Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Ingen som funderat på om HDs pappa är involverad? Med tanke på hans försvar av SDs 6 år långa otrohet, hans beskydd av SD?
SD utnyttjade L*na Wesstr*m under drygt 6 års tid som sin egen lilla sexdocka,
vederbörande kunde också vid ett dåvarande tillfälle slå sin egen näve rakt in i en gipsvägg och med en sådan okontrollerad ilska och kraft att det slutligen resulterade i en fraktur vilket också talar sitt klarspråk om vad denne vederbörande är kapabel till när något inte passar in i dennes tankebanor.
SD var gift och hade ingått i äktenskapet med HD och tillika hade SD två döttrar tillsammans med sin maka.
HD's fader SOA som är fullständigt medveten om att SD ingått äktenskapet med vederbörande's dotter ... och trots❗att det var fadern till fullständig kännedom om den långa otroheten som vederbörande's egen dotter fått genomlida kunde HD's egen fader trots detta ställa sig helt och hållet på den otrogne maken's sida ... detta genom att tidigare ha uttryckt sig enligt följande citat:
- "Alla kan ju begå ett misstag" ... slut citat /
För min egen del och som den idiot jag är, anser jag att fler ord till ovan skrivet inte behöver tilläggas beträffande HD's så kallade fader.
Mvh/ @JokerMannen