2020-05-16, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tror Sami missbrukar nässprayen. Använder man den för mycket så blir man alltid täppt till slut.
Ja, vilket man klart och tydligt kan höra på Jasmine. Hennes näsa låter helt förstörd när hon pratar.
2020-05-16, 12:58
Medlem
__Alez__s avatar
Sami bad precis om att skicka in sin skämskudde.
Såg att Svante hade en så säkert den som Julia fått om de inte hade fler på lager.
2020-05-16, 12:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lennie: Jag har inga känslor

Haha nä vi vet, förutom när det kommer in läsk och chips, då jävlar. Menlösa tönt.
2020-05-16, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Bra och raka svar av Sami. Precis som det ska va. Lennie och Jasmine svamlade iväg så jag uppfattade typ hälften vad dom svarade.
Ja de två var så tramsigt. Stod och babblade strunt. Sami gjorde bäst ifrån sig. Och vettigaste målet. Med pengarna. Slösa hit och dit och rädda djur på något diffust sätt... Nä, bättre en nystart. Lennie vill ju inte ha pengarna dessutom.
2020-05-16, 13:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Såg att Svante hade en så säkert den som Julia fått om de inte hade fler på lager.
Det var inte hennes kudde utan Julias kompis Julia
2020-05-16, 13:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ni som kollar Amilias live, vad sa hon när han sa "NEJ"?

Njöt förövrigt när han sa "jag ska ta med min BÄSTA VÄN.... ANNA" Trodde legit att han skulle säga Amilia och Mergim.

Hon missade själva frågan och svaret men folk i chatten upplyste henne, hon svarade lite avfärdande typ "ja men det är ju det jag också sagt hela tiden, vi är vänner"
2020-05-16, 13:08
Medlem
Jag tyckte alla gjorde hyfsat bra ifrån sig på podiet, men!

Samis svar var så otroligt bra och jag känner mig helt trygg i att fortsatt hävda att det är han som med råge är den värdigaste vinnaren av BB2020.

Sami till vinst! Kom ihåg att rösta så fort det drar igång och var beredda att rösta även under finalen om det blir en röstning till då! Övertala någon granne att göra likadant (vet att Amilia trycker på det till sina följare för att dubbla Lennies röster så då måste tyvärr Samis fans göra likadant).

Heja heja Sami, du ska ta hem det här!
2020-05-16, 13:10
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om vi ska rädda kvar Sami, ska vi rösta ut Frida!

Det gick ju bra sist! Nu gäller det att alla fortsätter att rädda Sami, han MÅSTE vinna hela faderullan.
2020-05-16, 13:12
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Lennie: Jag har inga känslor

Haha nä vi vet, förutom när det kommer in läsk och chips, då jävlar. Menlösa tönt.
Han var ju ironisk, då ena frågan var format så. Tycker verkligen han visat mycket känslor
2020-05-16, 13:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Sami säger att han har varit en restriktiv version av sig själv, inte varit 100% sig själv och önskar att han hade visat mer av sig själv. Jag håller inte det emot honom men är det därför att han är så populär? En kameleont som anpassar sig i alla situationer.

Noterat.

Tror Sami menar att han varit återhållsam och försiktig, det skulle jag nog mer tolka som en ödmjuk sida istället för att framhålla sig själv i allt. Han sa t.om att han trodde att Lennie skulle vinna skiten. Han ser inte sig själv som den självklara vinnaren. Han svarade också på frågan om han tyckte tjejerna haft det jobbigast och hans svarade, att hur alla haft det är individuellt och är inget som är könsbaserat. Skulle vilja kalla Sami för ödmjuk och han är respektfull mot de andra han är prestigelös.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Slår vad om att inom ett halvår sitter Frida naken i lotusställning och dreglar som hedersmedlem i nån obskyr, pervers sexsekt.
Hon är den exakt en sån typ, lättlurad och superkorkad naiv idiot som går på precis vad som helst, första bästa auktoritära person lurar ì henne.
Ja du beskrev precis Frida 100 %
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Nej, han pratade igår om att Jasmine hade haft med hans skämskudde till uppdragsrummet (vet inte när, kanske nattklubben) men glömt den kvar där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in