2020-05-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det har du rätt i. Han är nog inte på den planhalvan men det är inte Lennie heller. Mergim - absolut!

Om du går tillbaka några sidor kan du läsa mitt resonemang om Lennie. Drar inte hela en gång till. Men min åsikt är iaf att Lennie visst gör detta och att det är väldigt subtilt. Jag tror att Lennie är extremt medveten om allt han gör i huset och syftet är att det ska leda till vinst.

Utöver hans subtila förändringar gentemot Sami den senaste tiden så kan jag helt enkelt inte köpa hur han betedde sig under skräckveckan. Skräckstolen, hans nejnejnej, det eviga hoppandet. Jag köper det inte. Promenaden runt i huset om mornarna likaså. Det är en roll, ett skådespel.

Jag är fullt medveten om att jag sticker ut hakan med detta och öppnar absolut upp för att jag kan ha fel.

Men inte när det gäller hur han har förändrats gentemot Sami. För det har han.

Men jag gillar gillar Lennie också, och hans spel är inte fult. Det är bara det att det är just ett spel.

Sami, han bara är.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 01:19.
2020-05-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha jag har ett hjärta så ja. Klart man vill hjälpa om man ser nån dricker för mycket, men svårt nå in till huset 🤷🏻‍♀️

Han ÄR ung. Han har som de flesta säkert flera år kvar att lära sig ... Vet inte hur många 25 åringar som blir omhändertagna från krogen.
Han känner sig nog trygg med någon som bryr sig. Skulle väl alla göra?
ag vet inte varför jag ens orkar svara dig
Vem är gammal kärring menar du ? 😂

Jag vet inte ens varför jag lägger ner tid och energi att svara dig.

Alla människor har väl ett hjärta av något slag, annars skulle vi inte leva.
Det mest skrämmande med dig är att du tror du kan hjälpa Mergim.
Hur kan du göra det, varför vill du göra det?
I Sverige är man myndig och anses vuxen när man är 18 år gammal.
Mergim är 21 och sover ihop med två småbröder fortfarande.
Spelar han in sina TikToks videos i barnrummet med tarrsängarna i bakgrunden?

Mergim är homosexuell/bisexuell och ingen bryr sig om det. Men DU borde lägga ner .

/ Hälsningar från den gamla kärringen. Punkt och slut!
2020-05-09, 01:17
Medlem
Citat:
Sami har väldigt lätt att haka på de han hänger med.
Han har absolut försökt trigga folk att flippa för att de ska se sämre ut ibland. Även snackat väldigt mkt skit med vissa personer för att hänga med i deras snack. MEN det är ett spel. Och han har faktiskt erkänt att han varit så och verkar ångra dig. Han är en snäll person som inte vill någon nått ont eg. Men det är nog lätt att svepas med när andra starka personer har starka åsikter.

Men han är snällare än vad många tror. Han är nog även mjukare än vad många här tror, och skulle nog absolut inte gilla skitsnacket många här fört om hans vänner där inne. 🤔

Håller med om i princip allt utom att han skulle ha gjort saker för att få någon att se dålig ut i syfte att ta sig framåt i spelet.

Han har gjort saker för att typ ”avslöja” folk, framförallt under Alex sista vecka då hela gula rummet var galet paranoida.

Ja, Sami skulle bli ledsen på mycket som har skrivits om hans vänner. Så är det. Och jag tror inte han blir särskilt förtjust när han får se vissa fan-kontons beteenden och yttringar heller.
2020-05-09, 01:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Jag vet inte ens varför jag lägger ner tid och energi att svara dig.

Alla människor har väl ett hjärta av något slag, annars skulle vi inte leva.
Det mest skrämmande med dig är att du tror du kan hjälpa Mergim.
Hur kan du göra det, varför vill du göra det?
I Sverige är man myndig och anses vuxen när man är 18 år gammal.
Mergim är 21 och sover ihop med två småbröder fortfarande.
Spelar han in sina TikToks videos i barnrummet med tarrsängarna i bakgrunden?

Mergim är homosexuell/bisexuell och ingen bryr sig om det. Men DU borde lägga ner .

/ Hälsningar från den gamla kärringen. Punkt och slut!

Haha jahaa är det du som är gammal kärring..fattade inte det 🙈

Japp du har helt rätt i att man måste ha ett hjärta för att leva 😂👍

Jag vet att jag förmodligen inte på något sätt kan hjälpa mergim...tyvärr. Hade jag kunnat hade jag gjort allt jag kunnat, det är inte ens det minsta skämt.

Japp man anses som vuxen, men hur många tror du är redo för vuxenlivet då? Inte direkt alla kan jag lova, många har panik för det, men visst det finns en del som fixar det! Absolut!

Enormt gulligt att han har sån fin kontakt med sina syskon. Många som inte har det tyvärr... Sorgligt nog.

Jamen vad bra att ingen bryr sig då om det nu skulle vara så. Tycker det verkar vara enormt många som bestämt det! och bryr sig galet mycket om just det. Men låter bra om han själv får välja då 👍
2020-05-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Om du går tillbaka några sidor kan du läsa mitt resonemang om Lennie. Drar inte hela en gång till. Men min åsikt är iaf att Lennie visst gör detta men att det är väldigt subtilt. Jag tror att Lennie är extremt medveten om allt han gör i huset och syftet är att det ska leda till vinst.

