2020-05-18, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Tar han mitt förslag har pengarna växt trots utdelning.

Men ja, vet inte vilken värld tråden lever i där 20 mille inte räcker till pensionen.

Men han har inga 20 miljoner.
Citera
2020-05-18, 12:36
Citat:
Ursprungligen postat av Labyrint
Finns det någon information om vem tjejen var?
Det cirkulerar en bild på en tjej vid alias "Penelope" som sägs vara hon, finns det information om det?

Alla sådana namn som nämns är nog trams och förtal, som vissa ägnar sig åt.
Oftast är det inte tjejen på bilden osv.
Gjorde själv en image search för skojs skull på en sådan annons, kom från ngn sexblaska från Långtbortistan.
Citera
2020-05-18, 12:37
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Klart som fan dramat kring Paolo Roberto handlar om godhetsknarkare som leker moralens väktare och låtsas bry sig om "utsatta kvinnor från världens fattigaste länder" (som i själva verket hade fått bättre arbetsvillkor och lön om man legaliserade prostitution). Samma skenheliga töntar, incels och betahanne feminister sitter i tråden på deras höga hästar och gnäller, "tänk om det var din mamma, syster eller dotter som höll på med prostitution". Ja, tänk. Ingen vill så klart ha sina kvinnliga familjemedlemmar inblandade i det yrket, men om man nu har den oturen, då ska det ju vara lagligt och schysta arbetsvillkor för de kvinnliga familjemedlemmarna. Själv har jag aldrig betalat prostituerade och kommer aldrig heller göra, men den branschen kommer aldrig att försvinna, så det är lika bra att förändra den branschen så att det blir trevligare för kvinnorna som arbetar där och att männen som betalar de prostituerade kvinnorna inte ska behöva pariastämplas som om de vore pedofiler eller liknande.

Angående Paolo Roberto, i en sund värld hade ingen brytt sig om att han betalade för fitta, och hans företag hade rullat på som vanligt. Charlie Sheen knullade en jävla massa porrstjärnor, prostituerade och sniffade 7 gram kokain om dagen, ingen brydde sig, alla tyckte att han var cool och rolig, tills han började snacka om att han har tigerblod och åkte på HIV, då tyckte folk att han var sorglig.

Paolo Roberto är en skön snubbe och att han köpte sex gör honom bara mänsklig. Folk måste lära sig slappna av. Chilla liksom, Paolo Roberto gillar fitta som alla andra normala och sunda män, och han gillar fitta så mycket att han är villig att betala för fitta, vad är problemet? En kvinna får pengar av Paolo Roberto, bra för henne. För jävla mycket snobberi kring det här sexköpet. Så här ser det ut när moralens väktare och värdegrundsmaffian får bestämma.

Du får ha din åsikt. Men den brutala sanningen är att det inte finns en enda normal kvinna i Sverige som vill ha en relation med en man som köpt sex. Den butiken är stängd. För resten av livet. Sen finns det kvinnor som inte är normalt funtade, så man behöver kanske inte leva ensam för alltid. Dock får man stryka rejält i kravlistan om man vill ha en relation.

Om man redan är en incel så spelar det här förstås ingen roll, jag förstår väl det. Nöjer man sig med korkade WT-brudar redan nu, så kommer livet inte heller att förändras nämnvärt.

Paolo har en massa grabbkompisar, och det är dem han får hänga med framöver. Chilla och röka cigarr och bli rakad av italienare i en källare, eller vad han nu gjorde innan han köpte sin våldtäkt. Sina barns förtroende lär han aldrig återfå.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Stirrig blick. Pratade lågmält. Böjde huvudet efter att ha sagt att han hade köpt sex..
Han hade säkert planerat detta noggrant och ändå blev det helt fel.
Jag, jag, jag och allt jag äger och allt jag har drömt om och jobbat för.. klingar ingen vidare.
Han borde ha koncentrerat sig på andra runtomkring honom: offret, exfrun, barnen, sambon, samarbetspartners .. Nu såg det endast ut som att han var orolig för sin ekonomi.

Det var ett annan klipp som jag svarade på, men klippet du tänker på så är det antagligen för att han ljuger och för att han planerat det. Det blir inte naturligt som om han talat ur hjärtat. Men han är antagligen egocentrisk.
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Inte för att jag gillar Paolo, men detta är ju löjligt. Präktiga PK-sverige ger honom ett värre straff än om han mördat.

Men det är bara att hålla låg profil nåt år och sen jobba sig tillbaka in i rampljuset. Vänsterpacket inom media är aldrig långsinta mot sina egna.

