2020-05-15, 19:13
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Nä, jag behöver inte betala för sex, har motsatt problem med för många som står i kön. Får sålla rätt hårt.

Äh, du skulle ändå inte ha råd med att köpa ett knull av mig - Din lille grabbhalva. Jag säljer mig dyrt, sörru. Dessutom är ju Paolo snart 60 bast, och i den åldern får ju alla karlar pröjsa för att få en 10-poängare i säng.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Hahahaha, hela hans liv rasat snabbare än bitcoin!!

Tv4 avslutar allt..check

Radio rix avslutar allt...check

Coop samt ica slutar sälja alla hans varor..check

Byggmax avslutar allt samarbete..check

Hahaha jag dööör av skadeglädje
Citera
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Så sorgligt. Vad mer tror du kan ske som är negativt för honom?

Hur kommer han försörja sig framöver?
Sorgligt? Han får skylla sig själv tycker jag.
Citera
2020-05-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tror det handlar om makt. Man gillar att folk är i underläge. Nu köper jag dig och då ska du göra som jag vill. Han är ju inte särskilt fager. Kanske han kan charma upp nån desperat eller nåt? Han kan ju knappast mäta sig med de andra killarna du nämner. Justin Bieber och Hugh Grant kan nog välja och vraka.

Eller så handlar det om analsex för att gå rakt på sak. Paolo är en rätt liten kille och han kanske har en rätt liten...vilket gör att han får ut mer av analsex än vanligt sex och detta kanske inte hans sambo vill vara med om. Jag spekulerar såklart, men jag tror inte alls på något djupt liggande psykologiskt trauma från barndomen. Han ljuger.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Intervjun görs i "efter fem". Sänds nog i sin helhet på nyhetsmorgon..

Såg den, men det klippet varade också bara i någon minut, lika lång som i nyhetsinslaget. Hmmm...

Hur lång skall den riktiga intervjun vara?
Citera
Medlem
Definitivt inte första gången han köper sex
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBat
Om Paulo, kungen av trafficking, nu ska gå ut och erkänna i media, VARFÖR erkänner han inte ALLT, så slipper hans smutsiga buk dras i sanden hundra ggr om igen och igen. Alla vet ju redan att han köpt övergrepp i decennium, det blir bara pinsamt. Äckliga jävla människa.

Kan varit första gången han gjorde det, han känns oerfaren som sexköpare.
Citera
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför skulle en prostituerad uppskatta sitt yrke? Att sälja sin kropp till vilka som helst, hur som helst?
Alla horor gör väl inte det? Finns många på tinder som mycket noga väljer ut vilka dom vill knulla för pengar. Har jag hört...
Citera
Medlem
Barky70s avatar
Hehe. Man börjar undra hur TV 4 ska klara sig ur detta. Först tafsande Timell och nu Paulo.
Fattas bara att Rickard Sjöberg blir tagen med brallorna nere på någon bastuklubb😁
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Det VAR ju en lägenhetsbordell! fan snackar du om

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XgV02o/tv-kandis-gripen-for-sexkop--misstanks-ha-betalat-1-500-kronor

Ja jag kan gå hyra en lägenhet i innerstan och börja sälja sex där, plötsligt är det en lägenhetsbordell. Fattar du inte att en lägenhetsbordell kan bestå av en instagrammodell som tar 100.000 kr i timmen likväl som en traffickerad öststatstjej som tar 200 kr?
Citera
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det där är bara spekulationer. Visst umgicks han i kretsarna kring Örnligan. Men finns knappt ens skvaller om att Roberto var med vid rånen etc.
Tja han har örnen tatuerad och de var alla ett tajt gäng. Vem skulle vilja ge insideskvaller här om vem som gjort vad och när. Så umgicks i kretsar stämmer ändå inte han var väl kretsen lika mycket som de andra.
Har för övrigt inte skvallrats om hans tidigare horknulleri heller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Kom igen, är man känd som Roberto så kan man få ligga hur mycket som helst. Han går till hora för att han tänder på att köpa sex. Så enkelt är det. Han gick ju garanterat inte dit för han bara ville ligga liksom.

Även en kändis kan inte fråga random kvinna om hon vill knulla och förvänta sig jakande svar. Medan prostitution så är det bara att dyka upp och betala och så är det igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in