Utöver hans subtila förändringar gentemot Sami den senaste tiden så kan jag helt enkelt inte köpa hur han betedde sig under skräckveckan. Skräckstolen, hans nejnejnej, det eviga hoppandet. Jag köper det inte. Promenaden runt i huset om mornarna likaså. Det är en roll, ett skådespel.

Jag är fullt medveten om att jag sticker ut hakan med detta och öppnar absolut upp för att jag kan ha fel.

Men inte när det gäller hur han har förändrats gentemot Sami. För det har han.

Men jag gillar gillar Lennie också, och hans spel är inte fult. Det är bara det att det är just ett spel.

Sami, han bara är.
heller h
Jag håller med dig om Lennie. Allt han gör har han studerat. Han har följt BB i många år och jag tror inte han är så här på utsidan. Men jag tror inte han vinner något på det här om han tänker framåt.
Finns ju de som vill se Lennie som Batchelor i Sverige. Hur fan skulle det se ut när han inte kan uttala ordet NEJ!
2020-05-09, 01:27
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Håller med om i princip allt utom att han skulle ha gjort saker för att få någon att se dålig ut i syfte att ta sig framåt i spelet.

Han har gjort saker för att typ ”avslöja” folk, framförallt under Alex sista vecka då hela gula rummet var galet paranoida.

Ja, Sami skulle bli ledsen på mycket som har skrivits om hans vänner. Så är det. Och jag tror inte han blir särskilt förtjust när han får se vissa fan-kontons beteenden och yttringar heller.

Nä precis... han kommer att skämmas för mycket över vad hans fans skrivit... 😩
Bara hoppas att han förstår att det inte är hans riktiga fans ..dom vet ju vad han gillar och vad han står för gällande sånt. 👍 Han är ju en ganska mjuk och fin kille. Kan lätt säga att mergim är gullig och Lennie är vacker... Utan att det ska bli en massa skitsnack. Fint!
2020-05-09, 01:33
Medlem
Citat:
Haha jahaa är det du som är gammal kärring..fattade inte det 🙈

Japp du har helt rätt i att man måste ha ett hjärta för att leva 😂👍

Jag vet att jag förmodligen inte på något sätt kan hjälpa mergim...tyvärr. Hade jag kunnat hade jag gjort allt jag kunnat, det är inte ens det minsta skämt.

Japp man anses som vuxen, men hur många tror du är redo för vuxenlivet då? Inte direkt alla kan jag lova, många har panik för det, men visst det finns en del som fixar det! Absolut!

Enormt gulligt att han har sån fin kontakt med sina syskon. Många som inte har det tyvärr... Sorgligt nog.

Jamen vad bra att ingen bryr sig då om det nu skulle vara så. Tycker det verkar vara enormt många som bestämt det! och bryr sig galet mycket om just det. Men låter bra om han själv får välja då 👍

Du är ett troll och troll sover under sina stenar fram till slutet av Maj.
Den tillfälliga värmen väckte dig och gjorde dig yr och förvirrad.
Sov nu gott två veckor till så är våren/sommaren här

När trollmor lagt de elva små trollen och bundit fast dem i svansen

då sjunger hon sakta för elva små trollen
de vackraste ord hon känner

oh aj aj aj aj buff
oh aj aj aj aj buff
oh aj aj aj aj buff buff
oh aj aj aj aj buff
2020-05-09, 01:34
Medlem
Citat:
Nä precis... han kommer att skämmas för mycket över vad hans fans skrivit... 😩
Bara hoppas att han förstår att det inte är hans riktiga fans ..dom vet ju vad han gillar och vad han står för gällande sånt. 👍 Han är ju en ganska mjuk och fin kille. Kan lätt säga att mergim är gullig och Lennie är vacker... Utan att det ska bli en massa skitsnack. Fint!

Så är det. Ja, superfint!
2020-05-09, 01:35
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Du är ett troll och troll sover under sina stenar fram till slutet av Maj.
Den tillfälliga värmen väckte dig och gjorde dig yr och förvirrad.
Sov nu gott två veckor till så är våren/sommaren här

När trollmor lagt de elva små trollen och bundit fast dem i svansen

då sjunger hon sakta för elva små trollen
de vackraste ord hon känner

oh aj aj aj aj buff
oh aj aj aj aj buff
oh aj aj aj aj buff buff
oh aj aj aj aj buff

Troll ? 🤔 Knappast 😂
Men du har enormt vacker sångröst för en vaggvisa... Blev rent sömnig ... 😆
2020-05-09, 01:39
Medlem
Laddjulias avatar
Alltså när man läser kommentarer på bb instagram så förstår man varför det finns kardborreband på skor för vuxna. Jag blir på riktigt förbluffad hur människor kan vara så blåsta.

Speciellt pinkroom fansen, går man in på deras profiler så ser varenda en ut att ha föräldrar som är syskon flera generationer tillbaka. Nåväl, samhällets bottenskrap ska väl få ha lite underhållning de också.
2020-05-09, 01:39
Medlem
Jahaja, då har BB lagt upp ett klipp i appen. Vinklat. Så oväntat..
2020-05-09, 01:40
Medlem
Citat:
Troll ? 🤔 Knappast 😂
Men du har enormt vacker sångröst för en vaggvisa... Blev rent sömnig ... 😆

Bra, vakna igen om två veckor är du snäll.

Lennie vacker?

Hur kom du fram till det?

Lennie kan vara gullig och pojksöt men inget mer,

Finns ingen man som är 36 år gammal med den frisyren som kan kallas vacker.
Du borde söka hjälp hos optikerfågeln dom har i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in