2020-05-16, 14:09
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Så är det säkert, men han förstod absolut inte Lennies och Samis relation för ngn vecka sedan trots att de varit där tillsammans i 90 dagar och då är han inget ex ens. Så nej enligt mitt sätt att se det på så vet inte Mergim och Amilia det och kommer ha svårt att acceptera den tid han kommer att lägga på Anna och sin familj. Sen måste jag påpeka att du har vänt lite i ditt resonemang.. förut var dessa 3 mån nog för att du skulle försvara deras relation till 110% i allt och påpekade att det var för livet och dyl.. Men nåja, ingen är ju sämre än att man kan ändra sig.

Jag har inte vänt något alls 😂. Jag är helt säker att Lennie och Mergim kommer fortsätta sin resa ihop. Men Lennie skulle aldrig göra något ont mot Anna så hon skulle känna sig "dumpad" som vän av några nya vänner. Det skulle vara helt emot hans sätt. Anna har alltid varit ett fint samtalsämne för Lennie där inne och han har alltid blivit tårögd och han önskar henne allt gott i livet. Så nej jag har inte ändrat mig alls 😉
2020-05-16, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mm, ja, det kan man ju tycka (jag gör väl inte det), men förstår dig. Därifrån är det dock ganska långt till att Amilia förtjänar att få en massa hat och taskiga kommentarer för hennes roll i det här så kallade triangeldramat. Jag menar, Martin och Jasmine hade ju kunnat vara GIFTA MED BARN, men Amilia slinker in vid sidan av och försöker pussas med Martin så är det ju HAN som ska säga stopp?

Men, Martin och Jasmine var som sagt inte en grej då, alla var fria att pussas eller göra whatever med vem de ville, och hela grejen är bara dum.

Du missar hela skogen när du bara stirrar på ett träd. Historien handlar inte om pussen i sig utan mkt mera än så. Det handlar om Amilias människosyn, hennes sätt att vara, hennes vidriga sätt att bete med vissa.
2020-05-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Mycket bra skrivet! Sami förtjänar en ny start. Om han inte vinner kommer vi att swisha en valfri summa till honom. Vad än som händer kommer han ut som en vinnare.

Tack det var roligt att höra. Ja är på direkt om det startas en insamling! Som "Amor" själv sa: Lär dig livets stora gåta: Älska, glömma och förlåta. Ha ha. Han är Bäst!
2020-05-16, 14:12
Medlem
Tror Martin kommer få en tuff uppgift att hantera Jasmine på utsidan alltså. Hon verkar rätt ostabil i psyket. Tänder till för minsta lilla. Tvärtemot hur Martin är. Han verkar mer chill och vill bara ha det soft
Kan ju vara huset som gjort henne ostabil också. Men är hon såhär på utsidan så lär Martin inte palla i längden.
2020-05-16, 14:13
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Du missar hela skogen när du bara stirrar på ett träd. Historien handlar inte om pussen i sig utan mkt mera än så. Det handlar om Amilias människosyn, hennes sätt att vara, hennes vidriga sätt att bete med vissa.

Där knöt du ihop det väldigt bra!
2020-05-16, 14:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Aldrig hört talas om härskartekniker och vilka som använder dom och varför?
Jodå, och jag har läst dina inlägg om Amilia, du har flera poänger. Men det ändrar ju inte fakta i målet, Martin har minst lika stor del i skulden som Amilia för pussarna, och om Jass kan förlåta Martin för dem så borde hon kunna förlåta Amilia. Sen kommer de givetvis aldrig bli vänner, de klickar inte och så är det med det.
2020-05-16, 14:16
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jodå, och jag har läst dina inlägg om Amilia, du har flera poänger. Men det ändrar ju inte fakta i målet, Martin har minst lika stor del i skulden som Amilia för pussarna, och om Jass kan förlåta Martin för dem så borde hon kunna förlåta Amilia. Sen kommer de givetvis aldrig bli vänner, de klickar inte och så är det med det.

Som Jass sade. Hon var villig att förlåta, men Amilia visar inte någon som helst ånger.

Ö V ER H U V U D T A G E T
2020-05-16, 14:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Jag väljer ju själv vad jag fokuserar på, eller hur? Jag tycker det är skevt att Amilia får all skit för de där pussarna, medan Martin verkar gå helt fri. Det är hela min poäng, min enda poäng.

Sen får du får skriva hur mycket du vill om Amilias personlighet, ha så kul!
2020-05-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han var ju ironisk, då ena frågan var format så. Tycker verkligen han visat mycket känslor
😳
Du har ju helt klart fel på både syn och vitala hjärnfunktioner, Lenny visar mycket känslor!!! 😂

Om du tycker att konstant sitta och stirra med helt tom hjärndöd blick, fullständigt nollad 95% av tiden, förutom dom gånger han går in i sin skådesspelarroll och skämmer ut sig fullständigt med sitt så patetiska hoppande och skuttande är att visa mycket känslor är du ju lika hjärndöd som mr Lenny himself.

Fast med tanke på hur mycket du skämmer ut dig med dina fullständigt efterblivna kommentarer på flashback är det ju väldigt uppenbart att du har något allvarligt fel i din väldigt sjuka hjärna.
Fast vänta lite nu, egentligen är det ju helt logiskt att det kanske är DU som är den där jävla Anna alla svamlar om?😉
Lite egenintresse i att den lobotomerad bögen Lenny ska vinna möjligtvis?

Har äcklet lovat dig 100 papp om du spammar din skit överallt?? 😉

Där har vi det, du är inte Mergims syster som vissa trott, du är bögens jävla ex!! 😁

Måste bara fråga, har han alltid varit mer intresserad av män?🤣
2020-05-16, 14:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Som Jass sade. Hon var villig att förlåta, men Amilia visar inte någon som helst ånger.

Ö V ER H U V U D T A G E T

Vad ska hon ångra? Att hon flörtade och pussades med en snygg singelkille? Alltså vi kan diskutera det här några varv till om ni verkligen vill, men jag tror att det kanske är lika bra att vi går vidare.
2020-05-16, 14:21
Medlem
xrlpyts avatar
Haha, nu kom Kunskapsfågeln.
2020-05-16, 14:22
Medlem
mscatzys avatar
Jass: Vad fin du är!
Kunskapsfågeln: Ni med... eller ni kommer bli...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in