2020-05-04, 19:48
Medlem
Någon som vet vad som hänt med inläggsräknaren? Ser att många står på noll (även min) trots att dom skrivit många inlägg?

OnT: Hoppas verkligen att Julia stannar!
2020-05-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Kvinnorna om mordhoten efter ”Big brother”: ”Mörkrädd”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g7lv6J/kvinnorna-om-mordhoten-efter-big-brother-morkradd

ta åt er alla incels!

Amilia är så fruktansvärt patetisk..hon har absolut ingen självinsikt!! Hon skulle åkt så mkt tidigare än vad hon gjorde..Precis som ngn skrev så kommer hon aldrig inse hur hon faktiskt beter sig..o vad det gäller henne så kollar jag live och har knappt kollat på ngt avsnitt så inget är vinklat...
Anty va inte speciellt trevlig hon heller men hon åkte ju ut i tid...
Victoria har jag egentligen inget emot men hon betedde sig riktigt illa sista 2 veckorna hon var kvar..Tycker absolut ingen av dem ska behöva ta emot mordhot!!

Hälsning från en kvinna 😉
2020-05-04, 19:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vem/vilka var favoriter då?
Anty stor favorit. Jag satsade på Sami för han var från Köping.😀
2020-05-04, 19:50
Medlem
Hahaha herregud, Mergim är ju SVART nu! Har han inte duschat eller?
2020-05-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Är också nervös. Julia får inte åka, det drar ner hela programet. Jag klarar inte att se Frida längre sen hon bytte sida till Rosa , varje gång Frida skrattar, så får man sänka tvn. Står inte ut med skrattet. Det är inte ett normalt skratt som låter varje minut, varje mening nästan hela hennes vakna tid. Måste va nåt tics med det där skrattet. Julia måste stanna

Tror på allvar att det blir första gången jag gråter om hon åker 😢
2020-05-04, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Amilia är så fruktansvärt patetisk..hon har absolut ingen självinsikt!! Hon skulle åkt så mkt tidigare än vad hon gjorde..Precis som ngn skrev så kommer hon aldrig inse hur hon faktiskt beter sig..o vad det gäller henne så kollar jag live och har knappt kollat på ngt avsnitt så inget är vinklat...
Anty va inte speciellt trevlig hon heller men hon åkte ju ut i tid...
Victoria har jag egentligen inget emot men hon betedde sig riktigt illa sista 2 veckorna hon var kvar..Tycker absolut ingen av dem ska behöva ta emot mordhot!!

Hälsning från en kvinna 😉
Håller med dig! Hur illa dom än betett sig och hur illa man än tycker om dom så är hot och mordhot inget som dom ska behöva utsättas för!
2020-05-04, 19:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hahaha herregud, Mergim är ju SVART nu! Har han inte duschat eller?
Notera även att han bär en solgul ytterjacka för att framhäva brännan också haha
2020-05-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Kvinnorna om mordhoten efter ”Big brother”: ”Mörkrädd”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g7lv6J/kvinnorna-om-mordhoten-efter-big-brother-morkradd

ta åt er alla incels!

Fast lugna ner dig nu. Jag som en ganska frispråkig tjej har fått tagit betydligt mycket mer skit AV just tjejer ÄN av killar genom åren. Om machokulturen är mer accepterad än vad en "tjej med skinn på näsan är" så kan jag säga att det är mååånga kvinnor som är en bidragande faktor till det isf. Tjejer har mkt mer problem med en annan rättfram tjej än vad killar har enligt min uppfattning.

Samma sak som med feminismen som stoltserar med rätten och lika värde för kvinnor, jag som en tjej som inte passar in i mallen för hur en feminist "ska" se ut har fått motta så jävla mkt skit från just kvinnor som säger sig vara just feminister. Dubbelmoralen skiner igenom hårt.

Sedan har dåligt beteende inget som helst att göra med starka kvinnor, ett dåligt beteende som vissa tjejer har visat upp i BB ska inte kommas undan med för att det är just tjejer. Det ska behandlas på samma sätt som om det gällde en kille, absolut INTE med dödshot osv, det ska ingen människa behöva utstå, oavsett kön. Men ett dåligt beteende ska kunna kritiseras oavsett kön.

Förlåt för OT men det var refererat till ditt inlägg ang länken.
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2020-05-04 kl. 20:18.
2020-05-04, 20:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Notera även att han bär en solgul ytterjacka för att framhäva brännan också haha
Ja riktigt snyggt på han! 👍 Alla har ju färgglatt idag så är ju inte bara han! Är nog kul få känna att man har lite färg där inne
2020-05-04, 20:02
Medlem
Imperiatrixias avatar
Jassa är glaaad! Tröstar Jullan. Falska stycke...😠😠😠😠
2020-05-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Och de där förfärliga grannen i Beck-glasögonen. Han borde toppa allt med ett par saftiga Idominläppar
2020-05-04, 20:03
Medlem
Imperiatrixias avatar
Jassa bara räknar ut hoten... och ingen reagerar. Så sjukt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in