2020-05-18, 16:50
Medlem
satan vilken donna frisördeniz är

sjukaste att hon stavar sitt namn exakt som samis lillesyrra

https://www.f*cebook.com/deni*.frank
2020-05-18, 16:50
Medlem
Peppad på att se resultatet på Samis hår
2020-05-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski
Jag ska erkänna att jag "bara" har sett alla avsnitt på TV och 0 sekunder live.

Jag vettefan, du har också en massa rätt i det du säger. Jag bara tycker nu på senaste och överlag att Lennie är en sån jävla helylle kille som alltid vill väl och som vill att alla ska må bra.

Sami är helt klart den mest normala i huset och det jag relaterar mest till, stor eloge att han stannar kvar hela vägen, men det är samtidigt en luffare som är rätt nasty som person som jag inte alls kan relatera till.

Vinner Sami blir jag glad för hans skull, vinner Lennie blir jag glad för hans.

Jag la min röst på Lennie vilket förvånade t o m mig, men jag personligen hade helst haft Lennie i huset före Sami om jag var där.

Tack för ditt informativa inlägg!

Tack själv för att du tog det så bra! Man ska rösta på den man anser förtjänar det mest och det varierar ju från person till person.

Båda har positiva sidor och negativa sidor och jag föredrar en rolig, snäll, uppfinningsrik, skojig typ hellre än en som inte säger så mycket och mest bara städar och lagar mat och är rastlös, för då är det lättare att stå ut i 100 dar utan mobil, tv och dyl. Städa och laga mat gör jag då hellre själv bara jag har ngn som roar mig.

Nu blir det lite spännande här ikväll och må bäste man eller kvinna vinna!
2020-05-18, 16:51
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Incoming!

Vet inte vem det var som frågade efter infon men det har inte skett något direkt avvikande hos fröken, hon fortsätter med sin skitsnacksturné i sina dagliga lives om allt och alla som är i vägen för henne och Lennies lycka.

Så den enkla anledningen till att folk känner att en röst på Lennie är en röst på Amilia i negativ bemärkelse är just för att Amilia är ett svin som inte förtjänar den eufori hon kommer uppnå om Lennie skulle vinna ikväll. Sorligt för Lennie men han väljer också att vara bff med en sådan vidrig person som Amilia.

Pålitlig som alltid! Ja, det är som jag sa lite paolorobertovarning över amelia. Ingen bra kontakt liksom, kanske lennie fattar det först när han kommer ut. Jag hoppas att den där hemliga Anna tar ett järngrepp på Lennie och tar honom till en trygg plats så att den där stapelfeldtska söndagsmiddagen hålls i familjekarantän av staplarna själva.
2020-05-18, 16:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Turkisk stavning, har jag för mig att Samis syrra sagt. Kan frisörskan vara turk? Vet inget om Samis småsyskons farsa. Han kanske är turk?
2020-05-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Turkisk stavning, har jag för mig att Samis syrra sagt. Kan frisörskan vara turk? Vet inget om Samis småsyskons farsa. Han kanske är turk?

ja han är turk
2020-05-18, 16:55
Medlem
Zingo2s avatar
Sami tror han blir som vanlig direkt han kommer ut.
Deniz frågar: när blev du bekväm här? Sami: aldrig😀😀😀😀😀😀😀😀
Senast redigerad av Zingo2 2020-05-18 kl. 17:00.
2020-05-18, 16:55
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Ja Samis syskon har turkisk far. Samis från Tunisien .
2020-05-18, 16:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han har ett vackert inre och det når ut till de flesta Sami möter. Hans okomplicerade sätt och självdistans. Han är en sån person som man inte känner sig överflödig med och han bara vinner med sin totalt avslappnade ton mot sig själv och andra. Han talar till frisören här tex som han känt henne hela livet.
Social kompetens uti fingerspetsarna, jämför med Lennie som har total avsaknad kanske därför han fungerade så bra med Mergim?
2020-05-18, 16:56
Medlem
Mouchinos avatar
Amilia är en energitjuv som bara tänker efter hur hennes behov kan bli tillfredställda. Hon MÅSTE vinna ordstrider annars går hon sönder inombords. Hon matar sitt ego genom att genom att hacka på andra och när hon sen får medhåll så växer hon som en sak tagen ur en skräckfilm. Hon älskar attention och skyr inga medel för att sänka någon på ett elakt sätt och på ett manipulativt vänder hon på steken för att det ska se ut som hon är offret i en konflikt fast det ofta är tvärtom. Jag undrar ibland om hon ens har någon empati med andra. Att hon accepterar Lennie är ju för att han är precis så som hon vill att han ska vara. En tjej som Amilia skulle nog behöva hjälpa sig själv genom att börja använda ögonen och se sig själv med andras ögon för hon är alldeles för mycket i sig själv.
2020-05-18, 16:58
Medlem
Zingo2s avatar
Jass ska lägga sig i alla samtal, tyvärr tillför hon inget.🤮🙈🤮🙈
2020-05-18, 16:58
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Vilken brud! Otroligt vacker. Vilken body, big boobs. Haha.

Wow. https://www.instagram.com/p/B7qIJTfpmzL/?igshid=vjjx3xjwjpob

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in