2020-05-31, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hon verkar vara utbildad kosmetolog.

Ja, det syntes hon tar hand om sig. Allt var så perfekt.
Nåt fel med det? Carola eller perelli visar sig aldrig osminkade heller.
Hon jobbar ju inte ett vanligt arbete så hennes yttre och hennes röst är ju hennes presentation för mera gig eller tv-framträdanden.

Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vet många artister som kör alldagliga bilar. Kallar det inte lyxbil. Jag kör lyxbil.

Tycker det är coolt med jordnära artister. Hon lägger väl hellre pengar på boende, smink och sina barn istället. Svenska stjärnor tjänar ju inga enorma pengar.

Sen har hon ju tydligen tre barn att försörja, och hennes man är ju bara vakt så han tjänar väl inte mycket.

Nu är ju Anna varken en stor artist eller en stjärna. Anna Books artistkarriär pikade 1986 när hon var med i melodifestivalen med låten ABC. ABC är Annas största hit och den låt Anna förknippas med hos det svenska folket. Efter 1986 har hon varit med i Melodifestivalen tre ggr utan någon större framgång.

Att jämföra Anna med riktiga artister funkar inte. Både Carola och Charlotte har vunnit Melodifestivalen flera ggr och därför också varit med i Eurovision Song Contest flera gånger, en tävling de dessutom vunnit. Anna har inte ens vunnit melodifestivalen utan har som bäst hamnat på en femteplats.

Till skillnad mot Anna så är Carola och Charlotte riktiga artister som kan försörja sig på sitt artisteri. Såväl Carola som Charlotte har under åren arbetat hårt vilket är förklaringen till att de blivit framgångsrika. Att de också har talang, är duktiga på vad de gör samt har en utstrålning som tilltalar människor är ytterligare förklaringar till deras framgångar.

Att Annas röst och utseende lägger grunden för att hon ska kunna arbeta som artist stämmer. Problemet för Anna är bara att det inte finns någon efterfrågan på henne som artist. Det finns ingen som vill betala för att se henne uppträda. Det är den stora anledningen till att hon strosar runt hemma utan att ha något meningsfullt att göra om dagarna. Att Anna kör en gammal bil har inget med att hon skulle vara jordnära utan beror helt och hållet på att familjen inte har råd med en bättre bil då Anna inte arbetar.
Citera
2020-05-31, 12:36
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon behöver bara lite tid för att förbereda sin comeback, samla material (ABC och Heaven) innan hon ger sig ut i världen. Brännan, naglarna, håret och sminket måste vara perfekt. Hon har ju verkligen haft otur när Varbergs-händelsen satte käppar i hjulen.
Ja men tror hon får svårt att hinna repa in låtarna. Det tar upp så mycket tid att blockera människor på sociala medier.
Citera
2020-05-31, 12:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Kan inte sluta fundera på det här med snöplogsbladet.

En annan sak jag undrar över till er som följer henne. Odlar dom nåt grönsaksland, kryddor eller färskpotatis? Sånt är ju väldigt vanligt när man bor lantligt.
Plogbladet kan de ha råkat "hitta" och nu gäller det att hitta en fyrhjuling eller liten traktor som passar till bladet.

Ingen i den familjen klarar av att odla annat än gräs (weed?) och ogräs. Usch om Anna får skit under naglarna.

Så länge Halmpyntet är pigg och kry köper de allt de behöver.
Citera
2020-05-31, 12:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Kan inte sluta fundera på det här med snöplogsbladet.

En annan sak jag undrar över till er som följer henne. Odlar dom nåt grönsaksland, kryddor eller färskpotatis? Sånt är ju väldigt vanligt när man bor lantligt.

Nej , hon borde sluta sola solarium och vara ute och påta istället . Det ger både finare solbränna , träning , välmående samt egenodlad färskpotatis och solmogna tomater är ju så gott !

En pelargon är vad jag har sett att de har införskaffat i den vägen .
Citera
2020-05-31, 13:10
Medlem
nickomyras avatar
Det var väl förra året hon fick en cab med bilnyckeln i ett burberryFodral i morsdags present ?
Citera
2020-05-31, 13:10
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/8k7Hk99

En Alice är i onåd och kallas TROLL
Någon här som känner igen sig? 😉
Och så grinades det i vanlig ordning 🙄
Citera
2020-05-31, 13:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Jag ser att Anna inte har fixat sin trasiga mobil.. Filtret är 100% på.
Eller vänta nu, hade hon inte köpt en ny mobil, eller var den också trasig..
Anna köpte en trasig mobil, så var det..
Citera
2020-05-31, 13:29
Medlem
cece123s avatar
Anna är så härligt motsägelsefull..
I förra årets blogg skrev Anna
Citat:
Men jag kommer inte gömma mig mer och ta den här pressen heller. Så nu visar jag mig i min enkelhet och prakt, precis så som jag är. Och gillar man inte det man ser?
Ja, som svar på hennes fråga .. Då sätter man på ett mobilfilter och drar in magen och ställer sig i konstiga vinklar när man tar kort, Anna.
Citat:
Däremot kommer jag inte vädra mina mål utåt mer. För vad som exakt är mina personliga mål, det är inte viktigt för någon annan än mig själv. Det sätter även för stor och orimlig press och stress på mig, om jag hela tiden ska ta det öppet. Och DET om något mår jag inte bra av…
Nää, just det.
Anna tål inte stress, press och krav som egentligen ingen ställer på henne.
Hon har inget jobb, har numera dragit tillbaka sig ut i bushen, mannen försörjer Anna, så Anna kan ju faktiskt avstå från hennes "sysselsättning" sociala medier och må ännu bättre..
Citera
2020-05-31, 13:40
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Skulle ju inte direkt kalla det hon la upp för en lyx frukost. Såg ju ungefär som en två skärning hotell frukost. Fast lite lyx var det ju, Roberto hade gjort avokadoshejk.
Citera
2020-05-31, 13:45
Medlem
bilder från liven

https://postimg.cc/gallery/Xqb08j3
Citera
2020-05-31, 13:58
Medlem
Ovcharkas avatar
Anna borde göra normala saker. Typ ta ett jobb på konsum. Odla rabarber och annat i trädgården. Säga åt barnen att skaffa utbildning eller jobb. Vara helt OK med att hon kör en Ford. Sluta med Instagram. Börja laga mat och dammsuga.

Det är helt okej. Men hon gör det inte, och därför är det så roligt att se denna färja kapsejsa.

Om hon är artist så är jag artist. Typ. På 90-talet gjorde jag techno-låtar i nåt nedladdat program.
Citera
2020-05-31, 13:59
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från liven

https://postimg.cc/gallery/Xqb08j3
Undrar om hon någonsin livear utan att ta sig på girliesarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in