2020-05-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Ja, men det borde väl random kändis, företagsprofil, politiker känna till vid det här laget, hur kan man då va så dum i huvudet att man inte sköter det lite snyggare, det är den stora frågan tycker jag.
Kändisar med horor är högaktuella nyheter i de flesta länder.

Det är ju mängder av kändisar som köper sex.
Historiskt kommer vi håg Geijeraffären. Och tro mig det har pågått hela tiden.
Vilka är det som åker dit ? Inte är det vänster folk. Paolo var obekväm för pk, genus folket.
Msb rycker ut och sätter press på polisen sätt dit obekväma med anti pk inflytande.
Det är snart val det börjar nu. Påverkans kampanjer som kolla källan o.s.v.
En sån kille som Paolo skulle inte hålla käft om corona fiaskot m.m.

Som sagt väldigt få som åker dit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Är det en myndig kvinna som Paolo Robert köpte sex av? Isåfall tycker jag ärlig talat polisen borde fokusera på allvarligare brott 😏

Anledningen till att Svensk polis just fokuserar på prostitution beror nog mest på att det kräver så liten arbetsinsats och ger samtidigt positiv uppmärksamhet (media älskar att skriva om just detta).

Ingen lång spaning man bara står lite i en trappuppgång efter ett tips från allmänheten, väljer tips som ligger i bättre områden, inga no-go-zoner av förståeliga själ, man vill ju helst gripa vita svenska män(även om det inte var fallet nu).
Väntar en kvart/tretti minuter tar en torsk som erkänner på plats. Polisen pratar lite med den prostituerade som inte begått något brottsligt utan ger en klar beskrivning av vad som hänt. Allt är klappat och klart på en kvart sen åker Kling och Klang och fikar i en timma innan det är dags för nästa 30-45 minuters arbetspass.
Senast redigerad av gul-apelsin 2020-05-15 kl. 17:56.
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Herregud hur sneda proportionerna är i detta sjuka land!

Grova våldsbrottslingar går hånskrattande fria efter saft och bullar med en socialtant. Får livstidsförsörjning av staten. Tas i försvar av etablerad media och politiker.

En entreprenör som skapar jobb och betalar skatt köper sex och mister då allt och blir söndermald i media. Inte ens lagstiftaren ser särskilt allvarligt på Robertos brott. Strafföreläggande och 1500 spänn i böter.

Men att det är så visste ju Roberto. Så därför var det oerhört korkat och helt obegripligt att han riskerade allt för ett smutsigt dopp.
Citera
Medlem
Ja kuken måste ju få sitt som Franken sa ;-)
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Onekligen en träffsäker och mycket relevant poäng.

Precis. Och hade han även förutom SD fått in ett tårdrypande resonemang om den onde Trump så vetefan om TV4 hade sparkat honom.

Ja ett par rejäla Trump-kritiska kommentarer hade förmodligen underlättat en hel del för honom.

Ett möjligt alternativ för honom att undvika kritik, i alla fall offentlig sådan är att bli religiös, finna Allah och konvertera till islam. Som troende muslim blir han skyddad från attacker från media och offentliga personer.

Han kan vänta ut det hela, Thomas Johansson och Magnus Hedman har väl kunnat återvända till det offentliga efter en tid vid den offentliga skampålen.
Citera
2020-05-15, 17:55
Medlem
Konfucius2s avatar
Vad gäller detta fall har de flesta här på FB och ute i stugorna för lite fakta för att kunna döma - iaf enligt mitt tycke.

Generellt är det iaf så att:

Prostitution är mycket gammalt. Världens äldsta yrke brukar man säga...

Till exempel vet man med säkerhet att den var utbredd i antikens Grekland, och i Pompeji har man hittat bordeller med väggmålningar som tydligt illustrerar vad som hände där.

Från djurens värld kan man kanske få svar om prostitutionens ursprung. Forskare har observerat att schimpanshonor och unga hannar erbjuder sexuella tjänster i utbyte mot beskydd eller mat.
Citera
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Majoriteten av svenska folket är positiva till sexköpslagen. Det handlar inte om feministerna även om de givetvis instämmer. De enda som inte instämmer är landets horkarlar.

Har ingen koll på statistiken men skulle tro de stämmer. Jag är klart positiv.
Paolo Roberto får väl gå tolvstegsprogrammet för torskar, det finns nog ett sånt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Tro det eller ej så finns det faktiskt kvinnor som tycker om att knulla för pengar.

Drottningen gör (gjorde) det, Natascha Peyre, varenda Hollywoodstjärna som passade på när man kunde få fördelar att ligga med Weinstein har gjort det.

Sedan blir de medelålders och bittra när det inte längre går att anspela på sex och förstör för unga kvinnor, som egentligen är rivaler, att få göra sina egna val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Mata inte trollet @LeifJennekvist.

,

Matar inte "trollet" utan synar vederbörande. Stor skillnad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Herregud hur sneda proportionerna är i detta sjuka land!

Grova våldsbrottslingar går hånskrattande fria efter saft och bullar med en socialtant. Får livstidsförsörjning av staten. Tas i försvar av etablerad media och politiker.

En entreprenör som skapar jobb och betalar skatt köper sex och mister då allt och blir söndermald i media. Inte ens lagstiftaren ser särskilt allvarligt på Robertos brott. Strafföreläggande och 1500 spänn i böter.

Men att det är så visste ju Roberto. Så därför var det oerhört korkat och helt obegripligt att han riskerade allt för ett smutsigt dopp.

Ett? Är ju sjävklart inte första gången han köpt sex.
Citera
Medlem
Isnatts avatar
Kom att tänka på när han skrev 'I dag 29 år senare så har jag mästarbältet på min vägg, jag har snart 200 anställda och era fruar tänker på mig när ni har sex'
https://www.instagram.com/p/BKr2fwoA...ource=ig_embed

Själv har han tänkt på romska loppiga lägenhetshoror medan han knullat sin sambo, men thats ok Paolo.
Du kommer dock inte få knåda min pizzadeg med samma fingrar du knådar fittorna på romska surluder med...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Nej han är en tvärhand hög 50+ halvarab med begynnande flint. Jag tror inte brudarna står i kö direkt.

Han är inte halvarab utan halvitalienare. Men nej, jag tror inte att brudarna står i kö.

Han har alltid gett ett oärligt intryck och det faktum att han nu ljuger om att det är första gången han köper sex och dessutom gör sig till ett offer och skyller på övergrepp i barndomen - alltså, kan man sjunka lägre? Blä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in