2020-05-09, 17:47
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Jahopp, "nya" 249 kan komma att ställas in... Ronaldo Souza och två ringmän har testat positivt för corona ett dygn innan fighten.

Nä, blir bara en match som blir inställd.

Efteråt lär det väl dock bli ett jävla liv med tanke på alla klipp på Jacare som finns nu där han går runt på arenan och hotellet med alla andra fighters och UFC-personal.
Citera
2020-05-10, 04:24
Medlem
Gavins-Friends avatar
Om fight om ni har )
Citera
2020-05-10, 05:46
Medlem
devilocks avatar
Wow...vem fan ska stoppa Ngannou? Haha.

Brutal armbåge från Kattar, ska bli intressant att se vad han kan göra i toppen av divisionen.

Lets go Cruz!
Citera
2020-05-10, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilock
Wow...vem fan ska stoppa Ngannou? Haha.

Brutal armbåge från Kattar, ska bli intressant att se vad han kan göra i toppen av divisionen.

Lets go Cruz!

Hoppas han spöar skiten ur Triple C 🤗
Citera
2020-05-10, 06:31
Medlem
devilocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Hoppas han spöar skiten ur Triple C 🤗

Fan...dåligt stoppage enligt mig men hade svårt att se hur Dom skulle vända den matchen ärligt talat. Henry hade en perfekt gameplan och såg riktigt skarp ut (tyvärr.) Aja, vi slipper se honom nu på ett tag i alla fall, haha.

Ferg vs Gaethje nu, here we go...
Citera
2020-05-10, 07:18
Medlem
devilocks avatar
Har inga ord för den fighten...bland det sjukaste jag sett.

El Cucuy är helt omänsklig, ingen som har ett så passande nickname. Han måste ha käkat 50+ bomber som skulle sänkt vem som helst annars. Tycker synd om Tony men HELVETE vilken insats av Justin Gaethje, wow.
Citera
2020-05-10, 08:54
Medlem
Missade ju hela matchen eftersom min stream slutade.

Men tänkte såhär innan / och har inte sett matchen så.

Hmm jag trodde Tony skulle ha mer chans emot khabib. För vi var alla sett hans stand up hans uthållighet och att han kan ta slag. Men Justin verkar vara typ samma. Vem har bäst wrestling. Khabib kan bli träffad enkelt, men känns fortf som han skulle kunna ta ned Justin om han vill och kanske vinna därifrån. Så därför tror jag Tony hade varit bättre men vem
Vet
Citera
2020-05-10, 08:59
Medlem
Sedan matchen innan cejudo jag tyckte det var dåligt stop man såg att han klarade alla slagen på marken sedan såg man hur han försökte resa sig upp, alltså nån sekund kvar och det är slut på ronden. Sedan i repris såg man att det såg ganska farligt ut men senare så försökte han resa sig. Så gör tidigt ändå. Dock om han inte stoppade cejudo hade väl inte så mkt tid på sig innan ronden? Annars hade han fortsatt slå och säkert fått ned han igen. Men Cruz efter matchen direkt efter han var inte helt borta han visste exakt vad som hade hänt...Han blev lite bättre i slutet innan det där. Men han hade haft mycket mindre chans vinna ändå tror jag.
Citera
2020-05-10, 12:44
Medlem
Tycker ufc gjorde ett extremt dåligt beslut med fergusson vs gathjae.

Nu är väl matchen mot khabib helt borta för tony, något som många hade sett fram emot kanske årets mest framemotsedda match.

De kunde väl väntat nån månad bara och kört matchen då. Har vi väntar flera år på den så kan vi gott vänta nån månad till. Det är ju trots allt legit anledning nu meräd viruset.

Eller så kanske man kör tony vs khabib ändå när gathjae förlorar mot khabib? Finns väl ingen annan än fergusson som förtjänar det mer, förlorat 1 match på typ 8 år eller nåt.
Citera
2020-05-10, 15:25
Medlem
Såg inte rätt ut med Tony Fergusons huvudskakningar som föranledde slutet av matchen. Ensam med den uppfattningen?
Citera
2020-05-10, 15:44
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Såg inte rätt ut med Tony Fergusons huvudskakningar som föranledde slutet av matchen. Ensam med den uppfattningen?

Såg ut som han bokstavligen försökte skaka av sig "vacklandet" efter all stryk han fått. Men att dränera sig själv två gånger på en månad kan knappast vara bra, och sedan ta emot så mycket som han gjorde igår är läskigt Följt Tony hela hans karriär och igår såg han riktigt OFF ut som även Dana White nämnde i post-fight presskonferensen.

Kronisk traumatisk encefalopati kan ligga och vänta runt hörnet, och för hans egen skull är det nog bäst att dra sig tillbaka - vilket jag iofs inte tror en sekund på att han gör då han är en riktig madman.

Han har haft en otrolig karriär och varit peoples champ länge, är 36 år och har en familj och en son att tänka på också.
Citera
2020-05-10, 19:11
Medlem
Tycker galan var riktigt bra, 2 dåliga matcher är inte fraligt på hela kortet faktist.

ngannou är ett monster , inte förvånad lite bitter att man inte satte på att han avsluta inom första minuten men körde safe på avslut på ko/tko nåväl ..

tycker cerrone ser slut ut, kommer forsätta spela imot honom tror värdet finns där.

kattar avsluta fantastiskt. vilken armbåge !!!

gathje tony va jag inte alls förvånad över. satt igårkväll och gick igenom alla på maincard och tittade på 8 matcher med tony och hittade en sak han gjorde i samtliga , efter varje slag/kombo droppar han händerna minst till brösthöjd, man kan inte slarva med tekniken för att ha coola moves vilket visades . ska ge han credd hans haka var fantastisk garanterat en orsak av hans fantastiska cardio men den hakan kommer inte vara sig lik efter denna match .... Nobody rides for free...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in