2020-05-03, 13:22
Medlem
någon som vet vad martin gjort, folk säger att amilia ska anmäla honom för förtal xD
2020-05-03, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
någon som vet vad martin gjort, folk säger att amilia ska anmäla honom för förtal xD

Vill också veta
2020-05-03, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Speciellt Jasmine har en sådan jävla hybris. Hon är så jävla känd nu. Hon undrade för några dagar sedan om familjen också ser en som kändis. 😂

Hon ska gå från bord till bord på uteserveringar (under Coronatider) och mingla med alla som är där. 😂😂😂😂😂😂😂🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

Jasmine och Sami delar nog den förstaplatsen om hybris ganska bra tillsammans, me det skulle ni aldrig våga erkänna här. Så många gånger jag hört han frenetiskt tjata om det heligaste i världen för han, hur många instagramföljare han har nu. Inte nog med det, den stundande stora youtuber/influencerkarriären som även Glasman ska rida på. Det verkar som hans önskan om detta är större än vilken Paradise Hotel deltagare som helst,han tror väl att han ska bli känd och rik som sin kompis Jockiboi
Stooooor anledning till att jag gillar Julia för hon skiter fullständigt i sånt här trams utan kommer bara gå tillbaka till sitt vanliga jobb utan att tro att hon är någon B-kändis helt plötsligt.
2020-05-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Sagt i en livesänding att det är hon som tvingade sig på honom, något han säkert är van vid att använda som ursäkt efter blöta kvällar på stan
2020-05-03, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan förstå att Jullan får mycket skit. Visst super hon till det. gör jag och mina vänner också. Big Deal. Hon är dock en stark kvinna som verbalt krossar alla till oblivion. Zara Larsson stödjer Jullan. Inte heller konstigt då Zara också är är en stark kvinna, de har båda lyckats i sitt liv och det gör att män blir rädda för henne då hon skulle göra saker kort. Många incels här inne skriver att hon skall åka hem. Det gör de flesta men Jullan åker ingen stans just nu. Tyvärr hänger inte många starka kvinnor på FB för de fortsätter med sina lyckade liv som Zara eller driver ett eget företag. Tjejerna i huset har drömmar som Jullan redan har förverkligat i tidig ålder. Men andra är så bittra över det. Starka individer gör sig icke besvär då svensken har blivit en så svag djävel till skillnad från den tiden Sverige var stormakt med respekt över hela världen. Våra förfäder var respekterade i över 1000 år. Sverige är föregångsland. Nu har vi öppnat gränser för allt och alla och vi förnedrar en stark individ som har kommit in för vi vill ha en svag idiot som vi tycker synd om. Våra lagar är helt utvattnade så gruppvåldtäkter är mer normalt än onormalt.

Vi höjer till skyarna svaga människor och dissar de starka som till sist lämnar landet. Vi har skapat fårmentalitet och fan ta dig om du vågar höja rösten precis som Jullan. Man skall hållas på plats. Det är en ära att möta en sugga som har 150+ män i vaginan men inte någon som skapar arbetstillfällen och är en god medborgare. Vi skapar monster som bara att böla och köra offerkofta skaffar sig fördelar på varenda plan. Det ser ut att Jullan åker bara för att vi inte kan enas, men jag kommer att minnas en kvinna som borde sättas på en piedestal för att hon står upp för in åsikt och viker inte en tum. Hon har inte bölat sig fram i tävlingen utan varit sig själv.
Bra skrivet! Jag gillar Julia då hon vågar säga vad hon tycker och tänker och står på sig. Hellre en kvinna som står på sig än någon som börjar lipa för minsta lilla och tar till offerkoftan direkt. Jag vill ha Julia i final med Sami! Naken Frida kan gott lämna på måndag!
2020-05-03, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Sagt i en livesänding att det är hon som tvingade sig på honom, något han säkert är van vid att använda som ursäkt efter blöta kvällar på stan

Riktigt patetiskt. Trodde snickare hade balls men inte det där exemplaret. Sen ser man tönten Alex heja på.
2020-05-03, 13:38
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vill ni härinne att Sami ska vinna? Eller är det viktigare att Mergim åker ut så vi ger Lennie miljonen i hans famn? Om vissa av er känner ni hatar Mergim mer än vad ni vill Sami ska vinna då förstår jag ni röstar ut honom imorgon.

