2020-05-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
JAG har inte sagt någonting om det.

Jag har lyssnat på vad Paolo själv säger -- du kanske borde prova det du också.

Rätt säker på att han säger det för att han valt den strategin, att "erkänna" sitt brott och vara så "öppen" som möjligt så att pöbeln och bubbelmänniskorna kanske på något sätt till slut ska tycka synd om honom. Han måste ju upprätthålla bilden alla läsare av dessa idiotiska kvällstidningar har av prostitution, gör han inte det går de direkt i motattack och säger att han förskönar prostitution och då skiter sig hela strategin med att be om ursäkt.
Citera
Medlem
Hjulstaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syleina
Alltså vad är grejen med att köpa sex? För att man inte ligga på annat håll? Det fick väl antagligen Paolo mtp att han har flickvän.
Vad är drivkraften? Är det att få ligga för att man är kåt? Makt?
Han tycker antagligen att det är spännande. Kanske makt, kanske en blandning. Olika människor lär ju ha olika motiv, sexköpare är ingen homogengrupp.
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Ni som är insatta, vad kan detta generera för straff ungefär?
Citera
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Sa han efter att ha blivit sen till en intervju efter en dejt med Lill-Babs. Skillnaden är att han valde kvinnor på rätt sätt. Inte skulle han bråka om Lill-Babs la sig med Hoa Hoa, lika lite som Lill-Babs gjorde nåt väsen när Franken satte på Grynet.
Nej, det var svar på vad han hade gjort i LAS Vegas.
Citera
Medlem
UlphSvensons avatar
Alltid varit oklart varför han fick bli "någon", visst han var med i en film som typ sig själv, men hur blev han egentligen "Paolo" med svenska folket, bara en korkad kicker ju
Citera
2020-05-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Det är ni som sagt att kvinnan inte tjänar 1500, för att ni per automatik antar att hon är traffickerad enbart för att hon kommer från "en av Europas fattigaste länder". Ni har ingen aning, och ändå dömer ni Paolo som om hon vore värsta förbrytaren som förgripit sig på en fattig ung kvinna i en mörk smutsig lägenhetsbordell. Ni har ingen aning. Lägg ner era facklor och sluta häxjaga.

Det VAR ju en lägenhetsbordell! fan snackar du om

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XgV02o/tv-kandis-gripen-for-sexkop--misstanks-ha-betalat-1-500-kronor
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Det verkar vara många män i tråden som överskattar Paolo Robertos attraktionsförmåga. Det är möjligt att väldigt unga kvinnor tycker att han är "cool" men de flesta fullvuxna kvinnor blir inte alls imponerade av Paolo Robertos stil. I vilket fall så är det väl inte så konstigt om han går till en prostituerad istället för vilken tjej som helst med tanke på hur stor risken är att en vanlig tjej skulle vilja sälja en story om honom. Förmodligen vill Paolo dessutom ha någon typ av sex som hans sambo inte är sugen på...och då måste han betala för att få detta.

Det verkar vara många osäkra beta-fjollor med torr kuk i den här tråden som inte fattar hur lätt det är att få knulla.

Jag har vänner som ser ut som skit, men som är självsäkra och kan snacka för sig och de får knulla OFTA och dessutom helt ok brudar

Paolo är för i helvete en kändis, han är bra på att snacka, fd boxare, italienare och dessutom rätt så manlig av sig.
Fan snackar du om egentligen 😅 snubben kan få de flesta brudar på fall och det garanterar jag dig.
Känner inte honom men som sagt, fula snubbar får knulla som fan om de har vassa tungor.

Paolo är på en annan nivå.
Problemet ligger nog i att han jagar en kick.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Absolut jag menar att det absolut mest sannolika är att han var kåt och inte ville bli igenkänd och därför valde henne. Det finns nog fler lyxfnask än du tror i Stockholm. Beroende på vad man menar med att "sälja" sex alltså.

Marknaden för så kallade lyxfnask är för liten i Stockholm. De drar till London, Barcelona, Dubai, Miami och liknande ställen.
Citera
Medlem
Herrtrosas avatar
1. Någon form av dom.
2. Förlorar med stor sannolikhet tjejen.
3. TV4 avslutar alla hans uppdrag.
4. Coop (med flera) avslutar alla samarbeten.

Så han kommer verkligen befinna sig på botten med, vad det verkar, hela Sveriges befolkning emot sig. Wow. Den sammanlagda domen blir hård och han får betala ett otroligt högt pris för något så "litet".

Jag hoppas han repar sig. Kan tillägga att han i TV-intervjun såg ut att ljuga rätt friskt, men det är bara mina spekulationer.
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Inget av det.
Så vad är ditt problem med att han betalar en rumänska men inte en Instagrammodell?

Citat:
Slav och vacker står inte i motsatsförhållande.
Enligt dig verkar de göra det. Det var du som hade problem med att Paolo betalar en rumänsk slav men inte en vacker instagrammodell.

Citat:
Din egen slutsats.
Nej, det var du som påstod att Paolo Roberto gör andra människor illa.

Citat:
Varför tror du hon är rumänska
Det är du och andra som kallar henne rumänska. Då utgår jag från att hennes etniska bakgrund är rumänsk. Du vet, jag fungerar enligt mottot inga konstigheter.

Citat:
och vilken kvinnosyn har du när du skriver att alla instagrammodeller är prostituerade?
Det är ju ett vetenskapligt faktum. Dessutom så är det bara ni politiskt korrekta töntar som snackar om "kvinnosyn", som om det vore ett riktigt argument. Frågan är snarare vad du har för inte bara kvinnosyn utan även människosyn när du säger att du inte hade haft några problem med att Paolo betalade 100,000 kr till en vacker Instagrammodell men att han "gör illa en rumänsk slav" (dina rasistiska ordval).

Paolo har som sagt inte gjort något fel här, inte den rumänska kvinnan heller, och att hennes arbetsförhållanden kunde ha varit bättre är inte heller det Paolo's fel, utan statens och feministernas fel, som har förbjudit prostitution men tillåter det mer eller mindre bara männen är tillräckligt rika och kvinnorna tillräckligt snygga, kända eller rika ("Instagrammodeller").

Citat:
NEET/Incel konfirmerat.
Jag är inget av det där, men du är en jävla tönt bara så du förstår.

Nu har jag visserligen aldrig köpt några av Paolo's produkter, han säljer ju inte direkt veganska pizzor, men det är så att jag funderar på att gå och stödköpa en av hans icke-veganska pizzor nu när han har det tufft.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-05-15 kl. 19:17.
Citera
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullebre
Fan ändå rätt nice att ha på sitt cv att man kan vara bukis mer Paolo 😎 ba vi har bankat samma kött och då menar jag inte i köket.

Så vem är hon då?
DET vet du väl om du också har bankat henne.
Citera
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Handlar inte om vem som är fager utan om att vara kändis. Robertos tjej (numera ex?) var ju ung och snygg.

Kom igen, är man känd som Roberto så kan man få ligga hur mycket som helst. Han går till hora för att han tänder på att köpa sex. Så enkelt är det. Han gick ju garanterat inte dit för han bara ville ligga liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in