2020-05-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tyvärr är jag rädd att det blir en extra röst att lägga på ngn..
Et glass vatten
2020-05-05, 16:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Lennie ca 9
Jassa ca 13.38
Mergim ca 7.05
Frida ca 14.53
Sami ca 15.40

Jävla skittävling egentligen med otydliga intruktioner. Känns som ett skolprojekt bland högstadieelever.

Fan Sami, komma sist för i helvete men som alltid störst underhållning!
2020-05-05, 16:08
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
det blir en extra röst på antingen jasse eller sami.

Ja juste ja... Det förändrar nog inte saken ändå, Sami kan nog stå mot vem som förrutom möjligtvis Lennie...

Frida eller Jassa lär ju åka på måndag ändå 😣
2020-05-05, 16:09
Medlem
han sparkar in dem 3 sista i uppdragsrummet
2020-05-05, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lennie ca 9
Jassa ca 13.38
Mergim ca 7.05
Frida ca 14.53
Sami ca 15.40

Jävla skittävling egentligen med otydliga intruktioner. Känns som ett skolprojekt bland högstadieelever.

Fan Sami, komma sist för i helvete men som alltid störst underhållning!

Men han började så bra att jag trodde det skulle kunna fixa sig, men så hände det med ljudet på utegården och så kastrullen... men han kämpade bra trots bindeln för ögonen som måste försvåra lite trots allt.. och nu har han Lennie hopp för sig.. ha ha
Senast redigerad av Klimakterietanten 2020-05-05 kl. 16:15.
2020-05-05, 16:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Som tur var hade detta pris i princip inget värde, då Frida and the Fruitloops redan har ett överläge röstningsmässigt. Så fort vi fick veta att de ska nominera denna vecka så förstod vi att att det står mellan Sami, Jassa och Frida på måndag.

Det som blir intressant blir ju hur poängen fördelas. Sami har gett sin 2a till Mergim tidigare, kommer han göra det nu med tror ni?
2020-05-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Som tur var hade detta pris i princip inget värde, då Frida and the Fruitloops redan har ett överläge röstningsmässigt. Så fort vi fick veta att de ska nominera denna vecka så förstod vi att att det står mellan Sami, Jassa och Frida på måndag.

Det som blir intressant blir ju hur poängen fördelas. Sami har gett sin 2a till Mergim tidigare, kommer han göra det nu med tror ni?
Hmm. Nej jag tror han sätter den på Frida för han tänker hon är lättare att få ut än Mergim.
2020-05-05, 16:25
Medlem
kermiths avatar
Fasen nu har BB nått lägtsanivån. Jag kommer i fortsättningen inte kalla det BB utan Vilse i Pannkakan.
Ge Sami miljonen och avsluta skiten och ge bort den i present till TV5 som kan hantera sådana reality shows.
2020-05-05, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen nu har BB nått lägtsanivån. Jag kommer i fortsättningen inte kalla det BB utan Vilse i Pannkakan.
Ge Sami miljonen och avsluta skiten och ge bort den i present till TV5 som kan hantera sådana reality shows.

Jaa, nu när priset är en nomineringsröst borde alla fått samma direktiv om att man kunde hämta fler dockor och ljudet skulle varit bättre om det var en docka kvar i ngt rum/utegård. Men i och för sig så röstar lennie och Mergim lika, men Jasmine hade kanske klarat det bättre.. Nu vill jag att Sami kommer på den idén om autonominering så frida verkligen kommer upp på tavlan och inte bara han och jas..
2020-05-05, 16:40
Medlem
Två omröstningar igång i appen, svårt att veta vad konsekvensen blir om man röstar på att Sami ska ”leverera mer”. Vad tror ni andra? Det är som vanligt så urbota dumt att vi inte får veta vad det är vi röstar på..
2020-05-05, 16:44
Medlem
snyggberits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Huset är dött nu utan Julia. Händer inte ett skit. Julia var rolig även när hon inte var full.

Jag tappade lusten att titta igår när hon åkte ut. Så dåligt. Folk gnäller att hon kissat i duschen å grejer. Hur många av Sveriges befolkning har inte gjort de?!. Vilket larv. Finns säkert folk som gnäller här om allt möjligt som gjort bra mycket värre saker.
Hade varit kul att se henne kvar ett tag till iaf. Och att hon åkte före Frida de fattar jag inte..
2020-05-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Verkar konstigt dem har lagt upp mängder andra klipp men ingen intervju med Julia!
Nu är den ute på tv.se https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/julias-intervju-efter-att-ha-l%C3%A4mnat-big-brother-jag-ska-gifta-mig-med-sami-jag-12613112

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in