2020-05-08, 23:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Glömde säga att ...Jo han sa att han tyckte det var jobbigt för att nån av dom alltid blev ledsen. Men även hon fattade att han skulle välja mergim ändå. Vilket han som höll med om..

Ja men det vet jag. Den delen hörde jag också
2020-05-08, 23:13
Medlem
Zingo2s avatar
Om Sami är kvar finalveckan ska han sätta badrekord, 20 Tim per dag.😀
2020-05-08, 23:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det dröjde en stund innan han sa det riktiga skälet till varför han ville sova ensam
men sen kom det fram att det var hennes onykterhet som han tyckte var drygt. Amilia ifrågasatte då varför Lennie kunde sova med Mergim (övriga) nätter och även när Mergim druckit men inte sova brevid Amilia I BARNRUMMET när hon har druckit? Han svarade då att han upplever ibland problem med Mergim också kring alkohol och närgångenhet men att han inte vet hur han ska hantera det! Ja Lennie gillar säkert Mergim men han sa så. Produktionen har klippt bort just den sekvensen tyvärr. Skyller inte på Mergim, återberättar bara om det jag hörde under det samtalet

Jag tror mer att Lennie känner sig trygg med att Mergim inte skulle försöka något, varken nykter eller berusad. Antingen tror Lennie att Mergim är straight (vilket skulle vara otroligt för vem som helst utom Lennie), eller så förstår han att Mergim inte kommit ut och att han aldrig skulle göra något av den anledningen. Och hittills har han ju haft rätt.

Med Amilia är det precis tvärtom, ungefär första kvällen de sov tillsammans så var Amilia där och klämde på honom - om han klämde tillbaka är väl okänt. Men han förstod att han knappast skulle få vara i fred under täcket om han sov med Amilia den natten, han hade tvingats sätta ned foten under natten, så han kunde lika ducka hela situationen genom att vägra sova med henne.
2020-05-08, 23:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det dröjde en stund innan han sa det riktiga skälet till varför han ville sova ensam
men sen kom det fram att det var hennes onykterhet som han tyckte var drygt. Amilia ifrågasatte då varför Lennie kunde sova med Mergim (övriga) nätter och även när Mergim druckit men inte sova brevid Amilia I BARNRUMMET när hon har druckit? Han svarade då att han upplever ibland problem med Mergim också kring alkohol och närgångenhet men att han inte vet hur han ska hantera det! Ja Lennie gillar säkert Mergim men han sa så. Produktionen har klippt bort just den sekvensen tyvärr. Skyller inte på Mergim, återberättar bara om det jag hörde under det samtalet

Den diskussionen hörde jag också så kan skriva under på det!

Brev NU?
2020-05-08, 23:19
Medlem
Bbbloopers avatar
Har BB någonsin varit tråkigare än sista veckan (alla säsonger inräknade)..

Alla profiler utom Sami har blivit utröstade.
Superhjältetemat som Lennie tjatat till sig blev ett enormt fiasko.

Att han och Lennie dessutom inte vågar dricka alkohol längre sen bögkyssen gör att festerna på fredagar och lördagar består av att Frida dricker 2 flaskor vin och SD-Jassa 2 öl samtidigt som hon säger att hon är så less och bara vill lämna..

DR TRÅK har ju blivit det roligaste på hela veckan paradoxalt nog...
2020-05-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har Mergim slutat dricka för att hans syster sa till honom det eller för att han äntligen fattat vad Lennie tycker om fulla människor?
Säkert en kombination av båda. Samt att han kräktes som en röv efter typ två cider.
2020-05-08, 23:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Har BB någonsin varit tråkigare än sista veckan (alla säsonger inräknade)..

Alla profiler utom Sami har blivit utröstade.
Superhjältetemat som Lennie tjatat till sig blev ett enormt fiasko.

Att han och Lennie dessutom inte vågar dricka alkohol längre sen bögkyssen gör att festerna på fredagar och lördagar består av att Frida dricker 2 flaskor vin och SD-Jassa 2 öl samtidigt som hon säger att hon är så less och bara vill lämna..

DR TRÅK har ju blivit det roligaste på hela veckan paradoxalt nog...
Otroligt tråkig vecka, iofs svårt för Sami att underhålla helt själv.
2020-05-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vänner. Tro inte på några troll här inne. Frida skall ut. Hon har extremt låga odds.
Visst finns en liten (pytteliten) möjlighet att Jassa ryker, men det är skitsamma för oss.
Vi röstar ut Frida. Det finns inga "hemliga" tjejgrupper som skulle rösta på annat sätt.
Sitt stilla i båten och vi håller oss till vår plan som de flesta andra grupper.

Troll finns här inne som vanligt.
Absolut. Vi röstar ut Frida
2020-05-08, 23:25
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Otroligt tråkig vecka, iofs svårt för Sami att underhålla helt själv.

Nä känns ju som alla bara väntar på slutet och tänker inte ett skit på tittarna längre.
Kanske läge att tidigarelägga finalen till måndag så Sami får miljonen och vi kan radera appen..
2020-05-08, 23:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror mer att Lennie känner sig trygg med att Mergim inte skulle försöka något, varken nykter eller berusad. Antingen tror Lennie att Mergim är straight (vilket skulle vara otroligt för vem som helst utom Lennie), eller så förstår han att Mergim inte kommit ut och att han aldrig skulle göra något av den anledningen. Och hittills har han ju haft rätt.

Med Amilia är det precis tvärtom, ungefär första kvällen de sov tillsammans så var Amilia där och klämde på honom - om han klämde tillbaka är väl okänt. Men han förstod att han knappast skulle få vara i fred under täcket om han sov med Amilia den natten, han hade tvingats sätta ned foten under natten, så han kunde lika ducka hela situationen genom att vägra sova med henne.

Ja det är väl den skillnaden han menade också när han förklarade sig till Amilia. Mergim är ju också rätt kroppslig med Lennie och kvällen då grupphånglet skedde la sig Mergim över Lennie och då såg man att han kände sig obekväm och hade ner Mergim lite försiktigt på golvet för att komma undan. Lennie sa ju ifrån också när han tyckte det blev för mycket pussande då det var på munnen. Då hade Mergim druckit rejält har jag för mig.

Visst kan det vara så som ni säger att han hanterar det på ett annat sätt då det är två olika individer också.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-08 kl. 23:31.
2020-05-08, 23:27
Medlem
xrlpyts avatar
Jag fick ändå rätt om att kvällen skulle sluta med att Frida gråter, men det var över att hon fick in sina tittarhälsningar på papper och inte att Sami var arg på henne. 50% träff, det är godkänt.
2020-05-08, 23:28
Medlem
Kleinbeins avatar
Direkt när Frida läst hälsningarna och fejkgråtit lite, så kollar hon upp så kameran är på henne, sen fortsätter hon, diskret..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in