2020-05-15, 19:07
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Hon (utgår från att det är en hon) får ju jättebra reklam nu. Kändisluder.

Återigen, det här är Sverige. En karl får knulla andra karlar för pengar, men ALDRIG knulla en kvinna för pengar. Lär dig det, så kan du överleva längre som karläckel här i landet !
Citera
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-Bot
"självskadebeteende". Hahaha, den var bra.

I alla andra länder köper man en hora för att man är kåt och vill sätta kuken i en fitta. Men inom Sveriges gränser kanske mäns hjärnor förvandlas till något annat?
Det är ju ofta stor vikt vid makt och inte endast att få sätta kuken i en fitta.
Det är väl Paolo ett levande exempel på, han kan väl få hur mycket gratis fitta han vill men väljer ändå en billig lägenhetsbordell.
Citera
Medlem
Har aldrig gillat Roberto. Idag så har jag läst det mesta om honom.
Ett tag så blev jag lite orolig över situationen, tänkte att nu när han går ut offentligt, så kanske det kan gagna honom. Att han hamnar i fokus i olika forum, att han gör sig till ett offer o.s.v.
Nu känns det bättre, när TV4, Coop och K-Rauta vänder honom ryggen.
Vi får se om sympativågen vänder.
Citera
2020-05-15, 19:08
Medlem
2442245335352s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McChrill
De behöver ju fortfarande ett jobb och mängden sexköpare kommer ju vara samma eller till och med mycket högre då många troligen drar sig för att köpa sex pga att det är olagligt.

Med tanke på denna artikeln så är det ju iaf diskutabelt ifall det skulle spela någon roll.
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/qnJX9w/lagliga-sexkopets-bak-sida-syns-i-holland

Jag är inte så insatt men om man kan välja mellan 1) Någon som vill sälja sex och som uppskattar sitt yrke 2) Någon som blivit tvingad och bara vill därifrån. Då hoppas jag att de flesta skulle välja 1) och det hade dessutom varit riskfritt för köparen.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
Eller så är du en PK fitta om man ska lyssna på Vikingarna här

Att köpa sex i Sverige idag är väldigt omoraliskt ja då det gynnar människohandeln!
Gör som Amsterdam istället så blir det bättre för alla i nuläget!

Nä för då kan man inte ha kakan och äta den fattar du väl?

De måste ju ha män att skylla sin horighet på så klart.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det hela blir väldigt intressant om säljaren är en man...

Vem skulle det kunna vara i så fall? Tänk till nu, han är homofobisk och enligt statistiken är de ofta gay.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Hur har du koll på alla i din omgivning, om de är pedofiler, misshandlarele eller allmänt vedervärdiga människor?

Att sälja sex, dvs tjäna pengar, är väl lika förkastligt för vem vet vad den stackars sexköparen varit med om, vilka trauman eller självförakt denne känner?

Om horkarlen mår dåligt över sitt handlande, känner trauma och självförakt inför det så ska han naturligtvis låta bli att kontakta prostituerade, åka dit, betala för sig och begära kukservice för pengarna. Bäst att dra en skinnbanjo om man mår så dåligt över att välja att vara horkarl.
Citera
Medlem
Så DJÄVLA vackert av snuten att plocka honom o andra vedervärdiga äckelgubbar! Visst att "horeri" är världens äldsta "yrke" men FY FAN för snubbarna som uttnyttjar/kränker en kvinna så! Dom ruttna kräken borde tänka sig in i samma situation.... jag yrkar på kåken för ALLA som blev tagna, oavsett kändisskap...
MIN EGNA ÅSIKT( hugg om ni vill, men det hugget visar bara att DU/NI är av samma skrot och korn)
Citera
Medlem
JaffarByn163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Såg nu på TV4 nu att de säger upp kontakten med honom. COOP slutar att köpa hans produkter. Även ICA överväger att bryta samarbetet. Nu rasar allt han byggt upp.

Så sorgligt. Vad mer tror du kan ske som är negativt för honom?

Hur kommer han försörja sig framöver?
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Trafficking är olagligt i stort sett alla länder.

Vad har det med saken att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramjet
Ja kuken måste ju få sitt som Franken sa ;-)

Sa han efter att ha blivit sen till en intervju efter en dejt med Lill-Babs. Skillnaden är att han valde kvinnor på rätt sätt. Inte skulle han bråka om Lill-Babs la sig med Hoa Hoa, lika lite som Lill-Babs gjorde nåt väsen när Franken satte på Grynet.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Det är ni som sagt att kvinnan inte tjänar 1500, för att ni per automatik antar att hon är traffickerad enbart för att hon kommer från "en av Europas fattigaste länder". Ni har ingen aning, och ändå dömer ni Paolo som om hon vore värsta förbrytaren som förgripit sig på en fattig ung kvinna i en mörk smutsig lägenhetsbordell. Ni har ingen aning. Lägg ner era facklor och sluta häxjaga.
JAG har inte sagt någonting om det.

Jag har lyssnat på vad Paolo själv säger -- du kanske borde prova det du också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in