Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Inget av det.
Så vad är ditt problem med att han betalar en rumänska men inte en Instagrammodell?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Slav och vacker står inte i motsatsförhållande.
Enligt dig verkar de göra det. Det var du som hade problem med att Paolo betalar en rumänsk slav men inte en vacker instagrammodell.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Din egen slutsats.
Nej, det var du som påstod att Paolo Roberto gör andra människor illa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Varför tror du hon är rumänska
Det är du och andra som kallar henne rumänska. Då utgår jag från att hennes etniska bakgrund är rumänsk. Du vet, jag fungerar enligt mottot
inga konstigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
och vilken kvinnosyn har du när du skriver att alla instagrammodeller är prostituerade?
Det är ju ett vetenskapligt faktum. Dessutom så är det bara ni politiskt korrekta töntar som snackar om "kvinnosyn", som om det vore ett riktigt argument. Frågan är snarare vad du har för inte bara kvinnosyn utan även människosyn när du säger att du inte hade haft några problem med att Paolo betalade 100,000 kr till en vacker Instagrammodell men att han "gör illa en rumänsk slav" (dina rasistiska ordval).
Paolo har som sagt inte gjort något fel här, inte den rumänska kvinnan heller, och att hennes arbetsförhållanden kunde ha varit bättre är inte heller det Paolo's fel, utan statens och feministernas fel, som har förbjudit prostitution men tillåter det mer eller mindre bara männen är tillräckligt rika och kvinnorna tillräckligt snygga, kända eller rika ("Instagrammodeller").
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
NEET/Incel konfirmerat.
Jag är inget av det där, men du är en jävla tönt bara så du förstår.
Nu har jag visserligen aldrig köpt några av Paolo's produkter, han säljer ju inte direkt veganska pizzor, men det är så att jag funderar på att gå och stödköpa en av hans icke-veganska pizzor nu när han har det tufft.