Har nu snokat runt mycket på sociala medier. Många Mergim fans kampanjar hårt även för Lennie. Lennie har inte bara stödet av en stor del av TV tittarna, de äldre kåta damerna men även många av de unga samt tjejer/killar med invandrarbakgrund som supportrar Mergim. De gör upp planer om att ifall Mergim inte är med i finalen ska de se till att Lennie tar hem vinsten. De som gjorde ett Facebook konto för Mergim och Lennie, har snart 700 följare på tre dagar.

Tänk efter om ni vill Sami ska vinna! Om inte ni bryr er så rösta hur ni vill.

Röstar vi ut Mergim kommer många av hans fans sluta bry sig.
Därför skall vi rösta på Mergim, OM det blir utröstning och inte vem som skall räddas, isåfall blir det Julia.
Iaf för mig.
2020-05-03, 13:38
Medlem
Missade snacket mellan Julia och Naken Frida igår. Såg det på appen nyss. Kan bara säga att jag vill ha ut Naken Frida ännu mer nu. Hon vill leva i en sago värld bland rosa moln där alla sitter i ring och sjunger kumbaya, där man förtränger allt negativt. Denna människa behöver lära sig balans i sina känslor då hon trycker bort det negativa hela tiden. Så fort det kommer fram något negativt så brister hon ut i gråt. Stackars människa när det negativa börjar välla fram ordentligt. Hon kommer att bli ett nervvrak! Att kliva in i ett Big Brother hus är nog inte hennes smartaste ide då vi alla vet vad som händer i BB. Skrik, bråk, fylla m.m. och det är inget som nakenfisen klarar av eller kan ändra på, hur mycket hon än vill. Tycker att vi ska göra henne en tjänst genom att skicka hem henne imorgon!
2020-05-03, 13:41
Medlem
Klart ni på flashback vill ha ut naken Frida ännu mer nu, problemet är att ingen annan vill det längre så det kommer bli Jullan som åker
2020-05-03, 13:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan förstå att Jullan får mycket skit. Visst super hon till det. gör jag och mina vänner också. Big Deal. Hon är dock en stark kvinna som verbalt krossar alla till oblivion. Zara Larsson stödjer Jullan. Inte heller konstigt då Zara också är är en stark kvinna, de har båda lyckats i sitt liv och det gör att män blir rädda för henne då hon skulle göra saker kort. Många incels här inne skriver att hon skall åka hem. Det gör de flesta men Jullan åker ingen stans just nu. Tyvärr hänger inte många starka kvinnor på FB för de fortsätter med sina lyckade liv som Zara eller driver ett eget företag. Tjejerna i huset har drömmar som Jullan redan har förverkligat i tidig ålder. Men andra är så bittra över det. Starka individer gör sig icke besvär då svensken har blivit en så svag djävel till skillnad från den tiden Sverige var stormakt med respekt över hela världen. Våra förfäder var respekterade i över 1000 år. Sverige är föregångsland. Nu har vi öppnat gränser för allt och alla och vi förnedrar en stark individ som har kommit in för vi vill ha en svag idiot som vi tycker synd om. Våra lagar är helt utvattnade så gruppvåldtäkter är mer normalt än onormalt.

Vi höjer till skyarna svaga människor och dissar de starka som till sist lämnar landet. Vi har skapat fårmentalitet och fan ta dig om du vågar höja rösten precis som Jullan. Man skall hållas på plats. Det är en ära att möta en sugga som har 150+ män i vaginan men inte någon som skapar arbetstillfällen och är en god medborgare. Vi skapar monster som bara att böla och köra offerkofta skaffar sig fördelar på varenda plan. Det ser ut att Jullan åker bara för att vi inte kan enas, men jag kommer att minnas en kvinna som borde sättas på en piedestal för att hon står upp för in åsikt och viker inte en tum. Hon har inte bölat sig fram i tävlingen utan varit sig själv.
Kudos frog
Håller med till 100% i vad du säger. Det är riktigt sorgligt att människor varken kan förstå eller ta Julia för den hon är, knasig absolut, men hon är enormt stark. Folk väljer dessvärre att bara se hennes brister.
2020-05-03, 13:51
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julia ska inte stå i final med Sami eftersom hon tar röster från samma grupp som Sami. Om man vill se Sami som vinnare är det bara bra om Julia åker ut nu.
2020-05-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Julia ska inte stå i final med Sami eftersom hon tar röster från samma grupp som Sami. Om man vill se Sami som vinnare är det bara bra om Julia åker ut nu.
helt rätt, hon sänker honom och han har väl tröttnat lite på henne på sistone, sen får gärna frida/jasse/ åka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in