2020-05-16, 14:28
Medlem
K.Stroganoffs avatar
En stillsam fråga: Har någon här sett några tårar när Jasmine "gråter"? Fram med bildbevis i så fall. Underbegåvad falsk skitunge med hyfsad röv. Inget annat.
2020-05-16, 14:28
Medlem
mscatzys avatar
Undrar vem som är rösten bakom kunskapsfågeln. Låter sååå störig.
2020-05-16, 14:30
Medlem
xrlpyts avatar
Julia har lagt ut på sin insta story att hon hela tiden kallar sin hund för Sami. Hahaha!
2020-05-16, 14:32
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Julia har lagt ut på sin insta story att hon hela tiden kallar sin hund för Sami. Hahaha!

Sami kommer enligt säkra källor att byta förnamn till Svante...
2020-05-16, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Hahaha...jag dööör 😆 visst skojjar ni att ni lägger ner så mycket tankar kring hans spänst ? På gymmet jag är på hoppar många i olika höjder för att träna upp spänsten. Där hoppar ju även de som är 50+ i hopprep ! Inte direkt så folk ser ner på dom 😅
Han är glad och benen vill ha aktivitet. Låt han hoppa för sjutton 😂
Du kan ju för fan inte jämföra folk som hoppar på gymmet jämfört med hans konstanta skuttanden.
2020-05-16, 14:37
Medlem
Fågeln är så sjukt rolig. Haha, så klockren!

Intressant att Lennie kunde svara väldigt snabbt på frågan om vad 8 gånger 7 är men ett par veckor tidigare visste han inte ens vad multiplicera betyder.
2020-05-16, 14:40
Medlem
Återigen är produktionen helt värdelös. Lägger in ljudet från Vasaloppet (lät det som) när det är ett klipp från när bakterien var där inne.
2020-05-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jodå, och jag har läst dina inlägg om Amilia, du har flera poänger. Men det ändrar ju inte fakta i målet, Martin har minst lika stor del i skulden som Amilia för pussarna, och om Jass kan förlåta Martin för dem så borde hon kunna förlåta Amilia. Sen kommer de givetvis aldrig bli vänner, de klickar inte och så är det med det.

Håller med om att pussen var lika mkt Martins fel fast den var så betydelselös för honom att han glömde den. Han har bett om ursäkt och blivit förlåten. Amilia passade på att ta upp händelsen på ett sådant sätt att Jass hade anledning att tro att det hänt när de var ihop och att det handlade om hångel och inte en puss. Amilia förstorade det hela för att göra Jass ledsen och för att förstöra deras relation. Hon sa själv att hon ville förstöra och passade på med puss historien. Amilia har varit en riktig häxa mor Jass hela tiden och hon har ingen anledning att förlåta henne nånting. Har Amilia ens bett om ursäkt, eller har jag missat det?
2020-05-16, 14:47
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Håller med om att pussen var lika mkt Martins fel fast den var så betydelselös för honom att han glömde den. Han har bett om ursäkt och blivit förlåten. Amilia passade på att ta upp händelsen på ett sådant sätt att Jass hade anledning att tro att det hänt när de var ihop och att det handlade om hångel och inte en puss. Amilia förstorade det hela för att göra Jass ledsen och för att förstöra deras relation. Hon sa själv att hon ville förstöra och passade på med puss historien. Amilia har varit en riktig häxa mor Jass hela tiden och hon har ingen anledning att förlåta henne nånting. Har Amilia ens bett om ursäkt, eller har jag missat det?

Helt rätt på den!
2020-05-16, 14:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag har inte vänt något alls 😂. Jag är helt säker att Lennie och Mergim kommer fortsätta sin resa ihop. Men Lennie skulle aldrig göra något ont mot Anna så hon skulle känna sig "dumpad" som vän av några nya vänner. Det skulle vara helt emot hans sätt. Anna har alltid varit ett fint samtalsämne för Lennie där inne och han har alltid blivit tårögd och han önskar henne allt gott i livet. Så nej jag har inte ändrat mig alls 😉

Men Klimakterietanten menade naturligtvis Mergim och Amilia som vi ju vet är otroligt uppmärksamhetstörstande och därav kommer att störa Lennies relation med Anna även om han självklart inte skulle såra henne medvetet. Det är personerna omkring Lennie som tar energi och kräver odelad hängivenhet (Mergim och Amilia) kanske framförallt Mergim
2020-05-16, 15:01
Medlem
julita55s avatar
[quote=scaloppina|71603166]Du missar hela skogen när du bara stirrar på ett träd. Historien handlar inte om pussen i sig utan mkt mera än så. Det handlar om Amilias människosyn, hennes sätt att vara, hennes vidriga sätt att bete med vissa.[/QUOTE

Bra sagt!!!!!!
2020-05-16, 15:02
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
😳
Du har ju helt klart fel på både syn och vitala hjärnfunktioner, Lenny visar mycket känslor!!! 😂

Om du tycker att konstant sitta och stirra med helt tom hjärndöd blick, fullständigt nollad 95% av tiden, förutom dom gånger han går in i sin skådesspelarroll och skämmer ut sig fullständigt med sitt så patetiska hoppande och skuttande är att visa mycket känslor är du ju lika hjärndöd som mr Lenny himself.

Fast med tanke på hur mycket du skämmer ut dig med dina fullständigt efterblivna kommentarer på flashback är det ju väldigt uppenbart att du har något allvarligt fel i din väldigt sjuka hjärna.
Fast vänta lite nu, egentligen är det ju helt logiskt att det kanske är DU som är den där jävla Anna alla svamlar om?😉
Lite egenintresse i att den lobotomerad bögen Lenny ska vinna möjligtvis?

Har äcklet lovat dig 100 papp om du spammar din skit överallt?? 😉

Där har vi det, du är inte Mergims syster som vissa trott, du är bögens jävla ex!! 😁

Måste bara fråga, har han alltid varit mer intresserad av män?🤣

Är det någon som har mycket tankar i huvudet så är det garanterat Lennie. Så är nog mer ett sorterade än ett tomstirr 😉 ja han visar mycket! Annars vet jag inte vilket program du sett på 😆

Men oj, har jag bytt familj nu? Ni måste då säga till så jag inte åker hem till fel släkt 😂
Nä tyvärr är jag inte släkt med han eller hans ex heller ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in