2020-05-12, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halis93
Någon som vet vad för brott hon är dömd för? Sökte på Lexbase och hon är med. Anna Maria Therese Toledano MÄRSTA. Fortkörning?

från lexbase
https://postimg.cc/gallery/YpTDJJC
Citera
2020-05-12, 15:41
Medlem
Kan orsaken till Lilla Annas psykiska kollaps vara att Roberto äntligen har sagt från.? Kan inte vara roligt för honom ha sitt sexliv exponerat för allmänheten.
Citera
2020-05-12, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Kan orsaken till Lilla Annas psykiska kollaps vara att Roberto äntligen har sagt från.? Kan inte vara roligt för honom ha sitt sexliv exponerat för allmänheten.

Jag tror absolut att det kan ligga något i detta. Jag har en nära anhörig som har ett liknande sätt att vara. Hon anser själv att hon är guds gåva till mänskligheten, att hon är snällast, visar så mycket kärlek och bara offrar sig hela tiden. Den ultimata martyren är hon. Ibland har det hänt att vi runt henne dristat oss till att kritisera någonting som hon har gjort. Väldigt försiktigt såklart och alltid samtidigt som vi bedyrar att vi älskar henne och allt hon gör och har gjort och kommer att göra och gud vilken fantastisk människa hon är ... Men detta spelar ingen roll. Hur man än framför kritiken tar hon det ändå som att hon, trots sitt osjälviska sätt och sin uppoffrande personlighet, fått motta ORÄTTVIS kritik från dem som hon alltid offrar sig för. Det är för tungt att bära och min anhörige har det gemensamt med Anna att då måste man minsann meddela så många som möjligt om denna orätt. Har man som Anna ett instakonto med ganska många följare och (vad hon tror) fans så lägger man såklart ut kryptiska meddelanden där - tills den saten som kritiserade henne kommer krypandes och ber tusenfallt om ursäkt därför att stämningen där hemma har blivit olidlig med en kärring som bara ligger och gråter hela dagarna eftersom det OERHÖRDA triggade någon femton år gammal sorg som om det hänt igår.

Familjen: för guds skull dra! Ni har lidit länge nog, ni har gjort ert, låt någon annan ta över henne nu.
Citera
2020-05-12, 15:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Kan ju faktiskt vara som så att ni här driver den här människan till självmord. Hur skulle det kännas att vara en del av det gänget och ha det på sitt samvete?

Stå på dig Anna!

Anna har haft psykiska problem av olika slag sedan länge,i decennier.
Hon har haft problem med depressioner sedan tidigare.
Hon har ju problem med hur hon fungerar i övrigt.
Både exekutivt och socialt.

En hel bunt med fd vänner skrev ett öppet brev till henne för ett antal år sedan
och bad Anna söka hjälp, för att de inte orkade med henne längre..
Hennes biologiska halvsyster har ingen kontakt med Anna.

Anna har så mycket oförätter som samlats på hög genom åren, att Flashback
( som hon dessutom påstår att hon aldrig läser) nog inte ens ligger på topp 100 listan på saker som Anna gråter över, om man säger som så.
Senast redigerad av cece123 2020-05-12 kl. 16:20.
Citera
2020-05-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Särskilt när tex Familjen (vem?) och en del andra inte fullt så produktiva/kända artister varit med.
För övrigt går väl programmet på TV4?
Så kanske det är, jag hittade nyheten på SVT och drog kanske för långt gående slutsatser. Men min huvudsakliga poäng var att Anna inte är med!
Citera
2020-05-12, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Jag tror absolut att det kan ligga något i detta. Jag har en nära anhörig som har ett liknande sätt att vara. Hon anser själv att hon är guds gåva till mänskligheten, att hon är snällast, visar så mycket kärlek och bara offrar sig hela tiden. Den ultimata martyren är hon. Ibland har det hänt att vi runt henne dristat oss till att kritisera någonting som hon har gjort. Väldigt försiktigt såklart och alltid samtidigt som vi bedyrar att vi älskar henne och allt hon gör och har gjort och kommer att göra och gud vilken fantastisk människa hon är ... Men detta spelar ingen roll. Hur man än framför kritiken tar hon det ändå som att hon, trots sitt osjälviska sätt och sin uppoffrande personlighet, fått motta ORÄTTVIS kritik från dem som hon alltid offrar sig för. Det är för tungt att bära och min anhörige har det gemensamt med Anna att då måste man minsann meddela så många som möjligt om denna orätt. Har man som Anna ett instakonto med ganska många följare och (vad hon tror) fans så lägger man såklart ut kryptiska meddelanden där - tills den saten som kritiserade henne kommer krypandes och ber tusenfallt om ursäkt därför att stämningen där hemma har blivit olidlig med en kärring som bara ligger och gråter hela dagarna eftersom det OERHÖRDA triggade någon femton år gammal sorg som om det hänt igår.

