2020-05-04, 20:03
Medlem
justpreciss avatar
Folk som röstar på att Julia skall lämna är tappade helt klart. Frida måste lämna. Den människan bidrar inte med någonting som är värt att kolla på.
2020-05-04, 20:03
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Och de där förfärliga grannen i Beck-glasögonen. Han borde toppa allt med ett par saftiga Idominläppar
Ser faktiskt skitbra ut på han! 👌 Men allt klär ju en skönhet så 😉
2020-05-04, 20:04
Medlem
aina08s avatar
De är kört. Julia åker ut ikväll.
Flashback som skulle styra utröstningarna... nu är de Facebook grupperna som älskar gooseparet Mergin och Lennie som styr allt (tillsammans med Amilia och Antonia).
Tragiskt. Men då blev de när vi inte röstade ut Lennie när de fanns chans i början...
Nu kommer dom båda vara i final.
Sami står ensam och Jasmine kan spelas lite hur som helst.
Sami hade behövt ha kvar Julia...
2020-05-04, 20:07
Medlem
För mig spelar det ingen större roll vem som åker ikväll. Men hellre har jag kvar Julia än Frida som inte förtjänar att vara där så här tätt inpå final. Allt är BB’s fel som har ett sånt här röstningsystem. Julia ligger på 1.70 på betsafe också.
2020-05-04, 20:07
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja riktigt snyggt på han! 👍 Alla har ju färgglatt idag så är ju inte bara han! Är nog kul få känna att man har lite färg där inne
Alltså det var hans egna ord, han ville bära gult för att se brunare ut, var inget hån från min sida
Han är väl den som passar bäst i buset, även om det är lite väl Karibiska havet över honom just nu.
2020-05-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ser faktiskt skitbra ut på han! 👌 Men allt klär ju en skönhet så 😉

Tycker han (och alla andra där inne) är finare i sin egen hudton. Färgade glasögon är det fulaste jag vet generellt. Tänker bara på tysk techno från 90-talet eller prettogubbar som Tommy Körberg.
2020-05-04, 20:10
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Amilia är så fruktansvärt patetisk..hon har absolut ingen självinsikt!! Hon skulle åkt så mkt tidigare än vad hon gjorde..Precis som ngn skrev så kommer hon aldrig inse hur hon faktiskt beter sig..o vad det gäller henne så kollar jag live och har knappt kollat på ngt avsnitt så inget är vinklat...
Anty va inte speciellt trevlig hon heller men hon åkte ju ut i tid...
Victoria har jag egentligen inget emot men hon betedde sig riktigt illa sista 2 veckorna hon var kvar..Tycker absolut ingen av dem ska behöva ta emot mordhot!!

Hälsning från en kvinna 😉

Alltså självklart ska det vara likställt för alla oavsett kön och man får inte inte säga. Ja hon är sådär för att hon är en kvinna utan allt har med hur man är som person och göra och där kan man förändra sig, om man vill och kan. Man måste verkligen hålla isär de här sakerna. Självklart finns det idioter som inte har några spärrar alls och drar till med sådana här extrema saker som att mordhota och trakassera för att få känna makt och kontroll eller i syftet att förnedra, finns absolut ingenting som ursäktar ett sånt vedervärdigt beteende hur irriterade de än är på tjejerna det talas om här. Så det är absolut ingenting jag står bakom. Tål inte kvinnoförtryck
2020-05-04, 20:11
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alltså det var hans egna ord, han ville bära gult för att se brunare ut, var inget hån från min sida
Han är väl den som passar bäst i buset, även om det är lite väl Karibiska havet över honom just nu.
Ja absolut är det därför. Jo han funkar fint i Bus med hans look Jo ibland kan det bli lite mycket, men äh, mår dom bra av det så va fasen 😉👍
2020-05-04, 20:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast lugna ner dig nu. Jag som en ganska frispråkig tjej har fått tagit betydligt mycket mer skit AV just tjejer ÄN av killar genom åren. Om machokulturen är mer accepterad än vad en en "tjej med skinn på näsan är" så kan jag säga att det är mååånga kvinnor som är en bidragande faktor till det isf. Tjejer har mkt mer problem med en annan rättfram tjejer än vad killar har enligt min uppfattning.

Samma sak som med feminismen som stoltserar med rätten och lika värde för kvinnor, jag som en tjej som inte passar in i mallen för hur en feminist "ska" se ut har fått motta så jävla mkt skit från just kvinnor som säger sig vara just feminister. Dubbelmoralen skiner igenom hårt.

Sedan har dåligt beteende inget som helst att göra med starka kvinnor, ett dåligt beteende som vissa tjejer har visat upp i BB ska inte kommas undan med för att det är just tjejer. Det ska behandlas på samma sätt som om det gällde en kille, absolut INTE med dödshot osv, det ska ingen människa behöva utstå, oavsett kön. Men ett dåligt beteende ska kunna kritiseras oavsett kön.

Förlåt för OT men det var refererat till ditt inlägg ang länken.

Fasen jag blir lite småkär i dig när du skriver som jag tänker. Du har inte lust att pussa en groda?
2020-05-04, 20:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker han (och alla andra där inne) är finare i sin egen hudton. Färgade glasögon är det fulaste jag vet generellt. Tänker bara på tysk techno från 90-talet eller prettogubbar som Tommy Körberg.
Tycker det kan va fint med lite brunt! Men ja ibland spårar det kanske lite väl 😂. Jag brukar inte heller gilla färgat glas, men måste erkänna att jag tycker Mergim ser ut som en modell i dessa 👌
2020-05-04, 20:15
Medlem
Inte för att det hjälper men jag har iaf röstat på nakenfisen
2020-05-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen jag blir lite småkär i dig när du skriver som jag tänker. Du har inte lust att pussa en groda?

🤗😘 Haha, jo men visst. Hit me up så ser vi om du blir en prins, eller rent av en kung för jag är hellre en drottning än en prinsessa 😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in