Citat:
Fy fan, vilken idiot, nu när han har precis lanserat sin kurs i italiensk matlagning
och vad händer med Robinson och Farmen? Är de färdigspelade för denna säsong?
Detta knull kommer kosta honom kanske 4-5 miljoner, troligen ännu mer
Dessutom handlade det om lägenhetsbordell... dessa kvinnor brukar hämtas av zigenare och araber, de är inte prima kvalitet, långt därifrån.
En sån som Roberto borde ha råd men snygg diskret svensk prostituerad som tar 5000-10.000kr per natt och inte hålla på med entimmes knull på obskyra bordell.
Dessutom är han jo känd... och alla har idag mobiler som kan filma.
Kunde han inte vänta några veckor till och flyga till ett grannland där bordeller är tillåtna och där ingen jävel känner honom.
Jag är mest förvånad att en sådan uppkäftig kändis svartskalle behöver gå till bordell för att knulla, denne sprutvillige sexguden Roberto (som han tror om sig själv) borde ha 20 tel. nr till diverse gnuer - bitches som han kan knulla med. Vad är det för en jävla kändis?
Fy fan säger jag bara, skulle inte bli förvånad om han knarkar också.
och vad händer med Robinson och Farmen? Är de färdigspelade för denna säsong?
Detta knull kommer kosta honom kanske 4-5 miljoner, troligen ännu mer
Dessutom handlade det om lägenhetsbordell... dessa kvinnor brukar hämtas av zigenare och araber, de är inte prima kvalitet, långt därifrån.
En sån som Roberto borde ha råd men snygg diskret svensk prostituerad som tar 5000-10.000kr per natt och inte hålla på med entimmes knull på obskyra bordell.
Dessutom är han jo känd... och alla har idag mobiler som kan filma.
Kunde han inte vänta några veckor till och flyga till ett grannland där bordeller är tillåtna och där ingen jävel känner honom.
Jag är mest förvånad att en sådan uppkäftig kändis svartskalle behöver gå till bordell för att knulla, denne sprutvillige sexguden Roberto (som han tror om sig själv) borde ha 20 tel. nr till diverse gnuer - bitches som han kan knulla med. Vad är det för en jävla kändis?
Fy fan säger jag bara, skulle inte bli förvånad om han knarkar också.
Ja ja låg nivå på den mannen, han gillar nog billigt, skitig madrass och svettig kvinna.
Till och med jag kan fixa mig prima vara, det kan nästan vem som helst som är någorlunda vettig och har något att visa upp.
Nu när jag tänker att han lagar mat och har varit på en "zilonka" stackars kvinna som ligger på en skitig madrass och tar emot dygnet runt.
Uuuu vilken låg nivå.