2020-05-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Tror ni Mergim kommer titta till Gose innan han går och lägger sig ikväll?

Han lär nog göra mer än så.
2020-05-15, 23:06
Medlem
Citat:
* Tror ni bb riggade så att mergim åkte ut ist för jassa ikväll för att det ska bli en mer jämn spänning på måndag?
- Nej.

* Tror ni Martin och jassa kommer hålla utanför?
- Den som lever får se.

* vad är det egentligen mergim fans ser? Hur har han ”förändrat så mkt” ”jobbat med sig själv” osv osv.
- Han förändrades i huset. Men har han förändrats som människa?

* Vad tror ni Amilia tänker på innan hon somnar? Kampanjen för Lennie?
- Hon funderar på hur hon ska tvinga Lennie till altaret.

* Tror ni att Amilia inte är här inne och kolla som hon påstår att hon inte gör?
- 100%

* Tror ni glasman och Julia fått till det utanför huset?
- Nej.

* Vad är det med antys kärlek för mergim? Känt varandra i 2 veckor typ
- Spel för gallerierna från Antys sida.

* Gillar virran egentligen Martin?
- Ja.

* Är jassa avundsjukt på antys och virans utseende eftersom Martin föredrog deras utseende?
- Nej.

* vem är egentligen pw?
- Han som fuckade ur?

* Hur mår egentligen Frida?
- Hahahahahahahahah!

Haha har så många fler funderingar.. inte för att jag har med nått att göra egentligen.. 😅

Hahaha fick mig ett gott skratt. Hade glömt att pw skulle lova fuck ur 😂😂
Medlem
icons avatar
Citat:
Tror ni Mergim kommer titta till gose innan han går och lägger sig ikväll?
Burr vilken syn jag fick i mitte inre av den frågan.... Ser framför mig hur Mergim och Am ligger i mörkret och stirrglor på sin sovande gose hela natten på nån tv- eller dataskärm.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag tänker att Ami gick väldigt hårt åt Jass helt i onödan kan jag tycka. Jass kallade henne slampa. Men såg du Amis flin när hon gick ifrån Jass efter att hon frågat Ami om kyssarna. Det flinet sade helt klart "in your face bitch". Jass sade slampa i stundens hetta utifrån vad hon visste. Ami visste mycket väl vad som hänt mellan henne och Martin och när det hände men valde att spela dum. Just för att hon mår så bra när hon kan trycka till människor riktigt ordentligt. I det ljuset tycker jag att Amilias "in-your-face-bitch-flin" var värre än Jassas "slampa".

Mm, ja, det kan man ju tycka (jag gör väl inte det), men förstår dig. Därifrån är det dock ganska långt till att Amilia förtjänar att få en massa hat och taskiga kommentarer för hennes roll i det här så kallade triangeldramat. Jag menar, Martin och Jasmine hade ju kunnat vara GIFTA MED BARN, men Amilia slinker in vid sidan av och försöker pussas med Martin så är det ju HAN som ska säga stopp?

Men, Martin och Jasmine var som sagt inte en grej då, alla var fria att pussas eller göra whatever med vem de ville, och hela grejen är bara dum.
2020-05-15, 23:07
Medlem
embargos avatar
Citat:
Tror ni Mergim kommer titta till Gose innan han går och lägger sig ikväll?
Han hänger med Anty och Amilia som kollar 24/7, så de ligger väl och spanar in sin gose tillsammans.
2020-05-15, 23:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Drama på hög nivå. Kul om de kör en freeze så det kokar över
Hahaha! Såklart de ska! Å så en luuuurad när smeten är bortom räddning. Gärna att de väntar tills de kokat i 55minuter och nästan är klara..
2020-05-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
apropå nöt, är det tillförandet av mandel som avgör om kola blir just kola eller knäck?

OnT: freeze och lurad i rask följd. Jojo nu gottar de sig i kulisserna och leker loss med knapparna.
Nä, tror inte det?
Mandel är väl bara som en extra krydda liksom.
Som att ha sylt och grädde på våfflor, funkar även utan ( men blir inte lika gott).
2020-05-15, 23:09
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Burr vilken syn jag fick i mitte inre av den frågan.... Ser framför mig hur Mergim och Am ligger i mörkret och stirrglor på sin sovande gose hela natten på nån tv- eller dataskärm.

Nu målade du upp en bild för mig... ryser..
2020-05-15, 23:10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Nä, tror inte det?
Mandel är väl bara som en extra krydda liksom.
Som att ha sylt och grädde på våfflor, funkar även utan ( men bir inte lika gott).
Inser att det var galet länge sedan jag gjorde vare sig kola eller knäck. Pinsamt att jag inte kommer ihåg skillnaden.

OnT: Undrar när Sami är klar med fiat.
2020-05-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Han lär nog göra mer än så.
Tror i denna sekund amilia o anty försöker förklara för honom att han kommit ut till hela svenska folket utom sig själv, förbereder honom på allt han kommer få höra o uppleva framöver, han kommer inte få det lätt stackaren
Medlem
icons avatar
Citat:
Nu målade du upp en bild för mig... ryser..
F´låt.

Vem kokar de ägg till? De nämnde nåt namn jag inte kände igen.
Medlem
xrlpyts avatar
De försöker visst blåsa upp ballonger.

Jasmine: - Vad är helium gjort av?

DET ÄR ETT FUCKING GRUNDÄMNE, NUMMER TVÅ I DET PERIODISKA SYSTEMET, TVÅ PROTONER TVÅ NEUTRONER OCH TVÅ ELEKTRONER, VAD GÖR DU I VÅRA SVENSKA SKOLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in