Citat:
Ursprungligen postat av
Tarrou
Problemet är just det - han gav en kvinna pengar för att få stoppa kuken i henne, tömma och sedan åka hem till flickvännen.
Återigen, vad är problemet? Bortsett från att det inte var schysst mot flickvännen så är det här ett totalt icke-problem. Sverige har för mycket i-landsproblem av den här sorten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarrou
Nu blev ju visserligen inte slutet riktigt som han hade tänkt.
Kan mycket väl ha varit planerat hela grejen. Någon som är så känd som Paolo, har flera företag osv, går inte bara och köper sex så oförsiktigt. Han kanske ville bryta med Evanoff Group AB eller liknande, vem vet, Paolo kanske tjänar bra pengar på detta, och då är smällen han får ta i media värt det hela.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarrou
Betahanne - är du INCEL eller?
Nej men du är verkligen en betahanne feminist, och tönt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Varför tror du att prostituerade mår bra?
Menar du att precis alla prostituerade mår dåligt? I så fall ljuger du.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Och framförallt vad är det som driver detta kvinnohat hos dig?
Det riktiga kvinnohatet står ni feminister för, sluta projicera.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Jag är uppriktigt nyfiken eftersom jag aldrig pratar med män som dig i verkligheten.
Nej du omringar väl dig själv bara med tofflande jasägare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
I Sverige är det väl bara torskarna som straffas och varför ska det bli lagligt att skada andra för att man mår dåligt själv. Den handlar inte om sex utan mycket våld och förnedring enligt min erfarenhet.
Men seriöst, bara håll käften. Paolo har inte förnedrat eller slagit någon hora. Han betalade någon rumänsk prostituerad för en sexuell tjänst, han skadade inte henne och hon mår bra. Snacket om att "Paolo ger sig på försvarslösa fattiga kvinnor från öststaterna", är bara trams från rika prostituerade som vill skydda deras egna marknad.
Angående prostitution så är det som bekant världens äldsta yrke, och det är inte ett yrke som kommer att försvinna de närmsta åren. Bryr du dig om de prostituerades välmående så är det legalisering som gäller, allt annat är kvinnohatande och mansfientligt feministiskt psychobabble.