Hur ska han jobba han kan ju inte något annat än att vara PR
Citera
2020-05-18, 12:38
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag

Tyvärr inser inte hans fanboys det. Dom tror på att han var en framgångsrik företagare med massor av företag.
Citera
2020-05-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Inte för att jag gillar Paolo, men detta är ju löjligt. Präktiga PK-sverige ger honom ett värre straff än om han mördat.

Men det är bara att hålla låg profil nåt år och sen jobba sig tillbaka in i rampljuset. Vänsterpacket inom media är aldrig långsinta mot sina egna.

Det är nog ingen som straffar honom. Varför skulle någon lägga två kors i strån för det?

De värnar om sitt eget rykte och om sina egna företag. Det är vad folk gör som är smarta.

Paolo gjorde inte det och därför sitter han i skiten. Man kan tycka vad man vill om att köpa sex och sitta i teve och säga att man nog gjort det av en trafikerad kvinna men inte gagnar det någon i alla fall. Han är ju helt dum.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Till Paolo vill jag hälsa - sitt lugnt i båten Palle, den här skiten blåser över. Gör inget dumt, för fan. Krutröken lägger sig snart. Vänsterpacket som rullar dig i tjära o fjädrar just nu tycker att du ska dö för allas synder. Du ska straffas för alla mäns oförrätter. Du har blivit syndabocken dom söker. Och eftersom du är paolo roberto så ska du givetvis straffas extra hårt.

Men när importerat smuts misshandlar, våldtar och mördar sina flickvänner, då håller dom käften och skriver ingenting. Ingen dubbelmoral alls.

Män som knullar lyxhoror bryr jag mig ingenting om. Angår väl fan inte mig. Och ingen feministjävel heller.

Män som knullar utsatta kvinnor som med våld o hot tvingas sälja sin kropp är däremot svin. Jag tycker det Paolo gjort är helt åt helvete. Men man behöver väl för fan inte ta ifrån honom hela hans liv.

1. Han satt inte lungt i båten.
2. Det blåser inte över eftersom varumärket tillika hans namn för alltid associeras med något osund han är.
3. Vem fan vill slicka i sig Paolos pastasås efter detta?
Citera
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag

Det lär han väl ha. Alla kändisar har väl enkelt 20 mille? Han har säkert 50 mille, minst. En pod på tuben om hans eskapader med glädjeflickor så lär han snart ha 100 mille?
Citera
2020-05-18, 12:40
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Du får ha din åsikt. Men den brutala sanningen är att det inte finns en enda normal kvinna i Sverige som vill ha en relation med en man som köpt sex. Den butiken är stängd. För resten av livet. Sen finns det kvinnor som inte är normalt funtade, så man behöver kanske inte leva ensam för alltid. Dock får man stryka rejält i kravlistan om man vill ha en relation.

Om man redan är en incel så spelar det här förstås ingen roll, jag förstår väl det. Nöjer man sig med korkade WT-brudar redan nu, så kommer livet inte heller att förändras nämnvärt.

Paolo har en massa grabbkompisar, och det är dem han får hänga med framöver. Chilla och röka cigarr och bli rakad av italienare i en källare, eller vad han nu gjorde innan han köpte sin våldtäkt. Sina barns förtroende lär han aldrig återfå.

Jag sa till en tjejkompis vad jag tyckte och det var inga problem.

Skulle tro att din teori mest gäller vänstertvättade feministhoror.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du tycker inte ens att Paolo är en DEL av problemet? Du kan ju tycka vad du vill om att köpa horor men håll med om att han verkar vara en jävligt oskön snubbe rent allmänt? En som man absolut inte vill dra några bärs med liksom..

Tvärtom ärligt talat. Man här nog många vändor mer intressant och levnadsglad än du och de flesta av oss.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoggingDoris
För att sådant här blåser över. Folk glömmer, förlåter eller tycker att händelsen inte var så farlig. Det Paolo genomgår nu är bara en lätt bris mot drevet som var mot Hugh Grant på 90-talet när han köpte en hora i USA och han blev världskändis tack vare uppmärksamheten.

Ska jag var helt ärlig så bryr jag mig inte särskilt mycket om vad som händer, om Paolo kommer tillbaka eller inte och jag kan naturligtvis inte veta vad som kommer att hända men jag TROR att Leif GW Persson eller Jan Guillou eller TV4-Malou kommer att hjälpa honom tillbaka.

Vi får vänta och se.
Eftereffekterna är dom som är mest i fokus och det kan man se på hans instagram. Tjejer som önskar honom död och missnöje och skriker ut diverse hemskheter som hade fått varje man att gömma sig bakom ett hörn. Jag tror att det är friskt att vi undersöker kvinnors ohälsa i såna här avseenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in