2020-05-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Er hat kärlek till Anna Book fascinerar mig mycket, hur kan man ens lägga tid på att kommentera och följa nån man inte gillar? Vad är grejen? Är ni incels?

Grejen är precis samma anledning som dom som sitter hos frisören eller i väntrum och läser Hänt i veckan. Jag gissar att även du någon gång läst nån smaskig rubrik i nämnda tidning och letat upp artikeln för att läsa.

Anna är sin alldeles egen Hänt i veckan. Hon är expert på att skapa rubriker kring sin person. För mej är det ganska uppenbart att hon inte mår bra. Tyvärr är hon nog för upptagen med vara arg på alla som inte slickar henne medhårs för att förstå det. Anna är som en krutdurk som man väntar på ska explodera. Det är därför hon är intressant.
Citera
2020-05-23, 14:40
Medlem
Hon verkar leva ett ensamt och lite sorgligt liv när det blir en ”sak” av att städa lådor, puffa kuddar, duscha, smörja in sig osv osv.. Det är då man tar till lögnen för att visa upp en fasad av ett härligt och glamoröst liv, sorgligt är vad det är.
Citera
2020-05-23, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Hon verkar leva ett ensamt och lite sorgligt liv när det blir en ”sak” av att städa lådor, puffa kuddar, duscha, smörja in sig osv osv.. Det är då man tar till lögnen för att visa upp en fasad av ett härligt och glamoröst liv, sorgligt är vad det är.

Håller med. Märks tydligt när det faktiskt händer något i hennes liv, som t.e.x. när My kom och hälsade på igår (?). Då lägger hon upp 20 bilder som om det vore värsta grejen. Men för oss andra är det bara en helt vanligt sak i våra vanliga, ganska sociala liv. Samma sak när hon skryter om att hon städat och gjort ärenden eller varit hos frisören. Saker som varje dag av mitt liv består av. Inget fel med att posta om det på Insta. Men Anna får det till att låta som att hon lever ett märkvärdigt och extremt lyckligt liv när det lyser igenom om man läser mellan raderna att det är precis tvärt om.
Citera
2020-05-23, 14:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Stabilt bord

Eller som Annas kompis Dr Alban skulle säga ..vid 0:17

https://youtu.be/O7OxzqQvu_I
Senast redigerad av cece123 2020-05-23 kl. 14:59.
Citera
2020-05-23, 15:05
Medlem
nickomyras avatar
Bookis har en förkärlek till före och efterbilder
https://imgur.com/gallery/BNnPLxT
https://www.instagram.com/p/CAh9K31F...d=trnmkwi144en
Senast redigerad av nickomyra 2020-05-23 kl. 15:16.
Citera
2020-05-23, 15:15
Medlem
Figzys avatar
När jag råkade lyssna lite på P4 Extra med Erik Blix tidigare idag, så intervjuade han Miriam Bryant och de kom in på ämnet med hur mycket man bör svära eller inte på TV, radio etc. Blix nämner då att att Anna B för många år sedan, är den som svurit mest i deras program.

Är det nån som känner till vad det kan ha varit för avsnitt?
Citera
2020-05-23, 15:16
Medlem
Musslis avatar
Anna skriver "Så ber jag för oss alla att Pandemin snart är 100% kontrollerad och att vaccin blir framtaget, så att alla som fortfarande är sjuka kan få bli friska. "
Hon verkar inte ha full koll på hur vaccin fungerar iaf.
Citera
2020-05-23, 15:17
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
När jag råkade lyssna lite på P4 Extra med Erik Blix tidigare idag, så intervjuade han Miriam Bryant och de kom in på ämnet med hur mycket man bör svära eller inte på TV, radio etc. Blix nämner då att att Anna B för många år sedan, är den som svurit mest i deras program.

Om du orkar backa en hel sida finns det redan inlägg om detta med länkar och allt.
Citera
2020-05-23, 15:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Bookis har en förkärlek till före och efterbilder
https://imgur.com/gallery/BNnPLxT

Jag noterar att hon skriver ”våning” om lägenheten som de får låna
av Antonios pappa..
och ja under Annas decennium sedan 2010 har mycket hänt i Anna Book
liv, enligt hennes egna mått..många trosor har sorterats, många tidningsurklipp
har hon läst om sig själv,många tuggor har hon tagit, många utbrott har hon haft,
många skönhetsbehandlingar har hon genomgått, många duschar hon tagit som hon
omsorgsfullt har beskrivit,många livetimmar har hon åstadkommit h e l t själv, många år av vila har Anna lyckats med..faktiskt i flera år..ja nästan ett decennium..
Citera
2020-05-23, 15:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy

Det här avsnittet
https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=2151
Ca 13:20 in i programmet
Senast redigerad av cece123 2020-05-23 kl. 15:24.
Citera
2020-05-23, 15:27
Medlem
Frammes avatar
Jag börjar bli nyfiken på tantens 50-årsdag, om den kommer. Hon blir aldrig gammal. I hennes ögon så är hon ju fortfarande snygg, sexig, tilldragande, populär, stor kändis Hon är fortfarande barn och ungdom. Tyvärr så stannade hon där. Att hon lyckats skaffa några män och några ungar, det tycker jag är märkligt. Eller kanske inte. Vissa psykiska diagnoser som finns, gör att en del har lätt för att manipulera andra. Att denna kärring bara driver omkring och uträttar ingenting, är ett tecken. Ändå spelar hon överklass i sin lilla sommarstuga med den lilla lekstugan, (friggeboden).
Citera
2020-05-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Kan vara så att Roberto njuter av sin stilla cykeltur i ensamhet där allt är tyst, skönt och lugnt runtomkring.
Hans egentid....
Hemma i Casa Ankerborg är huset fullt av vuxna folk som tjattrar hela tiden..
Självklart han njuter på sin cykeltur. Ända egentiden han får från familjen kaos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in