Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-27, 20:41
  #2329
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Enligt Kajan Johnson (senaste MMAhour) så fanns det en del åsikter om Reebok-dealen som framfördes till Reebok- och UFC-representanter under de där dagarna. Lär troligen inte leda någonstans dock.

Reebok är alltså sponsor, den enda soponsorn fighters får ha i samband med sina matcher, i den här ny-regisseringen av planekonomi som man inför. Och ändå måste de betala för sina grejer? Poängen med sponsorer är ju annars att man ska få ut något av att visa upp grejerna, exempelvis få grejerna man använder för att göra reklamen, gratis.

Sjukt.
Reebok är ett skämt. Valt att fullständigt bojkotta pissmärket efter allt som har hänt i UFC med skiten.

Iallafall, garva när jag såg "mad dog" sprang rakt in i sin motståndare medan han skrek. Fyfan, karln ser ut som en goblin.
Citera
2017-05-28, 11:38
  #2330
Medlem
Karlitoz2s avatar
Vilken tid är Gustafssons fight?
Citera
2017-06-03, 00:54
  #2331
Medlem
mmas avatar
http://www.sherdog.com/fighter/Vitaly-Minakov-63046

Dags att signa denna, HW är ju inte direkt den mest blomstrande divisionen i UFC.
Citera
2017-06-03, 16:35
  #2332
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://www.sherdog.com/fighter/Vitaly-Minakov-63046

Dags att signa denna, HW är ju inte direkt den mest blomstrande divisionen i UFC.

Hans facit såg ju i alla fall lovande ut. 20 - 0 i record inkluderande vinster mot Antonio Silva, Cheick Kongo och Alexander Volkov.

Det verkar som att han för närvarande är champion o HW i bellator.

Roligt att bellator växer som organisation och skapar lite konkurrens och förhandlingsposition för MMA-utövarna.
Citera
2017-06-03, 17:55
  #2333
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Hans facit såg ju i alla fall lovande ut. 20 - 0 i record inkluderande vinster mot Antonio Silva, Cheick Kongo och Alexander Volkov.

Det verkar som att han för närvarande är champion o HW i bellator.

Roligt att bellator växer som organisation och skapar lite konkurrens och förhandlingsposition för MMA-utövarna.

Senast han slogs i bellator var 2014, därefter i andra organisationer. Dom tog bältet av honom förra året. Vet inte varför han fortsatte i Bellator, jag minns det inte.
Citera
2017-06-03, 23:12
  #2334
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Senast han slogs i bellator var 2014, därefter i andra organisationer. Dom tog bältet av honom förra året. Vet inte varför han fortsatte i Bellator, jag minns det inte.

Det vore ju väldigt intressant att veta. Spontant känns ju hans record som
Något som borde väcka UFCs intresse.
Citera
2017-06-03, 23:38
  #2335
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Det vore ju väldigt intressant att veta. Spontant känns ju hans record som
Något som borde väcka UFCs intresse.

Det är roligt att se honom.. .det är lite som att se fedor, vida slag och snygga sambokast.
Citera
2017-07-01, 10:35
  #2336
Medlem
mmas avatar
http://bleacherreport.com/articles/2...ht-commentator

Citat:
The UFC has hired rapper Snoop Dogg to serve as a commentator for a new live fight series that is scheduled to debut July 11.

According to ESPN.com's Brett Okamoto, Snoop Dogg will team up with former bantamweight contender Urijah Faber to comprise one of broadcast teams for Dana White's Tuesday Night Contender Series, which will stream live on UFC Fight Pass.

"I'm a big fan of UFC and looking forward to joining the team to bring my unique take on all the action," Snoop Dogg said in a press release Friday. "Y'all in for a brand-new experience with Dogg on the mic."

Citat:
According to the release, the UFC will make its SnoopCast available as a secondary feed. There will also be a conventional broadcast team that will call the action on a separate stream.

Känns som jag skulle föredra det riktiga broadcast teamet.
Citera
2017-07-01, 10:59
  #2337
Medlem
jacobsingers avatar
Det låter som att det är en sitcom de jobbar på
Citera
2017-07-01, 11:06
  #2338
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://bleacherreport.com/articles/2...ht-commentator





Känns som jag skulle föredra det riktiga broadcast teamet.

Wtf...
Citera
2017-07-01, 11:11
  #2339
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Senast han slogs i bellator var 2014, därefter i andra organisationer. Dom tog bältet av honom förra året. Vet inte varför han fortsatte i Bellator, jag minns det inte.
Säkert samma som med Askren som tjänar mer i One fc, en mindre organisation är beredd att betala mer än ufc och bellator.
Citera
2017-07-01, 19:16
  #2340
Medlem
Energiknippes avatar
Citerar mig själv från "svenska MMA-tråden" då det kanske passar lika bra här:

Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Får googla lite

David Teymurd bror, Daniel Teymur, har fått kontrakt med UFC. Han debuterar i Skottland, den 16/7. Han ska möta skotten Danny Henry (10-2)

Källa:

https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/...rar-skottland/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback