2020-05-16, 20:58
Medlem
musttomtes avatar
Det var en stor vinst när Mergim åkte, njöt från hjärtat.

Fan man får ju garva nu av glädje åt huset på riktigt. Bra finalister må man säga =)
2020-05-16, 21:02
Medlem
xrlpyts avatar
Det tål att sägas igen, Lennie och Jasmine hade blivit ett bättre par än Jass och Martin. Jass och Lennie är båda som barn ibland, de är dampiga och studsiga, Jass är ett matvrak och Lennie älskar att laga mat..
2020-05-16, 21:03
Medlem
Inte kollat så mycket ikväll och kom in för att se Jasmine cykla och pumpa med nån pinne? Har hon lyckats bli packad bland nykteristerna?
2020-05-16, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Nej jag jag är inte körd, men jag förstår att det blir jobbigt för dig när jag synar ditt skitsnack. Varför kallar du det att man svärtar ner Sami när man skriver sin åsikt om honom? Tycker du samtidigt att man svärtar ner Lennie och Jasmine här när andra skriver sina åsikter om dom? Det fria ordet går åt båda hållen vet du och inte bara när det passar en själv.

Menlöst att diskutera med en idiot som inte ens kan läsa.
Håller på Sami för jag tycker han är bäst, men om Lennie vinner vinner jag 8000kr, så han får gärna vinna, låter tittarna avgöra.
Discord tråden om BB är helt död nu sen ny moderatorer som inte gillar Sami kom in.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Man saknar verkligen Jullan i huset. Särskilt när de dansar. Ingen är i närheten av hennes känsla. Åh, nu kör de hennes favoritlåt också.
Håller med där Julia vart den som kunde hålla igång,samt var inte den som höll sig undan att konfrontera personer"Se på ynkryggen Lennie"Tyvärr hade Lennie inga cojones
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det tål att sägas igen, Lennie och Jasmine hade blivit ett bättre par än Jass och Martin. Jass och Lennie är båda som barn ibland, de är dampiga och studsiga, Jass är ett matvrak och Lennie älskar att laga mat..
Ja dom tramsiga passar bra ihop.🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-16, 21:07
Medlem
brajzillas avatar
Måste ha varit riktigt usla tittarsiffror mot slutet haha! inte ens tittat fast jag betalt kollat på annat istället, dessutom rätt tråkigt att det är så jävla upplaggt för att Sami ska vinna bara för att han levt som ett jävla svin och har skulder upp över öronen och att hans feta sängrökarmamma behöver mat och pall mall....

hoppas Lennie vinner så alla luffare fattar att det inte lönar sig att svina runt som en jävla gris och sen bara klara sig utan att jobba för det...
Senast redigerad av brajzilla 2020-05-16 kl. 21:14.
2020-05-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jasmine framstår verkligen som 5 år ibland "kan vi inte LEKA nåt "
Hun saknar frida. Dom kunns leka. Dom 2 herrarne har roligt med alt. Forstår hun tyckar hun er lite ensam nu. Fik dom ingen film. Tyckar lenni sagde dom fik film. I går ellar forgår. Kanske han trodde det.
2020-05-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Menlöst att diskutera med en idiot som inte ens kan läsa.
Håller på Sami för jag tycker han är bäst, men om Lennie vinner vinner jag 8000kr, så han får gärna vinna, låter tittarna avgöra.
Discord tråden om BB är helt död nu sen ny moderatorer som inte gillar Sami kom in.

har folk dragit från discord eller är dem kvar utan att skriva något?
2020-05-16, 21:12
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kan verkligen rekommendera det, jag var inte jätteförtjust i Jullan i huset (hon var liksom överallt och ingenstans) men i verkliga livet verkar hon vara hur skön som helst. Mååånga klipp med Svante såklart. <3

Det har vi ju dock varit inne på tidigare, det är inte enbart positivt att det är så lätt att fortsätta följa deltagarna på Insta, det riskerar ju att bli som att BB aldrig tar slut..
Jag har följt BB-deltagare efter slutet andra säsonger då och då via bloggar för att se hur det går för de. Tycker det är intressant att se hur folks liv utvecklar sig men är tveksam att skapa konto bara för det. Där går min gräns, än så länge iallafall.
Men jag är tacksam för alla som berättat här i tråden vad som händer i lives och på insta osv. Har sett bilder via länkar härinne, så det är uppskattat när det delas.
Kommer absolut kolla Sami och Glasman om de skapar nåt på youtube. Tyckte Glasman var skön att lyssna på när han var med i Morgonpasset så skulle han ha en podd och prata om nåt intressant skulle jag kunna tänka mig ge det en chans.
2020-05-16, 21:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Det var en stor vinst när Mergim åkte, njöt från hjärtat.

Fan man får ju garva nu av glädje åt huset på riktigt. Bra finalister må man säga =)
Från Megahjärtat?

Jag tyckte synd om honom och pustade samtidigt ut av tanken på att slippa höra mer av hans Oooaaahh
2020-05-16, 21:15
Medlem
Jäklar vad jag skulle skratta om dom tejpade upp skriket och satte en tejp för hennes mun och när dom var klara så går grabbarna och badar och låter henne sitta upptejpad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in