2020-05-08, 16:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gud vilken action det är i huset just nu, man vet knappt vilken kamera man ska följa så man inte går miste om något. PW fuckar loss i gula sovrummet!
PW!! The man! the myth!

Fan vad man saknar honom och hans galna jävla hjärna.
2020-05-08, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gud vilken action det är i huset just nu, man vet knappt vilken kamera man ska följa så man inte går miste om något. PW fuckar loss i gula sovrummet!

Man kan tro att det är söndag. "ca 15.00 vinnaren får pris - tittarhälsningar" Fanns det inte hälsningar till Frida eller?
2020-05-08, 16:19
Medlem
Chandler Bings avatar
Sami är fan inte egen och originell. Man ser ju hur han barnslar sig för att verka oförstående. Det beteendet har jag sett ofta. Ofta. Han vet exakt hur han ska bete sig för att spela ”orginell” Men är man ung i 20-årsåldern så uppskattar man det och tycker han är skön. Hade jag varit i den åldern hade jag nog förmodar sett igenom han ”originalitet”
2020-05-08, 16:34
Medlem
Blaisens avatar
Har inte tittat längre stunder på liven på väldigt länge nu av olika skäl. Tittar på avsnitt och klipp varje dag och förundras över hur allt nu vänds till Team Rosa rummets fördel?! Vad händer? Frida MÅSTE åka ut på måndag, allt annat är vansinne. Jag är så satans less på hennes påtvingade nakenhet 24/7, det räcker fan i mig nu! Vill inte se hennes tuttar gungande i bild i tid och otid. Nu vinner hon priser också? Seriously?

Ogillar starkt att det är Jasmine och Sami mot henne. Sami lär klara sig men Frida MÅSTE åka! Det borde ju bli så oavsett om tittarna röstar på den de vill ha kvar eller vill ska åka ut? Nu har ju tramsiga skådespelet ökat ännu mer inför helgen för att fiska röster. Frida är FAKE!

Att Lennie är 36 är en gåta, undrar om han är så här på utsidan också? NÄR ska han och Mergim komma ur garderoben? Mergims lilla tantrum när Lennie tvingas dela säng med Sami... på riktigt!!
2020-05-08, 16:47
Medlem
herpesvårtas avatar
Party Patzy kommer in till huset på onsdag! (Med fler gamla deltagare) Då blir det böbbul hörni!
2020-05-08, 16:49
Medlem
Vad tänker de som hejar på sami med? Örsnibben?
2020-05-08, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Party Patzy kommer in till huset på onsdag! (Med fler gamla deltagare) Då blir det böbbul hörni!
Får de det med tanke på corona?
2020-05-08, 16:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Förklaringen är att Jullan är populärare än både Jassa och Frida men det blev en split vote. Hade omröstningen handlat om att rösta kvar sin favorit som i andra TV4 produktioner hade Jullan naturligtvis varit kvar, hon hade klart mest stöd.
Jag har aldrig förstått omröstningen om att man vill ha ut någon framför den man tycker mest om. En omröstning om att man vill skicka ut någon fungerar om endast två deltagare sitter mot varandra, inte fler. Nu sätter de tre personer mot varandra i en sådan omröstning och då blir ju inte utfallet att den som är populärast vinner.

Jullan kommer ändå att förbli den absolut mest lysande stjärnan i BB2020. Om Sami och Glasman kan snabbt kapitalisera på tiden efter BB så kommer de också ha en positiv framtid. Resten av gänget kommer glömmas bort ganska snabbt. Mergim, Jassa eller Lennie har följare i den yngre målgruppen som byter favoriter ungefär en gång i månaden tills någon ny kommer i rutan. Frida har inga följare alls och jag är mest oroad för hur hon kommer att minnas. Som en bitter kvinna på 30, någonstans där.

De andra har jag för lite koll på men de har ju egentligen redan fallit i glömska eller som Amilia kommer att glömmas när BB tar slut. Möjligen att Lennie kanske hoppar in i något matprogram vid ett par tillfällen men inte mycket mer då det kommer upp nya matprogram och redan kända kockar har sin plats i rutan.

BB är egentligen slut trots att TV4 anstränger sig för att hitta ett innehåll. Varken man gillar det eller inte så blev det ett avslut när Jullan åkte, hon var ju den sista som drog igång något överhuvudtaget. Nu är det bara en punka på däcket och man väntar på att allt pyser ut den 18 maj. Sedan river man byggnaden. Sami tar det om inget oförutsett händer, kanske kan det bli lite spänning mot Lennie i slutet.

Jag är orolig för att Amilia kommer få mer TV-tid. De kommer garanterat göra ett försök och låta fake-människan med uppenbar narcissistisk personlighetsstörning, som lever ett fake-liv i en lägenhet hon inte äger men låtsas äga, få prova på TV-karriären. Tyvärr!
2020-05-08, 16:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Får de det med tanke på corona?
Jag antar det. Är ju rätt tätt inpå finalen. Dock vet vi ju inte hur. Men de kommer ju komma i omgångar i alla fall. Onsdag och torsdag.
2020-05-08, 17:00
Medlem
BBPolisen la ner sitt konto för att slippa bli uthängd fick vi i pm från kontot på Instagram.

Vi skickade ett ultimatum, vi var trötta på hatet mot de gamla deltagarna och hybrisen där kontot trodde att makten var totalt för att 500 ish röstade på varje inlägg till 60/40 fördel varje gång.

Då slipper du bli utgängd med namn, adress och telefonnummer BBpolisen. Använd du ditt andra lilla konto, ingen bryr sig
2020-05-08, 17:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://nyheter24.se/amp/noje/941722-mergim-skrek-ratta-och-spottade-mot-julia-i-big-brother&ved=2ahUKEwjqt8372qLpAhUR0qYKHZX5AWYQFjAAe gQIBhAB&usg=AOvVaw1gBkBjj7kRdf575ublVd4A&ampcf=1
Svinet skulle ha blivit diskad för länge sen

Faktiskt! Vet inte varför han räddats kvar gång efter gång. Han har lika lite självinsikt som Amilia! Att han inte fattar varför han inte har några vänner på utsidan är en gåta! Man kan inte tvinga sig på folk, kräva deras 100%-iga närvaro osv osv. Sjukt omoget och han måste SKÄRPA sig!
2020-05-08, 17:04
Medlem
1754s avatar
Fan vad det är segt med Big Brother nu, det ända man hör är Mergims jävla skrikande, hur han dör, mm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in