (innan jag blev avstängd en vecka 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️). Efter Julia åkte har jag tappat det lite men kommer sakna de flesta av er i tråden.

Har missat hela eftermiddagen, fick de beställa hur mycket de ville? Lite märkligt egentligen att gå McDonalds samma dag de ska ut, de kan köpa det själva om ett par timmar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in