2020-05-02, 18:15
Medlem
Undrar vad som skett i bakhuvudet på Mergim. Jacket/ärret i hans hårbotten. Klumpig frisör eller tofflan från mamman?
2020-05-02, 18:16
Avslutad
Tänk vad osynlig Lennie skulle vara ifall någon annan skötte köket, han hade varit en statist i programmet. Fejkmuslimen med husposlinet skulle inte ens svansa efter Lennie.
2020-05-02, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alla ni som älskar Lennie kan väl åtminstonde tänka till nu inför utröstningen och ge honom en viss frihet resten av tiden istället för att ha en klängranka på sig 24/7. Mergim har ingen rätt att kräva odelad tillgivenhet från Lennie men ändå gör han det. Lennie är för snäll eller han klarar inte att hantera Mergim. Han blir kanske ledsen först men sanningen är att det är vad Lennie behöver, han är fånge i Mergims känslor som han tydligen inte kan kontrollera och bara tar för givet att gå över Lennies gränser och han berättade för Amilia i deras samtal i barnrummet att han upplever problem vad gäller Mergims närgångna stil men han visste inte hur han skulle hantera det. T.om Sami tycker synd om Lennie. Spelar ingen roll vad det beror på att han inte säger ifrån men vem som helst kan ju se hur hämmad och okomfortabel Lennie egentligen måste känna sig om han i dessa situationer inte klarar/törs att säga åt honom på skarpen . Nu skickar vi hem Mergim på Måndag och Låter Lennie få känna att han gör detta för sig själv istället för att gå och hålla Mergim i handen tiden som är kvar!

Jag röstar hem Mergim. Nu hos psykologen fick jag det bekräftat som jag misstänkt.. Han spelar och håller igen nu och säger positiva saker men fortfarande är han negativ i huvudet, men visar det inte som han gjorde i början.. Hans egna ord, vilket betyder att han inte har förändrats utan bara lägger band på sig fram till miljonen.. Bort ska han!
2020-05-02, 18:22
Medlem
För tusan Sami sluta att sova och gå upp nu
2020-05-02, 18:27
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Visst ni att Mergim hatar att dricka vatten och att säga det är som att förolämpa alla de människor som lider och dör av brist på just vatten! Han borde fan skämmas.

Eller när han berättade idèen om att vilja ha en nattclub eller liknande där man har öppet 1 dag i veckan för handikappade , förstår ni? EN DAG! Låter som segregation och selektiv särskiljande av människor för sjutton. Tror han ska vara försiktig med att öppna sin käft då det mycket ofta kommer rätt mycket nonsens ur den där bländande munhålan.
Fast just vattnet vet jag inte om jag tycker är nåt att reta upp sig på. Jag hatar viss mat. Ska jag skämmas för det då eftersom det finns svältande människor i världen. Vissa gillar inte vatten utan behöver smaksättning för att de har brist på nåt ämne i kroppen. Jag skulle inte ta det så allvarligt
2020-05-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Rösta hellre ut pojken som tror att europa är en planet.

Jag vill att båda åker på måndag!! Men det kan man bara drömma om...
2020-05-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ca 20.00 Brev om terapeuten Kunskapsfågeln
3 timmar för tidigt lol

Synd.. Julias samtal var mycket givande och visar att hon har mycket självkännedom och sa mycket kloka saker. Mergims var bra då han berättade att han faktiskt inte har förändrats i sitt tänk gentemot kvinnor och andra som gör honom sur utan nu visar han det bara inte utåt.. utan väljer att behålla det i sitt huvud genom att tänka negativt i stället för att säga det.. Lennies hade jag kunnat vara utan för hans ordförråd är tyvärr inte så stort och han sa bara hur lycklig han är i huset och inte vill ut. Det är bara såå jäkla roligt hela tiden.. Nu väntar Jasmine, Frida och Sami på sin tur. Spännande det här! Synd bara att många tittare har blivit lurade på konfekten då tiden är helt fel.. Men kan det varit lite planerat för att inte röstningen ska bli så påverkad i "fel" riktning?
2020-05-02, 18:32
Medlem
FarbrorAgges avatar
Korkade Mergim går mig mer och mer på nerverna. Jag äcklas av allt han gör och säger. Även hans vapendragare Lennie ligger på kraftigt minus eftersom han hänger ihop med den slemmiga och pantade albanen.
2020-05-02, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
In och ge Julia lite kärlek på appen nu!!
mergim tog jag, julia ska ut på måndag!
2020-05-02, 18:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Lagar mat och äntligen kan jag ha normal volym i lurarna. Visst fridas garv kommer emellanåt. Men sååå skönt att jassa har som nyårslöfte att inte skrika och Julia är för hes.
Ah då kan man faktiskt ha volym på tvn.
2020-05-02, 18:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Stefan Löfven håller tal till nationen om att alla ska rösta kvar Frida! Frida till final woohoo
Tror han är smartare än så.😀 Hon ska ut!
2020-05-02, 18:41
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Visst ni att Mergim hatar att dricka vatten och att säga det är som att förolämpa alla de människor som lider och dör av brist på just vatten! Han borde fan skämmas.

Eller när han berättade idèen om att vilja ha en nattclub eller liknande där man har öppet 1 dag i veckan för handikappade , förstår ni? EN DAG! Låter som segregation och selektiv särskiljande av människor för sjutton. Tror han ska vara försiktig med att öppna sin käft då det mycket ofta kommer rätt mycket nonsens ur den där bländande munhålan.

Jag håller med dig. Min bäste polare är tetra efter en bilolycka och jag tappade hakan när jag hörde albanen skita ur sig något sådant. Pojken är utploppad i bajsrummet det är ett som är säkert. Trevligt att TV4 särbehandlar honom efter allt han får ur sig medan Kim och Isabel fick åka på direkten. Är inte bara övertygad utan helt säker på att albanfamiljen har hotat produktionen, det finns ingen annan förklaring jag kan hitta, helt ärligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in