2020-05-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag tycker det är tråkigt med alla taskiga öknamn på de som är och har varit i huset.
Tyvärr har jag någon gång under säsongen hängt på och kallat Jass och Amilia dumma öknamn, vilket jag ångrar. Kan vi inte kom överens om att skriva personernas namn nu sista veckan och framförallt, låta de som åkt ut vara ifred?
Sami och Lennie trivs ihop.👍

Låter som en bra idé!
2020-05-10, 18:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
En fråga varför rösta ut Frida och inte Jasmine när ni hatat på henne sen första dagen? Och velat ha ut henne? Har ni ångrat er bara för Sami sa att han vill ha henne kvar? För jag tror verkligen inte ni tror att att han kan åka ut för det har ni alltid sagt innan. Jag ser att vissa personer skriver rösta på Frida så Sami får vara kvar? Tror dom verkligen att om man röstar på Jasmine istället så åker han? Snälla Sami får max 20 procent av rösterna på sig så fattar inte hur folk tänker här.
Fast näe, jag har pendlat i mitt tycke om Jasmine faktiskt. Det här är inte fotboll, man känner starkare och svagare för vissa somliga veckor (undantag Amilia och Anty). Gillade henne i början, började avsky henne när Martin kom men hon har sedan han lämnade blivit mer neutral för mig.

Jag har röstat bort henne minst 1-2 gånger under dessa månader när hon retat gallfeber på mig men hon har ju 9 liv människan.

Just nu anser jag att Frida förtjänar det mindre, jag stör mig på henne som fan och jag gillar inte att hon är gose med hela pinkroomklanen, att du skiter i sånt är fint, men jag röstar inte till deras fördel när det är Sami jag vill se som vinnare. Och dessutom är alla grupper därute enade om att rösta på Frida, varför ska man då slösa sin röst på någon som förmodligen inte kommer lämna ändå?

Jag tror knappast att Jasse har chans mot Mergim, Lennie och Sami i en final ändå. Så att rösta på Frida kommer inte förändra någonting förutom att det kommer vara fyra (nåväl) original i finalveckan. (Dreamteam hade varit Sami, Glas, Julia och Patzy)
2020-05-10, 18:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag har alltid tänkt steget längre men det gjorde inte ni det är därför Jasmine är kvar fotfarande. Ni skulle ta henne efter Amilia men blev det så nej det gick inte och ni vet varför. Man skulle röstat ut henne när man hade chansen innan. Kan du förklara steget längre? Jag ser ju att du skriver rösta ut Frida för att Sami ska vara kvar fotfarande 😂
Orkar inte besvara din tramsinlägg längre. Sista gången nu. Hoppas du har och får ett bra liv👍
Håller på Sami av 2 anledningar.😀
Senast redigerad av Zingo2 2020-05-10 kl. 18:29.
2020-05-10, 18:26
Medlem
FarbrorAgges avatar
Någon som hörde vad Jass sa nyss om en karaktär i Harry Potter-filmerna? Jag missade.
2020-05-10, 18:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Haha precis!! Skillnaden på glasman och Julia om sami vann, de skulle unna sönder honom det. Om Lennie vinner skulle Amilia ta åt sig all ära 😀 (vad jag tror iaf)
Garanterat! Kan se det framför mig redan. Spare me 🤡
2020-05-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha verkligen

Varför ska Jassa var så snygg för och gå med sin egna croptop? Ta på dig Mergims tröja för fan! Eller är det Mergims?

”Sami Jakobsson, kejsaren av Kina!”

Hahaha, tror helt klart att det var Mergims egna
2020-05-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Någon som hörde vad Jass sa nyss om en karaktär i Harry Potter-filmerna? Jag missade.

Att karaktären Dumbledore var gay.
2020-05-10, 18:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Fast näe, jag har pendlat i mitt tycke om Jasmine faktiskt. Det här är inte fotboll, man känner starkare och svagare för vissa somliga veckor (undantag Amilia och Anty). Gillade henne i början, började avsky henne när Martin kom men hon har sedan han lämnade blivit mer neutral för mig.

Jag har röstat bort henne minst 1-2 gånger under dessa månader när hon retat gallfeber på mig men hon har ju 9 liv människan.

Just nu anser jag att Frida förtjänar det mindre, jag stör mig på henne som fan och jag gillar inte att hon är gose med hela pinkroomklanen, att du skiter i sånt är fint, men jag röstar inte till deras fördel när det är Sami jag vill se som vinnare. Och dessutom är alla grupper därute enade om att rösta på Frida, varför ska man då slösa sin röst på någon som förmodligen inte kommer lämna ändå?

Jag tror knappast att Jasse har chans mot Mergim, Lennie och Sami i en final ändå. Så att rösta på Frida kommer inte förändra någonting förutom att det kommer vara fyra (nåväl) original i finalveckan. (Dreamteam hade varit Sami, Glas, Julia och Patzy)
Man kan tro att vi är samma person👍 Kan skriva under på allt du skriver.
2020-05-10, 18:44
Medlem
Lennie mesen är en falsk jävel som har börjat inse att Sami är superpopulär medan hans pojkvän Mergim inte är lika populär. Så nu ser han till att sista veckan vara extremt god vän med Sami, umgås med honom jämt för att få fler röster till sig själv i finalen. Har insett att Lennie är extremt bra på spelet. Som flera påpekade innan så har han spelat väldigt mycket speciellt under skräckveckan. Trodde inte det då. Men inser nu för varje dag att det stämmer. Lennie har aldrig tidigare visat minsta lilla intresse för Sami, även efter han fick en fråga från tittarna ”Varför umgås du inte mer med Sami” gjorde han det. Då trodde han väl Amilia var populär. Han har varit rätt dryg mot Sami. Ger dessutom alltid Sami poäng i nomineringar, han gillar ju Jasmine mer än Sami. Därför fick hon inga röster från honom när Julia var kvar, men Sami fick.

Jag går inte på att han tycker om Sami genuint nu. Jag tror han utnyttjar tittare som gillar Sami och försöker få fler över på sin egen sida för att öka sina chanser i finalen.
2020-05-10, 18:47
Medlem
kendallos avatar
Citat:

Jag höll på att skriva att jag vill gifta mig med dig, för du skriver det alltid så bra men sen smög sig det där allra sista namnet in i din text och då insåg jag att jag nöjer mig med en onlinecrush på dig bara!! Så, enig med nästan det mesta iallafall!
2020-05-10, 18:48
Medlem
Zingo2s avatar
Sami är sig själv i huset, vilket de andra insett och därför fjäskas det för honom.
Sami behöver inte fjäska för någon. Man kan inte vara mer än sig själv.👍
2020-05-10, 18:51
Avstängd
Kedoxs avatar
Skeppar vi ut Frida? Hon är inte värd finalveckan. Jasmine åker ändå i början av nästa.

Och håll förfan gemensam linje, hela "team rosas" fanclub kommer gå på Sami då han är störst hot!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in