2020-05-15, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Kvalificerad i betydelsen att den grundas i flera olika rapporterade fakta och inte bara är en magkänsla.

Du vet inget om mina anledningar utöver det jag har berättat för dig.

Det har framkommit att Paolo betalat 1500 kr. Det är inte samma sak som att kvinnan har tjänat 1500 kr. Det är elementärt.

Snälla presentera denna fakta, nej just det den har du naturligtvis inte. Du går på vad media har sagt till dig.

Jag kan på samma vis som du gjort göra en kvalificerad gissning att du endast är en hjärntvättad mediaråtta.

Ni bara antar att hon måste vara traffickerad för att hon kommer från en av Europas fattigaste länder. Ni har ingen aning ändå står ni här med era facklor och skriker våldtäktsman och avskum åt en man som på alla sätt gjort rätt, är framgångsrik och bidragit med mycket till det svenska samhället.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hann han knulla klart innan polisen tog honom?
Citera
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Återigen, det här är Sverige. En karl får knulla andra karlar för pengar, men ALDRIG knulla en kvinna för pengar. Lär dig det, så kan du överleva längre som karläckel här i landet !

Nä, jag behöver inte betala för sex, har motsatt problem med för många som står i kön. Får sålla rätt hårt.
Citera
2020-05-15, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
En hora/prostituerad måste ju ha en bra mycket slappare fitta än en som inte får kuk 24/7. Vad är nöjet med att knulla en slapp fitta, även om man har en monsterkuk? Den blir ju alltså slappare oavsett.

Jo men han tog ju henne tydligen i röven
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Fyfaan vilket dyrt sexköp detta blev för Paolo. Hela karriären förstörd. Att han inte åkte till Amsterdam istället.
Kina pesten satte stopp för det, han är säkert en regelbunden kund i hor distrikten runt om i Europa, men efter 2 månader utan att köpa sex blev för mycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tror det handlar om makt. Man gillar att folk är i underläge. Nu köper jag dig och då ska du göra som jag vill. Han är ju inte särskilt fager. Kanske han kan charma upp nån desperat eller nåt? Han kan ju knappast mäta sig med de andra killarna du nämner. Justin Bieber och Hugh Grant kan nog välja och vraka.

Handlar inte om vem som är fager utan om att vara kändis. Robertos tjej (numera ex?) var ju ung och snygg.
Citera
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syleina
Alltså vad är grejen med att köpa sex? För att man inte ligga på annat håll? Det fick väl antagligen Paolo mtp att han har flickvän.
Vad är drivkraften? Är det att få ligga för att man är kåt? Makt?
Alla kan inte få en tiopoängare på beställning, ja alltså vanliga män utanför flashback då menar jag.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kan intyga att så inte är fallet.

Hur kan det inte vara så, egentligen? Det är lite som när de föder barn, så blir de också slappare.

Det är också därför kvinnor vill ha grövre kukar ju äldre de blir.

Frågar du yngre tjejer så bryr de sig inte så mycket om omkretsen, för de är såpass tighta att nästan vad de är får blir de utfyllda.

Frågar du en medelålders kvinna, särskilt en som har fött barn vaginalt, kommer den att vara mycket mer "picky" när det kommer till omkrets. Då vill de gärna ha grövre kukar med större omkrets som fyller ut de.

Och så vidare, ju äldre de blir.

En prostituerad som blir knullad bra mycket mer än en icke-prostituerad, av alla möjliga kukar och stora dildon och sexleksaker som kunderna tar med, bör ju vara mer uttänjd en icke-sönderknullad fitta, allt annat vore ju orimligt?
Senast redigerad av EnergizerBunny 2020-05-15 kl. 19:13.
Citera
2020-05-15, 19:11
Medlem
Om Paulo, kungen av trafficking, nu ska gå ut och erkänna i media, VARFÖR erkänner han inte ALLT, så slipper hans smutsiga buk dras i sanden hundra ggr om igen och igen. Alla vet ju redan att han köpt övergrepp i decennium, det blir bara pinsamt. Äckliga jävla människa.
Citera
Medlem
Tror hans fd fru är delägare i företagen
Citera
Medlem
Rysk-Bots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Det är ju ofta stor vikt vid makt och inte endast att få sätta kuken i en fitta.
Det är väl Paolo ett levande exempel på, han kan väl få hur mycket gratis fitta han vill men väljer ändå en billig lägenhetsbordell.
Nej, det kan han inte. Han är en 50-årig gubbe.. .

Dessutom kan han inte direkt gå ut på krogen eller tinder utan att det uppdagas för hans flickvän att det vänstras...
Citera
2020-05-15, 19:12
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Jo men han tog ju henne tydligen i röven

Tydligen? Vadå tydligen? Vad är det som tyder på det? Nu blir jag nyfiken här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto