2020-05-15, 18:54
Medlem
"Det är det här självskadebeteendet som jag alltid har haft i mitt liv."

Err, men då är det nog inte första gången?
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren
Men att göra som Kapten Klänning är ok alltså? Skönt att se att det finns vettiga MÄNniskor. Du är ju härlig. Hoppas du inte har barn iaf.

Jo Frifrysaren, det är jag som är din pappa, glöm inte att nämna för mamma att vi åker till stugan i helgen!

Sedan, när det gäller Kapten Klänning så kanske du missat att han dömdes för grov våldtäkt, våldtäkt, koppleri och misshandel, _utöver_ sexköp, så hur får du hans handlande att verka okej utifrån mitt inlägg?
Citera
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillesnor
Paolo var nästan en enprocentare. Men bara nästan.

Därför fick det bli en hora i stället.
Det är just därför Paolo är en hora.
Nära skjuter aldrig en hare.
Kickerwannabe/Neverwas..
Citera
2020-05-15, 18:55
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
"Det är det här självskadebeteendet som jag alltid har haft i mitt liv."

Err, men då är det nog inte första gången?

Och förmodligen inte sista heller
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tror inte det är särskilt utbrett? Att det är män som konsumerar sex vet vi redan. Kvinnor får sex ändå.

Nu ljuger du.

Citat:
Gambia is a popular destination for sex tourism.
Citat:
Sex tourism in the Gambia attract western female tourists eager for sex with younger men.
https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_the_Gambia
Citera
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Var kan man se den då? Jag letar på TV4 Play men hittar bara det korta inslaget som de hade i TV4 nyheter?

Intervjun görs i "efter fem". Sänds nog i sin helhet på nyhetsmorgon..
Senast redigerad av bullet^ 2020-05-15 kl. 19:10.
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Hade det visat sig att han betalat en vacker instagrammodell 100 000 kr för sex hade vi inte haft samma diskussion som när det visar sig att han betalt 1500 kr för en rumänsk slav. Det är att han utnyttjat en kvinna i extremt underläge som är problemet. Inte att han köpt sex. Jag bryr mig inte om han köper sex. Jag bryr mig om huruvida han behandlar människor illa. Och att behandla människor illa är något av en slags definierande egenskap hos Paolo Roberto.
Du låter ju helt klart som en anti-rumänsk rasist. Varför tror att Instagrammodellen är vacker men att rumänskan Paolo betalade är en slav? Och vad får dig att tro att han har gjort henne illa? Paolo har inte gjort något fel här, och orsaken till att "rumänska slavar blir behandlade illa" är att prostitution är olagligt. Kriminaliserar du en marknad så kommer den marknaden absolut inte att försvinna, utan den kommer bara att gå under jord och tas över av kriminella och alla som arbetar inom den marknaden och både köper och säljer produkterna, kommer att få problem eller behandlas illa av en eller annan kriminell.

Hur som helst är prostitution totalt mainstream nuförtiden, och har varit länge. Paolo Roberto betalade bara pengar till en fattig rumänska som är ny i branschen, istället för till en Instagrammodell, som ju mer eller mindre alla är prostituerade.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-05-15 kl. 19:00.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Har han precis förstört hela sin karriär?

Svar: Ja

Och gjort bort sig astronomiskt för sin nya fru
Citera
2020-05-15, 18:56
Medlem
2442245335352s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McChrill
Varför skulle de tvingade sluta bara för att det blev lagligt?

Den marknaden hade försvunnit eller åtminstone blivit mycket försvagad.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Och förmodligen inte sista heller
Fast dom vill ju ha betalt. Så nu lär han få krossa spargrisen...
Citera
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det finns en kvinna till varje man.
Bara ni skärper till er. Sköter hygienen, uppför er som folk och visar artighet, vänlighet och intresse för henne som person och människa.

Nix, alla kvinnor vill ha samma män.

Resten är ointressanta.

I Paolo's fall har det nog med hans trasiga och spänningssökande personlighet att göra.

Han går igång på risken att hela hans liv kan förstöras.

Denna gång blev han knockad.

Tror dock han kommer tillbaka.

Han har skött det enligt boken - La sig platt och erkände utan omsvep att han är en idiot.

Det funkar.
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Var får du siffran 1500kr ifrån och var får du rumänien ifrån? Hursomhelst bara för att det har kostat 1500 betyder väl inte att hon är i extremt underläge och gör det ofrivilligt?
Det är uppgifter som framkommit i mediarapporteringen. Jag har ingen information som inte är offentlig i det här fallet. Att hon är i underläge är en slutsats jag drar av dessa omständigheter tillsammans med faktumet att GM är miljonär och uppsökande part. Att hon gör det ofrivilligt är en gissning men en kvalificerad sådan. Jag tror att det finns lyckliga fnask. Men jag är säker på att de flesta inte är det. Varför det är så är ämne för en annan tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in