Citat:
Ursprungligen postat av
HighEndAudio
😳
Du har ju helt klart fel på både syn och vitala hjärnfunktioner, Lenny visar mycket känslor!!! 😂
Om du tycker att konstant sitta och stirra med helt tom hjärndöd blick, fullständigt nollad 95% av tiden, förutom dom gånger han går in i sin skådesspelarroll och skämmer ut sig fullständigt med sitt så patetiska hoppande och skuttande är att visa mycket känslor är du ju lika hjärndöd som mr Lenny himself.
Fast med tanke på hur mycket du skämmer ut dig med dina fullständigt efterblivna kommentarer på flashback är det ju väldigt uppenbart att du har något allvarligt fel i din väldigt sjuka hjärna.
Fast vänta lite nu, egentligen är det ju helt logiskt att det kanske är DU som är den där jävla Anna alla svamlar om?😉
Lite egenintresse i att den lobotomerad bögen Lenny ska vinna möjligtvis?
Har äcklet lovat dig 100 papp om du spammar din skit överallt?? 😉
Där har vi det, du är inte Mergims syster som vissa trott, du är bögens jävla ex!! 😁
Måste bara fråga, har han alltid varit mer intresserad av män?🤣
Är det någon som har mycket tankar i huvudet så är det garanterat Lennie. Så är nog mer ett sorterade än ett tomstirr 😉 ja han visar mycket! Annars vet jag inte vilket program du sett på 😆
Men oj, har jag bytt familj nu? Ni måste då säga till så jag inte åker hem till fel släkt 😂
Nä tyvärr är jag inte släkt med han eller hans ex heller ...