2020-05-15, 21:42
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linusida77
Väldigt sant!

Citat:
Ursprungligen postat av creer
De flesta öststatsprostituerade i Västeuropa kan engelska. Dessa unga tjejer med porrstjärneutseende har ofta varit i många länder och gillar dyra kläder.

De flesta öststatsprostituerade i Västeuropa kan den engelska som krävs för att träffa torskar. Och vilken tjej gillar inte dyra kläder.

Sluta odla myten om den lyckliga horan från öst.
Citera
2020-05-15, 21:43
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Hur lång tid tog det innan Mike Tyson blev förlåten?

Han är brunare, då går det snabbare.
Citera
Medlem
Haha Paolo har gjort bort sig. Alltså "hemskt" det som hänt. Men tänkte direkt "haha sverige" när jag läste nyheterna. Och hur han skrev om sig själv hahah som om han var ett odjur, ett samvetslöst monster.

Liksom ok fel av honom men ändå märks nästan lite halvt att de bara är identitetsfeminist brudar som verkligen tycker detta är århundradets brott. Alla andra nickar bara lite och instämmer med fördömandet.
Senast redigerad av Thugnificent2017 2020-05-15 kl. 21:45.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Men varför skulle en flickvän/fru lämna honom för ett sexköp. Säg den man som inte varit tvungen att spendera några tusen på krogen eller tinderdejt för middag mm innan han fått sex?

Hon kanske äcklas av att han har gått och doppat den i rumänska gatubarn? Vill inte dela med sig..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ja. Om vi hade fått reda på det här i Sverige.

Det tror jag inte media hade skrivit om.
Citera
Medlem
Tolv företag, 25årig flickvän, barn, kändisskap m.m. Wow allt detta satte han på spel för några minuters olagligt nöje för 1500kr.

Han kunde bara dumpat 25åringen och nuppat runt lite på laglig väg. Hade inte varit några problem för honom.
Citera
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tjena

Vilket företag vill bli förknippat med personer som gynnar trafficing, utnyttjar rumänskor o köper sex?

Vakna nu lille du

Förknippas är ju bara "käbbel" vad har det ena med det andra att göra? Jag försvarar inte PR, bara själva företeelsen... De som gillar italiensk matlagning skulle fortsätta titta på hans program, det har liksom inte någonting med hans privatliv att göra. Bara ynkryggar lämnar en vän som går under!
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Vad tror ni om sannolikheten att detta slutar med att PR inom några dagar ... ”loggar ut”, som det heter nu för tiden?

Förr i tiden pratade man om självspillan. I Japan säger de harakiri. Tror ni förstår vad jag menar.
Citera
2020-05-15, 21:44
Medlem
Citat:
Det beror på vem du frågar.

Innan han fick vara med i filmer, komediprogram på TV osv.

Han torskade dessutom för våldtäkt.
Citera
Medlem
Citat:
Hon kanske äcklas av att han har gått och doppat den i rumänska gatubarn? Vill inte dela med sig..

Kondom? Fått en avsugning?
Citera
Medlem
roteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hade det blivit samma reaktion om han hade varit på en bordell i Tyskland där det är lagligt?

Jag tror inte det...Mest pga att de flesta svenskar inte vet att det är lagligt att köpa sex i Tyskland vad jag som är min uppfattning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Tjejen är polska och dom flesta känner till hur människor har det i Polen och andra öststatsländer. Kan man tänka sig att dom måste för brödfödan eller är dom tvingade av en sk hallick/pojkvän? Vad säger det dig? Vad har du för belägg att tjejen är självständig? Du kanske inbillar dig att hon gör det för att hon gillar det och är nymfoman?

Ehh, vänta lite här nu, sitt ner.
"Dom flesta känner till hur människor har det i Polen" What!?!
Tror du Polen är ett u-land?
Du har aldrig varit i Polen och vet inte ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in