Citat:
Ursprungligen postat av
Gefundenes F
Dit första stycke. De som blev upprörda på dig för din klockrena analys, upplevde det som att du slet slickepinnen ur munnen på dem. Ingen resa buu hu hu.
I övrigt instämmer jag helt. Vi kan semestra här hemma men mycket kommer att vara begränsat för vi kommer inte att tillåtas trängas som vi brukar få göra i Juli. Lika bra att skjuta på semestern till i höst och hoppas på att researrangörer tänkt lika dant men att inte alla också tänker så.

Mitt i prick. Det är lite underhållande men samtidigt lite skrämmande hur snabbt det kan svänga

Jag tror många lever i förnekelse och ilska att så här kan det inte vara, och det kommer bli bra.
Sverige har nu efter två månader efter första dödsfallet och nästan fem veckor när man sa att toppen var nåd fortfarande gigantiska problem som man undviker att svara på. Att journalister frågar varför andra nordiska länder har så många färre så blir det bara ett större problem för varje dag som går.
Jag tror ju att vi får en rapport i morgon på över 100 döda pga av eftersläpningar och jag tror Torsdagen och fredagen inte kommer vara så muntra siffror.
Personligen tycker jag att allt över 10 döda per dag är en mega katastrof just nu.