2020-05-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Ge gärna några exempel på Instagrammodeller som kan ta 100k per timme på en lägenhetsbordell

Jag kan slå vad om att valfri riktigt snygg svensk instagramtjej kan hyra en lägenhet i centrala Stockholm och börja ta betalt, nu var nog 100k lite överdrivet, hon skulle säkert få en eller två kunder men inte mer än så. För 10k i timmen skulle hon lätt få hyfsat med klientel, och flyttar hon till London drar hon in 10k i timmen utan problem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-Bot
"självskadebeteende". Hahaha, den var bra.

I alla andra länder köper man en hora för att man är kåt och vill sätta kuken i en fitta. Men inom Sveriges gränser kanske mäns hjärnor förvandlas till något annat?

Ja svenska män har i regel hjärnan uppe i huvudet och sällan mellan benen som männen i andra länder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Det hade varit märkligt om han greps på samtliga tre adresser, inte ens Roberto springer och knullar så fort.
En sak om han grips på en adress men tillslagen kan ändå ske på tre adresser.

Källa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Har du inte sett Lilja Forever ?

https://se.hbonordic.com/movies/lilj...E&gclsrc=aw.ds

Jodå! Tänkte på det när jag skrev!
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Tänkte samma sak!
Men kan det vara spriten?
Han blev tagen 19 på kvällen...
Citera
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Smaken är ju som baken ,men jag tycker hans fd fru ser/såg väldigt bra ut, men som sagt hon var i min smak iallafall.

De där tänderna kan hon fixa åtminstone.
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Så vad är ditt problem med att han betalar en rumänska men inte en Instagrammodell?
Inget jag påstått. Vad har du själv emot det?
Citat:
Enligt dig verkar de göra det. Det var du som hade problem med att Paolo betalar en rumänsk slav men inte en vacker instagrammodell.
Mer ordbajseri. Enligt dig verkar det som att du har problem med det. Har du det?
Citat:
Nej, det var du som påstod att Paolo Roberto gör andra människor illa.
Nej. Varför påstår du själv det?
Citat:
Det är du och andra som kallar henne rumänska. Då utgår jag från att hennes etniska bakgrund är rumänsk. Du vet, jag fungerar enligt mottot inga konstigheter.
Jag kan meddela att din tro att du fungerar är en överskattning.
Citat:
Det är ju ett vetenskapligt faktum. Dessutom så är det bara ni politiskt korrekta töntar som snackar om "kvinnosyn", som om det vore ett riktigt argument. Frågan är snarare vad du har för inte bara kvinnosyn utan även människosyn när du säger att du inte hade haft några problem med att Paolo betalade 100,000 kr till en vacker Instagrammodell men att han "gör illa en rumänsk slav" (dina rasistiska ordval).
Jag vill inte prata med rasister. Att Paolo inte är etnisk svensk och att du använder det såhär är vidrigt.
Citat:
Paolo har som sagt inte gjort något fel här, inte den rumänska kvinnan heller, och att hennes arbetsförhållanden kunde ha varit bättre är inte heller det Paolo's fel, utan statens och feministernas fel, som har förbjudit prostitution men tillåter det mer eller mindre bara männen är tillräckligt rika och kvinnorna tillräckligt snygga, kända eller rika ("Instagrammodeller").

Jag är inget av det där, men du är en jävla tönt bara så du förstår.

Nu har jag visserligen aldrig köpt några av Paolo's produkter, han säljer ju inte direkt veganska pizzor, men det är så att jag funderar på att gå och stödköpa en av hans icke-veganska pizzor nu när han har det tufft.
Du är psykiskt sjuk och arbetslös. Du har säkerligen B-vitaminbrist också med tanke på din veganism. Det kan dock bara förklara en del av din mentala morass som måste ha sin grund i hjärn- och genröta.
Citera
2020-05-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
För er som pratar om kvinnor som far illa så kan jag informera att Paolo köpte sexuella tjänster av den rumänska bögeskorten Andrei. För 1500 kr köpte han en ”Jaffar byn” och ”Einar”, dvs blev pissad på och fick en dildo i röven.
Då var det väl Paolo Roberto som for illa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
"Lägenhetsbordell", "prostituerad", dessa ord kan betyda VADSOMHELST. En lägenhetsbordell kan som sagt bestå av en instagrammodell som tar 100k i timmen eller en fattig öststatstjej som tar 200 kr i timmen. Problemet ligger i att ni häxjägare hör att kvinnan kommer från ett av europas fattigaste länder och omedelbart antar att hon är traffickerad, som om hennes ekonomiska status gör henne mindre förmögen att fatta egna, vuxna beslut.

Paolo hade ingen aning om hennes bakgrund, och brydde sig inte. Det tycker jag också är fel. Men att detta innebär att hon med stor sannolikhet är ett traffickingoffer och att han på förhand visste det är fel slutsats. Han har sig själv att skylla i slutändan men tycker ni verkligen att det är okej att han nu jagas och förlorar allt från det sociala till det ekonomiska han har i livet? Vi har ju en formell lagstiftning av en anledning, och enligt mig har han sonat sitt brott genom böter.

All den fakta som ligger på bordet talar ju otvetydigt för att det ligger någon form av traffickingoffer bakom detta. Att han dessutom erkänt det själv förmildrar ju inte direkt troligheten i det.

Det är absolut okej att han häxjagas och förlorar sina förmåner, detta hade varit ett förfärligt land om det inte blev ramaskri över en känd person som begår en väldigt sannolikt trafficking-våldtäkt.
Senast redigerad av Faleralera 2020-05-15 kl. 19:37.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jo visst men kostar ett ligg 1500 kr så är det väl så nära en "lägenhetsbordell" man kan komma? Det är en bordell av billigaste slag i en lägenhet med brudar från fattiga länder, alltså en lägenhetsbordell.
Ska vi kalla tjejerna för "kaffeflickor" också? 😊

Förstår inte vad du menar, det finns sexklubbar i Tyskland (FKK) där en halvtimme kostar €50, motsvarande ungefär 500 kr. Där är tjejerna med 99,99% säkerhet inte traffickerade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
De flesta är inte traffickingoffer. De vanligaste är att det är någon som själv valt detta även om undantag existerar.
Prostitutionsbranschen är inte den största branschen för trafficking.

Nej det sa jag väl inte heller?
Citera
Medlem
angestmannens avatar
Jag förstår faktiskt inte riktigt varför han ska få sparken från allt, ett svin javisst det är han ju, men överreaktionen? Om Tv4 tyckte att han lagade bra mat innan detta, på vilket sätt lagar han sämre mat nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in