Familjen: för guds skull dra! Ni har lidit länge nog, ni har gjort ert, låt någon annan ta över henne nu.

Läs själv det du skrivit och fundera... Tycker du att det är lättläst?
Ta några ”andningshål” mellan alla ord och meningar. Lättare att läsa då.
Citera
2020-05-12, 16:13
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe

Det är för sent. Hon har sabbat hela familjen. Ingen annan vill överta henne. Vem eller vilka skulle det vara? Psykvården i Sverige idag, den är lika med 0.
Citera
2020-05-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är en bild som föreställer en trasig ballong med ett brustet hjärta på. Ska det symbolisera att dottern brutit med mamma? Kanske för att hon la ut sitt sexliv till allmän beskådan? Eller var hon inte tillräckligt tacksam för att mamma Anna gjorde allt för hennes party? Kanske döttrarna kom på att det var en dålig idé att trots allt kramas på kalaset i Corontider och sa det till morsan? Eller ska det föreställa en sprucken kondom och att Al Bundy hittat någon annan?

Jag är ingen psykolog. Hittade den här tråden för inte så länge sedan och blev helt fast. Så mycket underhållning får man inte på TV varje dag. Men nu börjar skrattet fastna i halsen. Dumheten har passerat en gräns. Kvinnan är ju faktiskt sjuk på riktigt.
Jag tror att ballongen symboliserar att "luften har gått ur" henne och varför den har gjort det kan vara precis vad som helst. Vi har sett det förut. Hon gör stor sak av skitbagateller och alltid kryptiskt för att folk ska fråga och bli oroliga för henne.
Citera
2020-05-12, 16:21
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Så kanske det är, jag hittade nyheten på SVT och drog kanske för långt gående slutsatser. Men min huvudsakliga poäng var att Anna inte är med!

Med tanke på att Anna förefaller helt verklighetsfrånvänd är det inte orimligt att anta att hon väntar på att SVT ska ringa.
Citera
2020-05-12, 16:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tror att ballongen symboliserar att "luften har gått ur" henne och varför den har gjort det kan vara precis vad som helst. Vi har sett det förut. Hon gör stor sak av skitbagateller och alltid kryptiskt för att folk ska fråga och bli oroliga för henne.

Jag kallar det för ett manipulativt beteende och det har jag sett förr
hos kvinnor med liknande personlighetsdrag som Anna.

Läste precis om The Mamas och tycker att det är trist för dem att Eurovision blev
inställt.De blev ledsna såklart, men siktar in sig på vad de k a n göra här och nu
och vad de ska göra i framtiden.
Hade Anna varit i deras ställe..djävlar vilket yl det skulle bli, med gråt, gråt mera gråt och stagnering
Anna skulle älta och tycka synd om sig själv utan att gå vidare och det skulle manglas
i pressen om detta i evigheter.Jag blir svettig bara jag tänker på det.
Citera
2020-05-12, 16:38
Medlem
Tunnan har definitivt en narcissistisk personlighetsstörning som en av diagnoserna.
Citera
2020-05-12, 16:44
Medlem
Frammes avatar
Kanske svärfarsan har lagt till klausuler i testamentet. Jag hoppas för allt i världen att han har gjort det. Halmpyntet har väl rätt till sin lagliga del, men resten går väl att testamentera bort. Om så är fallet, så hade jag omedelbums gjort allt i min makt för att kärringen skulle få så lite det bara går. Ungarna tycks ju inte heller behöva bättra på sin ekonomi. Snatteri är ju en favorit för en, upplärd av morsan, eller? Somliga påstår att snoppviftarn jobbar, vore kul med närmare info. Sen har vi ju lilltjejen, som jag hade stort hopp om. Det börjar nu svikta, allvarligt kan jag påstå. Morsans senaste rapporteringar angående henne, får mej att tveka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in