Citat:
Ursprungligen postat av
Lella68
Såg den i efterhand..Känner mig absolut inte skyldig till något av det hon sa...Jag är kvinna, har aldrig hotat någon, tycker att jag brukar vårda mitt språk..Undrar om hon läser själv eller ngn skickar till henne..Det enda jag känner mig skyldig till är min starka önskan att Sami ska vinna 😍
Och blir riktigt irriterad att hon drar upp Samis förflutna..Tycker hon att Mergims beteende i nutid är bättre

Håller med till fullo. Det borde väl ändå räknas vad som sker i huset under programmet gång inte vad man gjort och inte gjort innan.. Jag skulle önska att vi helt släpper Amilia nu och ignorerar allt med henne för hon är ju ute och detta spär bara på hennes hybris och dessutom tror jag hon, Lennie och Mergim kommer dela på pengarna bara ngn av de vinner. De har nog räknat ut att det är bättre att få lite än inget alls och tillsammans är de starka. Men om vi bara ignorerar henne så kommer folk glömma henne.
OnT Är det bara jag som tycker aftonbladets artikel i går kväll var lite orättvis? Jasmine nämdes inte alls och Julia framstod mer än hon var delaktig i..