Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Kan verkligen rekommendera det, jag var inte jätteförtjust i Jullan i huset (hon var liksom överallt och ingenstans) men i verkliga livet verkar hon vara hur skön som helst. Mååånga klipp med Svante såklart. <3
Det har vi ju dock varit inne på tidigare, det är inte enbart positivt att det är så lätt att fortsätta följa deltagarna på Insta, det riskerar ju att bli som att BB aldrig tar slut..

Jag har följt BB-deltagare efter slutet andra säsonger då och då via bloggar för att se hur det går för de. Tycker det är intressant att se hur folks liv utvecklar sig men är tveksam att skapa konto bara för det. Där går min gräns, än så länge iallafall.

Men jag är tacksam för alla som berättat här i tråden vad som händer i lives och på insta osv. Har sett bilder via länkar härinne, så det är uppskattat när det delas.

Kommer absolut kolla Sami och Glasman om de skapar nåt på youtube. Tyckte Glasman var skön att lyssna på när han var med i Morgonpasset så skulle han ha en podd och prata om nåt intressant skulle jag kunna tänka mig ge det en chans.