Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 20:59
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Fy fan, vilken idiot, nu när han har precis lanserat sin kurs i italiensk matlagning
och vad händer med Robinson och Farmen? Är de färdigspelade för denna säsong?

Detta knull kommer kosta honom kanske 4-5 miljoner, troligen ännu mer

Dessutom handlade det om lägenhetsbordell... dessa kvinnor brukar hämtas av zigenare och araber, de är inte prima kvalitet, långt därifrån.

En sån som Roberto borde ha råd men snygg diskret svensk prostituerad som tar 5000-10.000kr per natt och inte hålla på med entimmes knull på obskyra bordell.
Dessutom är han jo känd... och alla har idag mobiler som kan filma.

Kunde han inte vänta några veckor till och flyga till ett grannland där bordeller är tillåtna och där ingen jävel känner honom.

Jag är mest förvånad att en sådan uppkäftig kändis svartskalle behöver gå till bordell för att knulla, denne sprutvillige sexguden Roberto (som han tror om sig själv) borde ha 20 tel. nr till diverse gnuer - bitches som han kan knulla med. Vad är det för en jävla kändis?
Fy fan säger jag bara, skulle inte bli förvånad om han knarkar också.

Ja ja låg nivå på den mannen, han gillar nog billigt, skitig madrass och svettig kvinna.

Till och med jag kan fixa mig prima vara, det kan nästan vem som helst som är någorlunda vettig och har något att visa upp.

Nu när jag tänker att han lagar mat och har varit på en "zilonka" stackars kvinna som ligger på en skitig madrass och tar emot dygnet runt.

Uuuu vilken låg nivå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Klart du tycker det blir fel när du inbillar dig att det är på ett annat vis.

Nej det var det han inte hade. Det sa han ju själv.
Men alla torskar är inte töm och glöm. Jag har blivit nära vän med flera. Supertrevliga och helt vanliga snubbar, som bara inte pallar dejting och drama för att få sig ett skjut.
Men du bunta ihop alla sexköpare i ett empatilöst fack där alla är skrot och korn.
Men nu är jag trött på allt ditt känslosvammel och tillika bullshit. Du får la sitta och tro på din "verklighet" men bli inte sur på folk som vet sanningen.
Jag blir inte sur, tvärtom. Har många bra kompisar som har tjänat bra med extra pengar genom åren och uppskattar att dom så ärligt delat med sig av sina erfarenheter. Jag dömer ingen då jag inte är perfekt själv.

Dock är jag jäkligt glad att jag inte är en offentlig person efter att ha läst och skrivit i den här tråden
Citera
Medlem
Pratas alltid om hur utsatta och fattiga de här tjejerna är. Bara legalisera skiten så hororna kan betala skatt, för de flesta tjänar mycker mer än medellönen i Sverige.
Citera
Medlem
Arrogant jävel, det där...Jag har alltid ogillat hans dryga stil. Har extremt svårt för säljare som säljer genom att tala om hur dåliga alla andras produkter är, istället gör att faktiskt visa att man har bättre grejor själv. Samma sak när han gjorde sig lustig över lågkolhydratkost...dumjäveln har ingen aning vad han snackar om. Lite Trump light över honom. Karma !
Citera
2020-05-15, 21:00
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skwelio
Mmkay. Varför hatar du tjejer då, var någon dum mot dig? 😢
Nää ingen har varit dum mot mig. Jag gör bästa som minst 10 % av svenska män. Knullar horor! Prova, det är kul spännande och skönt
Citera
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Det intressanta i sammanhanget är ju att dom tycker det är ok att förknippas med en misshandlare och halvkriminell låtsaskändis .... ge det några år så har han ett eget dildo märke som säljer som fitta i ett kloster
Det hade varit intressant att se danska reaktioner på hela den här grejen.

"Så han har fått sparken från alla program? Vad har han gjort?"

" Han har besökt en prostituerad."

" Våldtog eller misshandlade han henne ?"

"Nej, inget av det"

"Fyfan var det ett barn ?!"

"Nej, hon var 23 år gammal"
Citera
Medlem
Nu börjar dom skriva om det i Danmark

https://ekstrabladet.dk/flash/udland...be-sex/8124052
Citera
Medlem
Arnold-Gregers avatar
Nu när Paolo blev tagen på bar gärning, har försökt pudla i tv och skylla på barndomstrauman (till ingen nytta, det gjorde bara saken värre) samt fått sparken från tv4 så tycker jag han lika gärna kan gå ut med sin egentliga åsikt: att sexköp bör vara lagligt och att den svenska modellen är fel. Han bör stå på sig och försöka vända opinionen till sin fördel (vilket säkert inte går, men är värt ett försök). Flickvännen kommer ändå dumpa honom och de ekonomiska konsekvenserna blir nog lika förödande oavsett vad han gör.
Citera
2020-05-15, 21:01
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Tar hon 1500 per session så är hon knappast luspank.

Hon får kanske behålla några hundra, när alla utgifter och avbetalningar är avklarade.
Citera
Medlem
Dynamiks avatar
Att det skulle vara första gången är ju i varje fall bortom all odds, och en inte lite djärv lögn. Sammantaget passar väl det hela rätt bra in i den image han försökt presentera hela sitt liv, macho-mannen Paolo? Jag är inte alls förvånad!
Citera
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Och hur många sexköp, kokain innehav mm tror du inte sker där det bara ryktas om vem som kan vara skyldig. I det här fallet kommer det inte att finnas någon FUP eller rättegångsmaterial då man kan erkänna och få ett straff föreläggande så risken är liten att Paolo hade hamnat i skiten

Ett strafföreläggande kan vem som helst knappa fram på lexbase. Paolo hade kunnat knipa käft i en vecka innan skitstormen drabbat honom.
Citera
Medlem
[quote=Sam.Boyd|71591960]
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Många män ser inte det som homosex att stoppa upp den i analen på en annan man eller bli avsugen för den delen heller.

1.Det är att bli påsatt i röven eller suga någon annan mans dase som är förnedrande. Det är då man är bög...

Så låt oss spekulera.

Ville han bara ligga så kunde han gått ner på Risch eller Sturehof o fått med sig någon tjej som gladeligen ställt upp gratis. Så han måste ha varit ute efter något mer än bara ett standardligg o utlösning.

Något han inte kan/vill få av sin käresta.

Frågan är vad...
1.Svenska män bedömer inte på det sätt du påstår-
påsatt el påsättare= Båda parter är homosexuella om båda deltar frivilligt. .
Endast i Arabländer skiljer man på frivilligt passivt och den frivilligtt aktiva.
Nu är Roberto bannlyst, men han kommer att klara sig bra. Det blir snart nya skandal avslöjanden med andra syndabockar.
Kanske försöker han ändå förklara en stycke sanning i intervjun, han försökte lätta på det inre trycket
och han ansåg sig kunna göra detta i en fattig svagare mänska.
Finns ingen ursäkt, för han om någon
kunde ha lättat på det inre trycket med olika övningar, i ensamhet.
En löprunda ett par mil hade också gjort susen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in