2020-05-17, 20:54
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hoppas! Gillar att se deras reaktioner på avsnitten
Missade nyss eftersom jag var ute på kvällspromenad så jag håller tummarna för en ny chans med fler avsnitt

Jass hörde när Julia sade till Amilia att hon inte trodde att Jass kände till kyssen.
2020-05-17, 20:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Men du har ingenting och säga emot att man väljer att hänga ut en privatperson i en tråd med över 6 miljoner läsare för att den provocerar på sitt konto på Instagram? Hur ställer du dig till att ditt namn hängs ut här efter vad du skrivit i den här tråden? Hur ställer du dig till att man hänger ut människor i allmänhet för att de skriver sina åsikter?
Varför skulle jag bemöda mig svara någon som redan skrivit otrevligheter till mig. Jag har nu förstått att du inte förstod vad jag menade. Det är ok. Hejdå.

OnT: Sista kvällen i huset. Kommer bli skönt och tomt imorgon när de knatat ut allihop.
2020-05-17, 20:55
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julia har precis gjort zara larssons naglar nu super dem

Tvek dock att hon kan få henne att gå ut med att rösta på Sami.
2020-05-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Håller helt med. Förklaringen är att denna Ali ändå skulle rösta Pink Ladies men fick nu en sorts ursäkt att basunera ut det.

precis och hans 50+ röster han hotade med är dem som kommer avgöra allt

fan vi fuckade för sami
2020-05-17, 20:56
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jass hörde när Julia sade till Amilia att hon inte trodde att Jass kände till kyssen.
Hur reagerade Jassa på det?
2020-05-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tvek dock att hon kan få henne att gå ut med att rösta på Sami.

det tror inte jag heller att hon kan men super det gör dem
2020-05-17, 20:58
Medlem
Raskaoverisens avatar
Zara L har fått sina naglar fixade av vårans egen underbara lilla Julia https://www.instagram.com/p/CATLe_gJIU4/
2020-05-17, 21:00
Medlem
Men herre gud!! Hur ser deras spray-tan ut när de filmas utomhus egentligen??? Måste vara något med den ena kameran eller?
2020-05-17, 21:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Julia är det finaste vi har! 😘

Imorgon blir en riktigt fin dag för Sami. Han ÄR BB2020. Utan honom (och PW the outfucker) hade säsongen varit så jääävla dålig.
2020-05-17, 21:05
Medlem
NightWalker1s avatar
flest alteregon indeed samuel! om han bara kunde vara sig själv i något program han deltar i.
undrar hur han kom fram till att en fisandes björne på en sparkcykel skulle bli nästa karaktär..vad är mest tragiskt: han själv och hans fejkade personligheter eller det faktum att han har lurat så många människor och fått dom att bli fans?
2020-05-17, 21:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
flest alteregon indeed samuel! om han bara kunde vara sig själv i något program han deltar i.
undrar hur han kom fram till att en fisandes björne på en sparkcykel skulle bli nästa karaktär..vad är mest tragiskt: han själv och hans fejkade personligheter eller det faktum att han har lurat så många människor och fått dom att bli fans?
Samuel!? Hahaha va

Förklara gärna. Har du tagit kul narkotika?
2020-05-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Skiter fullständigt i Sami, den enda stora idioten här är du. Hänger ut privatpersoner för att du är så jävla kränkt. Finns ingen på det här forumet som står bakom det där eftersom det totalt går emot det fria ordet som förespråkas här på flashback. Du är för jävla trög som inte fattar hur mycket du gjort bort dig och vad du kan ha ställt till för personen du tror står bakom kontot. Ska jag hänga ut personen bakom Sami konton på Instagram också bara för att jag vet vem det är?

detta är flashback här lägger vi alltid ut vad vi vet och här inne råder fria ordet. personen har tidigare trollat både på sitt konton och här hon blev tidigare varnad av annan flashback användare att lägger hon inte av med sin skit hon sysslar med så blir hon outad hon gav sig in i leken och hon får leken tåla

snubben som har samikontot på insta har förövrigt redan outat sig alla vet vem han är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in