2020-05-15, 23:21
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Är det bekräftat att det var en rumänsk prostituerad han hade gått till? Eller i den "klassen"?
Från ett fattigt EU-land är bekräftat.
Citera
2020-05-15, 23:21
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
nu är vi långt OT men jag tror, utan att veta, att dom flesta yrkeskvinnorna är svenskor

Tjejer från öst är både yngre och billigare, få svenska tjejer ställer upp på vad de måste stå ut med.
Citera
2020-05-15, 23:22
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Kommit in för sent i tråden för att kunna läsa mig till, så förlåt mig för frågan. Bläddrat lite och försökt söka, men hittar inte rätt. Hur som helst.

Är det bekräftat att det var en rumänsk prostituerad han hade gått till? Eller i den "klassen"?

Nej, det ena som på sin höjd är bekräftat är väl att det rörde sig om en tjej från Östeuropa. Exakt vilket land det innebär, hur fattig eller rik hon var, om hon hade en hallick som tog 80% av hennes lön eller inte, allt det är högst oklart, än så länge.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
snacket går paolo tröstar sig på bögklubb i sthlm ikväll.
Citera
Medlem
Citat:
Kommit in för sent i tråden för att kunna läsa mig till, så förlåt mig för frågan. Bläddrat lite och försökt söka, men hittar inte rätt. Hur som helst.

Det är bekräftat
Här berättar han själv

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Klart att de har hallick. Du tror väl inte på fullaste allvar att rumänska kvinnor klarar av att göra något så avancerat som att sälja sex själva? De begriper ju inte engelska och är lika lättlurade och korkade som små barn.
/icke-rasistisk feminist med bra kvinnosyn

Är det ironiskt eller de låga förväntningarnas rasism? Svårt att urskilja nuförtiden. Kunde lika gärna kommit från Ung Vänster.
Citera
2020-05-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Fast förstår man att människor är absurda, så är det inte särskilt absurt.

Nu spelar det inte längre någon roll att Paolo har skapat företag, ordnat arbetstillfälle åt 200 personer som också betalar skatt, haft WBO:s interkontinentala mästarbälte och givit publicitet åt Sverige eller givit ut träningstips och kokböcker som folk uppenbarligen varit villiga att betala pengar för att ha.

Kan vi som samhälle istället lyckas uppfostra pojkar till att bli män och inte några androgyna fjollor, så kommer också sådan här masshysteri för skitgrejer att ta slut.

Du är ett mongo om du tror att Paolo Roberto dels skapat företag, ordnat arbetstillfällen eller skulle vara till hjälp i kampen mot feminism eller globalism.

Paolo är och har alltid varit en kriminell och våldsam och impulsiv invandrare.

Han lagar inte sin egen mat och han har inte skapat sitt eget företag. Han är frontfigur och ansikte för en aktör inom halv- och helfabrikatmatindustrin. De verkliga ägarna ger honom roylaty för att nyttja hans namn. Orsaken till att han kan få betalt för sitt namn är att han kan svansa runt i teverutan. Nu emellertid så har han vaskat den möjligheten för överskådlig framtid.

Hans enda uppgift var att vårda varumärket - dvs sin egen image - men det gick ju inte så bra...

Är du så infantil att du tror att en sådan människa har ett operativt ansvar inom ett stort företag med distribution över hela landet?

Hahaha!

Givetvis har det inte heller skapats arbetstillfällen. Ifall folk inte köpte Paolos ravioli hade de köpt ett annat fabrikat. Eller samma fabrikat - bara utan att behöva betala en premie till Paolo för varje förpackning.

En enda sak har han sagt med substans och det är att han är en äcklig parasit som bör avlivas. Men det borde ha skett för 30 år sedan.

/Johan
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Är det ironiskt eller de låga förväntningarnas rasism? Svårt att urskilja nuförtiden. Kunde lika gärna kommit från Ung Vänster.

Jag var ironisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Hur fan menar du att en icke-hora kan sätta sig in i hur en hora känner? Jag kan inte känna igen mig i en man som är pundare. Och om du tror att ala som säljer sex lever ett liv i misär tror du fel

Kvinnor som har haft sex med män, vet vad det innebär. Det vet inte män.
Citera
Medlem
Kosmos.s avatar
Löjligt drev. Inte för att jag gillar spaggen Paolo...

De flesta killar har väll glott på porr på internet någon gång. Var någon undersökning som visade att 90% av alla tonårskillar kollar på porr på internet. Det är köpsex det med. Ditt klick på den länken gör att den prostituerade porraktrisen tjänar pengar. Du betalar för sex mao. Att ni då sitter på höga hästar och pekar på sexköpare är något hycklande....
Citera
2020-05-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandyline
Vart fick du 1500 kr ifrån?

Står tydligt i tidningarna att han sagt i förhör att han betalat 1500kr för knullet.
Citera
2020-05-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Nej, men oddsen för att hon är det är mycket stora.
Och de rika kvinnorna från öst väljer andra sysselsättningar än prostitution.

Rent skitsnack att alla kvinnor som ägnar sig åt prostitution är 10 poängare. Deras viktigaste egenskap är att de har en fitta.
EXAKT! Som i de flesta fall antingen har en hallick och/eller drogmissbruk som drivande faktor. Den glada horan är en myt som män vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in