2020-05-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
Jo vi var och sökte där och sidsjö med omnejd

Kommer dom fortsätta söka där? Om du hört nåt om de dvs. Hade själv åkt dit o hjälpt till om de inte vore för att jag jobbade kväll dom dagarna.
Citera
2020-05-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasliisa
Fick sms från MP både den 12e och den 14e att de va samling vid fikastugan i sidsjön kl 19 för sök, men nu inte fått nå fler sms om några fler sökinsatser sen dess och han är inte hittad än heller vad jag såg. Så kanske de inte är sidsjön som ligger i fokus längre och kanske de är som du säger? Att dom sökt på fel ställe från början. Bara en tanke. :/

Det är den 14:e när du skriver detta, hur många SMS vill du ha varje kväll din ärthjärna?
Citera
2020-05-15, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Det är den 14:e när du skriver detta, hur många SMS vill du ha varje kväll din ärthjärna?

Ber om ursäkt men fått för mig att jag fick sista smset igår alltså så syfta jag på onsdag och förknippade då den 14e med onsdag och trodde att de va 15e idag, torsdag av nån anledning men såg nu att de inte var så fallet så jag yrade väl till de. Så ber om ursäkt att min ärthjärna gjorde bort sig
Senast redigerad av Kalasliisa 2020-05-15 kl. 00:08.
Citera
2020-05-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ber om ursäkt men fått för mig att jag fick sista smset igår alltså så syfta jag på onsdag och förknippade då den 14e med onsdag och trodde att de va 15e idag, torsdag av nån anledning men såg nu att de inte var så fallet så jag yrade väl till de. Så ber om ursäkt att min ärthjärna gjorde bort sig

Ursäkten godtas, men gör aldrig om det igen!
Citera
2020-05-15, 00:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Det är väl kanske mest för att ingen bryr sig om en pundande lowlife snubbe som lurar småbarn på CSGO-skins.

Tycker det är ett onödigt nedvärderande och empatilöst uttalande om en ung kille som är försvunnen och kanske död. Även om du inte ser allas liv som lika mycket värda, så kan du ändå visa respekt för andras känslor.
Citera
2020-05-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Ursäkten godtas, men gör aldrig om det igen!

Ska inte upprepas, kändes faktiskt lite pinsamt för min egen del men sånt som händer ibland
Citera
2020-05-15, 07:14
Medlem
Citat:
Kommer dom fortsätta söka där? Om du hört nåt om de dvs. Hade själv åkt dit o hjälpt till om de inte vore för att jag jobbade kväll dom dagarna.

De kommer ev fortsätta söka nu på lördag men om det blir i Sidsjön eller annat område får vi se. Kan hända vi kommer ta nya sökområden.
Citera
2020-05-15, 08:04
Medlem
Dilkingtons avatar
Mamman vet mer än hon berättat, garanterat.

Hannes är troligtvis död nu. Jag tror inte det handlar om någon kidnappning utan om en överdos. Sanningen kommer nog fram snart.

Jag är beredd att rösta fram Sara som sämsta mamman sen Bobbys föräldrar tog priset
Citera
2020-05-15, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Jag tror inte det handlar om någon kidnappning utan om en överdos. Sanningen kommer nog fram snart.

Men vad vore vitsen med att inte ringa polis/ambulans? Överdoser händer väl hela tiden och ingen blir väl åtalad för det förutom de där fentanykillarna? Känns oerhört cyniskt att dra igång hela det där med Missing People om man vet att han inte finns där. Nog för att de (MP) gillar att vara ute i naturen å så, men det hade ju känts helruttet att utnyttja deras godhet. Och alla föräldrar vill väl ha en grav att gå till, inte att ens anhörige ska ligga i något dike och bli djurmat?
Citera
2020-05-15, 08:25
Medlem
Isåfall ligger han nog i Vattnet.
Citera
2020-05-15, 08:41
Medlem
Apersns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Mamman vet mer än hon berättat, garanterat.

Hannes är troligtvis död nu. Jag tror inte det handlar om någon kidnappning utan om en överdos. Sanningen kommer nog fram snart.

Jag är beredd att rösta fram Sara som sämsta mamman sen Bobbys föräldrar tog priset

Tyvärr håller jag med dig angående sämsta mamman.
Mer tragisk människa få man leta efter.
Listan kan göras lång vad hon har gjort 🙄
Stackars barn
Senast redigerad av Apersn 2020-05-15 kl. 09:26.
Citera
2020-05-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Det är väl kanske mest för att ingen bryr sig om en pundande lowlife snubbe som lurar småbarn på CSGO-skins.

Tillförde mycket med den kommentaren va? Onekligen så är det ju många som bryr sig om H*nnes, och i skrivande stund har dessa personer ingen aning om vad som hänt honom eller vart han är.
Senast redigerad av Bennyybula 2020-05-15 kl. 10:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in