2020-05-08, 18:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tycker faktiskt att hunden är skitsöt. Men så är jag en fertil kvinna med barn. Jag tror att det hjälper till. Våra hormoner gör allt så jävla pluttinuttigt hela tiden. Svante får 10 av 10 från mig!

Vafan sköjar ni. Är själv en extrem kattmänniska men Svante är helt underbar, liksom Jullan
2020-05-08, 18:05
Medlem
haha nu inser sami att dem kan använda sittpuffarna i poolen
2020-05-08, 18:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vafan sköjar ni. Är själv en extrem kattmänniska men Svante är helt underbar, liksom Jullan
Jag gillar Svante. Tycker att hans ansikte är så jävla gulligt.
2020-05-08, 18:12
Medlem
Varför har Mergim västen på sig?
2020-05-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Såg den i efterhand..Känner mig absolut inte skyldig till något av det hon sa...Jag är kvinna, har aldrig hotat någon, tycker att jag brukar vårda mitt språk..Undrar om hon läser själv eller ngn skickar till henne..Det enda jag känner mig skyldig till är min starka önskan att Sami ska vinna 😍
Och blir riktigt irriterad att hon drar upp Samis förflutna..Tycker hon att Mergims beteende i nutid är bättre

Håller med till fullo. Det borde väl ändå räknas vad som sker i huset under programmet gång inte vad man gjort och inte gjort innan.. Jag skulle önska att vi helt släpper Amilia nu och ignorerar allt med henne för hon är ju ute och detta spär bara på hennes hybris och dessutom tror jag hon, Lennie och Mergim kommer dela på pengarna bara ngn av de vinner. De har nog räknat ut att det är bättre att få lite än inget alls och tillsammans är de starka. Men om vi bara ignorerar henne så kommer folk glömma henne.

OnT Är det bara jag som tycker aftonbladets artikel i går kväll var lite orättvis? Jasmine nämdes inte alls och Julia framstod mer än hon var delaktig i..
2020-05-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men nu finns det inga 19 Samisar inne i huset och självklart vore det tråkigt om alla människor var likadana. Sami tycker väl också att det är roligt att göra grejer när det finns något att göra. Det är väl jättebra om man är genuint snäll och tror nog inte Lennie är ensam om att ha den egenskapen men han är det på ett självutplånande sätt som inte kan vara hälsosamt för honom själv eller för de i hans närhet. Tar bara en massa ork och energi. Inte konstigt att han ser helt slutkörd ut. Jag är inte så säker på att det är helt genuint men det är min bedömning dock.

Självutplånande var ordet som passar bra honom. Han kommer att bli utbränd ngn gång. Om ngn verkar vara för bra för att vara sann, så var så säker att hen är inte sann.
2020-05-08, 18:21
Medlem
Varför finns det inga videos på Martin och amilia grejerna? Jag såg det live förut och tyckte att heells yes. Shit is going down.
Men fan arbetar BB hårt för att skriklisa ska få röster? Blir fan tokig.
2020-05-08, 18:27
Medlem
Zingo2s avatar
Sami och Lennie gillar varandra. De inser nog också att någon av dom vinner.
Jag hoppas på Sami.
Efter 90 dagar kom Sami på att de kunde ha ”myskuddarna” kunde användas i poolen.😀
2020-05-08, 18:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Klubborna var en av Samis längre projekt och hade ett affektionsvärde. Hur i helvete kan man slå sönder någons klubbor. Det är en sak att pranka med allt och alla men det finns gränser i alla "lekar". En vanlig hjärna kan säga stopp. Jassas verkar inte kunna det, det har vi sett gång på gång. Frida som är därinne på övertid för att ha taskspelat så positiv visar en rent elak och bedrövlig sida. Den kvinnan borde väl vid det här laget för längesedan ha varit utkickad men tack vare TV4 och hokus pokus kvinnor är hon kvar.

Klubban i sig kan ju kännas "löjlig" i det vardagliga men där inne känns det som en ond handling utan respekt för andra. Ryker inte Frida är det en smärre spark under bältet på alla kvarvarande tittare.
Vi tar en ska i taget, Frida skall ut. Utan pardon.

Ja, det var övertramp de luxe! Går inte att jämföra med det grabbarna (Sami) gjorde! Underligt dock att inte BB gick in och stoppade när de började släpa runt på dörren med vad jag antar är glasrutor. Mycket, mycket märkligt men de ville väl inte förstöra TV-ögonblicket!

HELT enig, Frida ska UT!
2020-05-08, 18:32
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tänker i samma banor, det handlar inte om smutskastning när vi bara berättar om vad vi tycker om personerna i BB. Jag upplever också att Lennie spelar en roll i stället för att vara sig själv. Jag misstänker att han är en kappvändare, en som läser bra andra och sedan spelar den rollen som de andra förväntar sig. En som har inget eget, som bara försöker vara alla till lags. Mergim är kär i honom och Lennie spelar kärleksfull för att motsvara hans önskningar. Får se hur bra han lyckas spela de röstande TV tittarnas förväntningar på honom. Han försöker leverera en värdig vinnare i stället för att vara sig själv. Man kommer att förstå hans rollspel om man ser honom i en annan grupp än BB folket för då kan han framstå som en helt annan person eftersom gruppen har andra förväntningar.

Tråkigt att du tror det om han. Tror att alla kan bli "kappvändare" inlåsta i sånt hus. Man vet inte alls vad som stämmer. De får höra det ena ..men vi tittare ser något annat. Även Sami har ju sagt att han rycktes med av Alex, vilket han eg inte stod för.
Jag tror iaf att Lennie är sig själv i den mån man kan vara det inlåst i ett hus med nya människor som alla är ute efter olika saker.
2020-05-08, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag är orolig för att Amilia kommer få mer TV-tid. De kommer garanterat göra ett försök och låta fake-människan med uppenbar narcissistisk personlighetsstörning, som lever ett fake-liv i en lägenhet hon inte äger men låtsas äga, få prova på TV-karriären. Tyvärr!

Trump som har samma störning blev president och en del älskar honom medan andra hatar.
2020-05-08, 18:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tråkigt att du tror det om han. Tror att alla kan bli "kappvändare" inlåsta i sånt hus. Man vet inte alls vad som stämmer. De får höra det ena ..men vi tittare ser något annat. Även Sami har ju sagt att han rycktes med av Alex, vilket han eg inte stod för.
Jag tror iaf att Lennie är sig själv i den mån man kan vara det inlåst i ett hus med nya människor som alla är ute efter olika saker.
Allvarlig? Tror du han hoppar runt och skriker/tramsar när han är med kompisar hemma?
Isf blir iaf jag orolig, för han är väl ändå 36 år.
Jag skäms när jag ser Mergim och Lennie!🤮🤮🤮🤮🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in