Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Så vad är ditt problem med att han betalar en rumänska men inte en Instagrammodell?
Inget jag påstått. Vad har du själv emot det?
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Enligt dig verkar de göra det. Det var du som hade problem med att Paolo betalar en rumänsk slav men inte en vacker instagrammodell.
Mer ordbajseri. Enligt dig verkar det som att du har problem med det. Har du det?
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Nej, det var du som påstod att Paolo Roberto gör andra människor illa.
Nej. Varför påstår du själv det?
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Det är du och andra som kallar henne rumänska. Då utgår jag från att hennes etniska bakgrund är rumänsk. Du vet, jag fungerar enligt mottot inga konstigheter.
Jag kan meddela att din tro att du fungerar är en överskattning.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Det är ju ett vetenskapligt faktum. Dessutom så är det bara ni politiskt korrekta töntar som snackar om "kvinnosyn", som om det vore ett riktigt argument. Frågan är snarare vad du har för inte bara kvinnosyn utan även människosyn när du säger att du inte hade haft några problem med att Paolo betalade 100,000 kr till en vacker Instagrammodell men att han "gör illa en rumänsk slav" (dina rasistiska ordval).
Jag vill inte prata med rasister. Att Paolo inte är etnisk svensk och att du använder det såhär är vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Paolo har som sagt inte gjort något fel här, inte den rumänska kvinnan heller, och att hennes arbetsförhållanden kunde ha varit bättre är inte heller det Paolo's fel, utan statens och feministernas fel, som har förbjudit prostitution men tillåter det mer eller mindre bara männen är tillräckligt rika och kvinnorna tillräckligt snygga, kända eller rika ("Instagrammodeller").
Jag är inget av det där, men du är en jävla tönt bara så du förstår.
Nu har jag visserligen aldrig köpt några av Paolo's produkter, han säljer ju inte direkt veganska pizzor, men det är så att jag funderar på att gå och stödköpa en av hans icke-veganska pizzor nu när han har det tufft.
Du är psykiskt sjuk och arbetslös. Du har säkerligen B-vitaminbrist också med tanke på din veganism. Det kan dock bara förklara en del av din mentala morass som måste ha sin grund i hjärn- och genröta.