2020-05-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tråkigt att du tror det om han. Tror att alla kan bli "kappvändare" inlåsta i sånt hus. Man vet inte alls vad som stämmer. De får höra det ena ..men vi tittare ser något annat. Även Sami har ju sagt att han rycktes med av Alex, vilket han eg inte stod för.
Jag tror iaf att Lennie är sig själv i den mån man kan vara det inlåst i ett hus med nya människor som alla är ute efter olika saker.

De lever under väldigt konstiga omständigheter och det påverkar dem naturligtvis. Men alla blir inte kappvändare, de med stark egen identitet förlorar inte sig själva. Smaken är som baken och vi tycker väldigt olika om honom. Jag hoppas för hans skull att jag har fel i min tolkning om honom, men jag är rädd för att ha rätt.
2020-05-08, 18:45
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarlig? Tror du han hoppar runt och skriker/tramsar när han är med kompisar hemma?
Isf blir iaf jag orolig, för han är väl ändå 36 år.
Jag skäms när jag ser Mergim och Lennie!🤮🤮🤮🤮🤮
Jag tror inte han har tematävlingar hemma 😂
Han är säkert spexig hemma med rätt vänner.
Låter som du tycker 36 är jättegammalt 😆 du måste ju vara ung du ? Vissa kan faktiskt både vara spexig ungdomlig och mogen ... Skills !

Varför skäms du över dom? 🤔 Du har sagt det så många ggr men förstår inte om du är avensjuk, omogen eller gammalmodig ? Berätta gärna
2020-05-08, 18:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Jovist det gik for långt. Men det var sammi der hela tiden forsögte få mergin göre grin med frida. Men ödelägga ting var for jävla dårlig. Men 2 unga flickor mot 3 buser. Men dom er heldigvis vänner igen. Ser ut som dom har det bra ihop nu.om det inte er spel for galleriet. Det er som händer når man blivar provoceret. Og inte ved hvad man skal göra.

Frida slutade vara flicka för länge sedan! Hon är 30 år för bövelen! Jasmine är 28 så alltså inget flickebarn hon heller även om hon beter sig som en trotsig 6-åring mer än ofta.
2020-05-08, 18:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim är ett veritabelt äckel, Frida den goda och älskvärda gullar och fjäskar med någon som vill slå henne, hoppajerkan Lennie pussar och kelar med äcklet Mergim, vad för medicin får de i slussen?
2020-05-08, 18:48
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
De lever under väldigt konstiga omständigheter och det påverkar dem naturligtvis. Men alla blir inte kappvändare, de med stark egen identitet förlorar inte sig själva. Smaken är som baken och vi tycker väldigt olika om honom. Jag hoppas för hans skull att jag har fel i min tolkning om honom, men jag är rädd för att ha rätt.
Jag tror inte du behöver oroa dig. Och skulle inte tro att det blir så hemskt heller om du mot all förmodan skulle ha fel..då har han ju ändå bara varit snäll och inte gjort nån skada 😉 den enda kappan han vänder är nog när han svänger snabbt i sin superhjäledräkt 😜 jamen skönt att du hoppas för hans skull !
2020-05-08, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarlig? Tror du han hoppar runt och skriker/tramsar när han är med kompisar hemma?
Isf blir iaf jag orolig, för han är väl ändå 36 år.
Jag skäms när jag ser Mergim och Lennie!🤮🤮🤮🤮🤮

Hans pappa noterade att Lennie har lärt sig hoppa högt i huset, alltså hoppade han inte innan. Bl a hoppandet är för mig ett av bevisen på att han apar för mkt efter andra och tappar sitt eget, om det nu finns ngt eget hos honom. En 20-åring kan ta mkt efter andra men en 36-åring borde ha starkare egen identitet.
2020-05-08, 18:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Ha ha ha ha ha Frida vilken jävla idiot, ha ha ha. Jag vill döda dig ha ha ha, jag vill slå dig ha ha ha hon är fan inte sann vad hon än får höra så kommer det ett ha ha ha. Ut med henne
Senast redigerad av Mrsobehaglig 2020-05-08 kl. 18:54.
2020-05-08, 18:52
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jasmine just nu: Jag ska borsta håret, Frida Ha Ha Ha Ha, herrejävlar stackars Sami
2020-05-08, 18:53
Medlem
zzxxccvvs avatar
Lennie hade inte lärt sig hoppa här iaf. https://youtu.be/_QRwvI4sHhY
2020-05-08, 18:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Men sa hon inte att hon inte skulle läsa om BB tiden på forum som Flashback på 50 år? Har hon redan brutit sitt löfte? Om hon inte läser Flashback hur kan hon yttra sig om oss? Har tanten inget annat liv än FB och insta? Varför går hon inte ut, det är fint väder.

Hon får nog tillskickat sig men jag är ganska säker på att hon läser faktiskt.

Gå ut? Driver du? Det medför ju att hon måste RÖRA på sig och det går ju helt emot hennes personlighet.
2020-05-08, 18:57
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Hans pappa noterade att Lennie har lärt sig hoppa högt i huset, alltså hoppade han inte innan. Bl a hoppandet är för mig ett av bevisen på att han apar för mkt efter andra och tappar sitt eget, om det nu finns ngt eget hos honom. En 20-åring kan ta mkt efter andra men en 36-åring borde ha starkare egen identitet.
Haha å hjälpas vad ni famlar efter halmstrån. Kan inte låta bli att skratta. Han kanske inte tävlat framför så många av dom innan, inte varit lika exalterad ... klart man kan lägga till nya saker när man hamnar i nya situationer. Preciiiis detta som Sami sa 😂
2020-05-08, 18:57
Medlem
Hade jag varit matins familj hade jag inte uppskattat att Jasmine berätta allt om Martin och hennes sexliv och detaljer han gjorde osv... 😏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in