Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-12, 18:12
  #25609
Medlem
Siktelsen medfører forsett, altså at han må ha vært klar over at handlingen ville være medvirkende til en kidnapping. Noe som altså involverer minimum en person til, da jeg vil anta at RU neppe ville trodd på at TH skulle kidnappe sin egen kone for å kreve penger av seg selv.
Citera
2020-05-12, 18:13
  #25610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Når tidligere svoger tar kontakt med politiet og mener at TH har drept henne, og at det ikke dreier seg om noen kidnapping, så tenker jeg at det er noe i det. Man sier ikke slikt uten grunn, og spesielt ikke når man er i familie. Han har nok sett og opplevd mye, og som ikke kommer fram her. Antakelig så er "turbulent ekteskap" en forsiktig måte å si det på.

Kilde?
Citera
2020-05-12, 18:16
  #25611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Når tidligere svoger tar kontakt med politiet og mener at TH har drept henne, og at det ikke dreier seg om noen kidnapping, så tenker jeg at det er noe i det. Man sier ikke slikt uten grunn, og spesielt ikke når man er i familie. Han har nok sett og opplevd mye, og som ikke kommer fram her. Antakelig så er "turbulent ekteskap" en forsiktig måte å si det på.

Du skal ikke se bort fra at det kan være misunnelse. Og han er ikke i familie med TH.
Citera
2020-05-12, 18:18
  #25612
Avstängd
Orderud.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg tror politiet sitter med mye stygge historier. Og nå er hun brutalt drept, og slept ut naken. Nedverdiget på det groveste. Ektepakten er en fin pekepinn.

Ja, aldri hørt om noe så skjevfordelt. Stakkars dame. Levde i det helvetet, og når hun til slutt får samlet sine siste krefter for å rømme, så blir hun drept før at hun rakk å pakke sakene.
Citera
2020-05-12, 18:18
  #25613
Avstängd
Orderud.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Du skal ikke se bort fra at det kan være misunnelse. Og han er ikke i familie med TH.

Det er noe med at når flere vitner forteller det samme..
Citera
2020-05-12, 18:19
  #25614
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Hvilken interesse har Holden av å snakke sant? Jobben hans er å fremme interessene til sin klient, uansett om han er skyldig eller uskyldig, og uavhengig av hva hans klient har fortalt ham . Jobben til Holden er ikke å komme til bunns i sannheten, men å presentere Hagen slik Hagen ønsker det.

Nej, ombudet får väl inte medverka i något han vet är lögn Inte i Sverige i vart fall och jag misstänker något liknande gäller i övriga nordiska länder.
Citera
2020-05-12, 18:21
  #25615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det er noe med at når flere vitner forteller det samme..

Det vil komme mye mer. Folk skjønner at de må snakke for AE nå.
Citera
2020-05-12, 18:21
  #25616
Avstängd
Orderud.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Kilde?

VGs podcast nr. 2
https://podcasts.apple.com/no/podcas...g/id1219276920
Citera
2020-05-12, 18:21
  #25617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Kilde?
På krimpodd nr 2 eller 1 som du finner link til her er det intervju med den tidligere svogeren som Orderud nevnte:

Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Han har nok vært litt opptatt med å lage krimpodd nr 3 som ble lagt ut i dag.
Link til krimpoddene:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2020-05-12, 18:23
  #25618
Avstängd
Orderud.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Det vil komme mye mer. Folk skjønner at de må snakke for AE nå.

Ja, jeg håper og tror det. Det er nå muligheten er der, nå når TH er siktet.
Citera
2020-05-12, 18:23
  #25619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det er noe med at når flere vitner forteller det samme..

Jeg forholder meg ikke til bygdesladder om hva som skjedde på 70-tallet.
Citera
2020-05-12, 18:25
  #25620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Jeg forholder meg ikke til bygdesladder om hva som skjedde på 70-tallet.

Startet sent 60-tall, opphørte aldri.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback