2020-05-23, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Jag pratade med en nära vän igår. Hon hade suttit hemma hos en tjej i granloholm e**a östbe*g, (*=m, *=r). Den tjejen hade öppet berättat att hammarn som nämns i tråden flertal gånger var inblandad i hannes försvinnande hammarns flickvän är också med i denna röra. Och vännen hade uppfattat henne att mamman hade enormt stora skulder och skulle ha minskat den med att lura ut hannes. Och ge polisen villospår i sidsjön men det handlar om kovland.
Men det pratas en del om att både jona* & hannes flickvän sofi* är inblandad.

Vet polisen om detta?
Citera
2020-05-23, 16:11
Medlem
Inget nytt från dagens sök ?
Citera
2020-05-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Vet polisen om detta?

Kan med säkerhet säga att polisen läser den här tråden!
Citera
2020-05-23, 16:28
Medlem
neetheyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Jag pratade med en nära vän igår. Hon hade suttit hemma hos en tjej i granloholm e**a östbe*g, (*=m, *=r). Den tjejen hade öppet berättat att hammarn som nämns i tråden flertal gånger var inblandad i hannes försvinnande hammarns flickvän är också med i denna röra. Och vännen hade uppfattat henne att mamman hade enormt stora skulder och skulle ha minskat den med att lura ut hannes. Och ge polisen villospår i sidsjön men det handlar om kovland.
Men det pratas en del om att både jona* & hannes flickvän sofi* är inblandad.

Bara så jag vet att det är rätt Mattias.
Hammarn är alltså Mattia* Erik**on *=S
Hammarns flickvän är då alltså Ewe*ina Ho*ström *=L

Finns det någon info om hur dessa skulle kunna vara inblandade?

Börjar en snacka, så kommer snart allt komma fram.
Citera
2020-05-23, 16:30
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyybula
Kan man sitta hemma med en kopp kaffe vid köksbordet och vara så specifik så man droppar namn på människor som ska ha med H*nnes försvinnande att göra, och dessutom dela all info från MP samt efterlysningar från H*nnes far OCH kommentera detta med hjärtan och gud vet vad så kan man fan tala om det man vet för polisen med.

Hur tillförlitliga är uppgifterna som kommer därifrån, är det inte så i missbruk att många fördriver tiden med att snacka skit och snacka ner andra missbrukare för att höja upp sig själva? oftast är det väl bara fabler och fantasier, men ändå så skapas det illasinnade rykten som tillslut ger negativa konsekvenser för vissa inblandade...
Senast redigerad av mymyself 2020-05-23 kl. 16:33.
Citera
2020-05-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Hur tillförlitliga är uppgifterna som kommer därifrån, är det inte så i missbruk att många fördriver tiden med att snacka skit och snacka ner andra missbrukare för att höja upp sig själva? oftast är det väl bara fabler och fantasier, men ändå så skapas det illasinnade rykten som tillslut ger negativa konsekvenser för vissa inblandade...

Jag kommenterade bara på det jag läste som tidigare användare skrivit att det surrats (som det verkade) helt casual kring vem/vilka som bär ansvar i det här. Tycker således att man då kan kontakta polisen med dessa uppgifter om man nu kan surra om det så lättvindigt.
Citera
2020-05-23, 16:43
Medlem
Citat:
Jag kommenterade bara på det jag läste som tidigare användare skrivit att det surrats (som det verkade) helt casual kring vem/vilka som bär ansvar i det här. Tycker således att man då kan kontakta polisen med dessa uppgifter om man nu kan surra om det så lättvindigt.

Huruvida uppgifterna i sig är tillförlitliga eller inte kan jag inte svara på då jag inte känner någon av de inblandade i den här härvan öht förutom H*nnes då han var liten och det via familjemedlemmar.
Tycker dock att det är märkligt att denna Matt*as återigen ska komma upp i tråden och denna gång på detta vis.
Citera
2020-05-23, 16:43
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:

Håller med dig 100 procent, men syftet brukar vara mer att prata skit än att bidra till något positivt som t.ex. en lösning.
Citera
2020-05-23, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Håller med dig 100 procent, men syftet brukar vara mer att prata skit än att bidra till något positivt som t.ex. en lösning.

Jo så är det ju så klart.
Dock är det ju en person som tidigare nämnts och om jag inte missminner mig så var väl även polis ute däromkring han bor i början av H*nnes försvinnande också. Det hela blir ju lite suspekt och olustigt.
Citera
2020-05-23, 16:54
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Jo så är det ju så klart.
Dock är det ju en person som tidigare nämnts och om jag inte missminner mig så var väl även polis ute däromkring han bor i början av H*nnes försvinnande också. Det hela blir ju lite suspekt och olustigt.

Klimatet har blivit väldigt kallt och tufft och man vet att det inte räcker med ett blåöga nu för att visa musklerna, det är mycket illavarslande tyvärr.
Citera
2020-05-23, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Kan med säkerhet säga att polisen läser den här tråden!

Får verkligen hoppas det!
Citera
2020-05-23, 17:54
Medlem
Nån som var med i söket idag som kan ge en rapport över vad som gjorts? Strongt gjort av de som deltog iaf, inte bästa vädret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in