Citat:
Ursprungligen postat av
mscatzy
Jag tänker att Ami gick väldigt hårt åt Jass helt i onödan kan jag tycka. Jass kallade henne slampa. Men såg du Amis flin när hon gick ifrån Jass efter att hon frågat Ami om kyssarna. Det flinet sade helt klart "in your face bitch". Jass sade slampa i stundens hetta utifrån vad hon visste. Ami visste mycket väl vad som hänt mellan henne och Martin och när det hände men valde att spela dum. Just för att hon mår så bra när hon kan trycka till människor riktigt ordentligt. I det ljuset tycker jag att Amilias "in-your-face-bitch-flin" var värre än Jassas "slampa".
Mm, ja, det kan man ju tycka (jag gör väl inte det), men förstår dig. Därifrån är det dock ganska långt till att Amilia förtjänar att få en massa hat och taskiga kommentarer för hennes roll i det här så kallade triangeldramat. Jag menar, Martin och Jasmine hade ju kunnat vara GIFTA MED BARN, men Amilia slinker in vid sidan av och försöker pussas med Martin så är det ju HAN som ska säga stopp?
Men, Martin och Jasmine var som sagt inte en grej då, alla var fria att pussas eller göra whatever med vem de ville, och hela grejen är bara dum.