2020-05-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvor kan man se den storskjermen med den bilen?

Glem det . Bilen er ny i 2019.
Citera
2020-05-12, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Hva mener du da med denne uttalelsen?

Hvis du virkelig er Tom Hagen, så kanskje du kan fortelle meg det siste tallet i telefonnummeret ditt som begynner på 908. Det nummeret som ikke vises på 1881.

Det betyr at hvis han er TH, så vet han, og kan fortelle det siste tallet i sitt nummer.
Citera
2020-05-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Den eneste personen som har anseelse og troverdighet i denne suppa, det er Advokat Holden. Lytt mellom linjene så tror jeg vi er så nær sannheten vi kan komme.

Lurer på om han har lest det politiet har som underbygger "turbulent ekteskap". Når vi først er inne på det å lese mellom linjene.
Citera
2020-05-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Lurer på om han har lest det politiet har som underbygger "turbulent ekteskap". Når vi først er inne på det å lese mellom linjene.

Er langt fra et turbulent ekteskap til et drap.
Såvidt jeg har forstått så ligger denne turbulensen langt tilbake i tid. Du kan bare glemme det greiene der.
Citera
2020-05-12, 18:01
Medlem
Citat:
Er langt fra et turbulent ekteskap til et drap.
Såvidt jeg har forstått så ligger denne turbulensen langt tilbake i tid. Du kan bare glemme det greiene der.

Nei, det synes jeg blir et hån mot den drepte AE. Det hun levde med og i, det var nok et helvete. Håper alt kommer fram.

Selv de som liksom skal snakke godt om TH, tegner bildet av en fyr som har en alvorlig personlighetsforstyrrelse.
Citera
2020-05-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
"Drapssiktede Tom Hagen (70) skulle i gang med lange og omfattende avhør. Nå er det ikke sikkert han vil la seg avhøre. Her de viktigste temaene politiet vil ha svar på."

"Forholdet til kona.
Noe av det første politiet vil avhøre Tom Hagen om er relasjonen til savnede Anne-Elisabeth Hagen. I jakten på mulig motiv vil han få spørsmål om ekteskapet gjennom 49 år. Den tidligere omtalte ektepakten og økonomien dem imellom er sentrale tema for politiet."

"Bevegelser 31. oktober"

"Kjennskap og relasjoner.
Politiet har jobbet med å kartlegge alle Tom Hagens relasjoner. Hvem er det han kjenner? Hvem er det han har hatt kontakt med?"

"Spor på åstedet."
"Tom Hagen vil i eventuelle avhør bli spurt om sporene på åstedet, og ulike funn som politiet hevder kan peke på hans involvering i saken."

"Beslag og kjøp.
Både før og etter pågripelsen av Tom Hagen har politiet gjort flere beslag på eiendommer tilknyttet milliardæren. De ønsker å spørre ham om dette."

"Kryptovaluta og digital kompetanse.
Tom Hagens digitale kompetanse og forhold til kryptovaluta er av særlig interesse for politiet. De er kjent med at han har vist interesse kryptovaluta de siste årene, men da først og fremst som investeringsobjekt"

"Anne-Elisabeth Hagens bevegelser"

"Hagens teorier"

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Xg126b/hagen-avhoer-kan-gaa-i-vasken-dette-vil-politiet-ha-svar-paa
Betyr dette at TH ikke er avhørt tidligere om flere av de nevnte temaene?
Citera
2020-05-12, 18:03
Medlem
Citat:
Den eneste personen som har anseelse og troverdighet i denne suppa, det er Advokat Holden. Lytt mellom linjene så tror jeg vi er så nær sannheten vi kan komme.

Hvilken interesse har Holden av å snakke sant? Jobben hans er å fremme interessene til sin klient, uansett om han er skyldig eller uskyldig, og uavhengig av hva hans klient har fortalt ham. Jobben til Holden er ikke å komme til bunns i sannheten, men å presentere Hagen slik Hagen ønsker det.
Citera
2020-05-12, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Nei, det synes jeg blir et hån mot den drepte AE. Det hun levde med og i, det var nok et helvete. Håper alt kommer fram.

Selv de som liksom skal snakke godt om TH, tegner bildet av en fyr som har en alvorlig personlighetsforstyrrelse.

Når tidligere svoger tar kontakt med politiet og mener at TH har drept henne, og at det ikke dreier seg om noen kidnapping, så tenker jeg at det er noe i det. Man sier ikke slikt uten grunn, og spesielt ikke når man er i familie. Han har nok sett og opplevd mye, og som ikke kommer fram her. Antakelig så er "turbulent ekteskap" en forsiktig måte å si det på.
Citera
2020-05-12, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Hvilken interesse har Holden av å snakke sant? Jobben hans er å fremme interessene til sin klient, uansett om han er skyldig eller uskyldig, og uavhengig av hva hans klient har fortalt ham. Jobben til Holden er ikke å komme til bunns i sannheten, men å presentere Hagen slik Hagen ønsker det.

Det jeg sier er at han er troverdig.
Citera
2020-05-12, 18:07
Medlem
Citat:
Det jeg sier er at han er troverdig.

Jeg tror alle her har registrert hvilke synspunkter du har, men det betyr ikke at han er troverdig.
Citera
2020-05-12, 18:08
Medlem
Citat:
Er du en sånn klassisk Mannehater som liker å være i offerrollen ?

Vet du hva AE ble utsatt for?
Citera
2020-05-12, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Når tidligere svoger tar kontakt med politiet og mener at TH har drept henne, og at det ikke dreier seg om noen kidnapping, så tenker jeg at det er noe i det. Man sier ikke slikt uten grunn, og spesielt ikke når man er i familie. Han har nok sett og opplevd mye, og som ikke kommer fram her. Antakelig så er "turbulent ekteskap" en forsiktig måte å si det på.

Jeg tror politiet sitter med mye stygge historier. Og nå er hun brutalt drept, og slept ut naken. Nedverdiget på det groveste. Ektepakten er en fin pekepinn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in