Citat:
Ursprungligen postat av
Eagle35
En fråga varför rösta ut Frida och inte Jasmine när ni hatat på henne sen första dagen? Och velat ha ut henne? Har ni ångrat er bara för Sami sa att han vill ha henne kvar? För jag tror verkligen inte ni tror att att han kan åka ut för det har ni alltid sagt innan. Jag ser att vissa personer skriver rösta på Frida så Sami får vara kvar? Tror dom verkligen att om man röstar på Jasmine istället så åker han? Snälla Sami får max 20 procent av rösterna på sig så fattar inte hur folk tänker här.
Fast näe, jag har pendlat i mitt tycke om Jasmine faktiskt. Det här är inte fotboll, man känner starkare och svagare för vissa somliga veckor (undantag Amilia och Anty). Gillade henne i början, började avsky henne när Martin kom men hon har sedan han lämnade blivit mer neutral för mig.
Jag har röstat bort henne minst 1-2 gånger under dessa månader när hon retat gallfeber på mig men hon har ju 9 liv människan.
Just nu anser jag att Frida förtjänar det mindre, jag stör mig på henne som fan och jag gillar inte att hon är gose med hela pinkroomklanen, att du skiter i sånt är fint, men jag röstar inte till deras fördel när det är Sami jag vill se som vinnare. Och dessutom är alla grupper därute enade om att rösta på Frida, varför ska man då slösa sin röst på någon som förmodligen inte kommer lämna ändå?
Jag tror knappast att Jasse har chans mot Mergim, Lennie och Sami i en final ändå. Så att rösta på Frida kommer inte förändra någonting förutom att det kommer vara fyra (nåväl) original i finalveckan. (Dreamteam hade varit Sami, Glas, Julia och Patzy)