2020-05-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag vet inte när du kollat liven senaste dagarna men själv har jag haft tid att kolla lite mer igen. Det som slagit mig är att de som varit tråkigast att kolla på är Mergim och Frida. Som på festen häromkvällen när Mergim bara var ett sänke för hela gruppen och Frida som mest bara tröstade honom. De andra bjussade på feststämning genom att dansa och ha kul tillsammans. Spred härlig energi. Innan har jag ofta stängt av när Jullan fått för mycket men så har jag inte upplevt det senaste festerna. Jullan, Jassa, Sami och Lennie är de som försökte ha kul och var roliga att se.
Jag har inte kollat någonting sedan i fredags för att jag tröttnat för att det händer så lite, så nej jag hänger inte med avsevärt i vad som händer mer än det som läggs ut på Instagram/i appen. Men i det här läget så spelar det ju inte ens någon roll vilka som försöker "få till feststämning" när skuggan av hur kass säsongen varit rent underhållningsmässigt ständigt ligger över huset/deltagarna.

Sedan är det ju bara EN kväll och EN fest du pratar om, då kan vi ju lika gärna ta upp hur Julia ÅTERIGEN drog ned stämningen genom att ÅTERIGEN, bara för att, valde att motarbeta Frida och hennes förslag om tacksamhetsrundan. Det är inte första situationen där Julia är negativ och provocerar. Jag har tröttnat på att se det. Det var kul när hon provocerade Martin första gången, men that's about it. Och det är ungefär det enda "roliga" hon gör nu för tiden, så.
2020-05-03, 19:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har inte kollat någonting sedan i fredags för att jag tröttnat för att det händer så lite, så nej jag hänger inte med avsevärt i vad som händer mer än det som läggs ut på Instagram/i appen. Men i det här läget så spelar det ju inte ens någon roll vilka som försöker "få till feststämning" när skuggan av hur kass säsongen varit rent underhållningsmässigt ständigt ligger över huset/deltagarna.

Sedan är det ju bara EN kväll och EN fest du pratar om, då kan vi ju lika gärna ta upp hur Julia ÅTERIGEN drog ned stämningen genom att ÅTERIGEN, bara för att, valde att motarbeta Frida och hennes förslag om tacksamhetsrundan. Det är inte första situationen där Julia är negativ och provocerar. Jag har tröttnat på att se det. Det var kul när hon provocerade Martin första gången, men that's about it. Och det är ungefär det enda "roliga" hon gör nu för tiden, så.
Jag tog bara upp en fest som exempel men det har varit flera tillfällen. Jag tycker att Frida drog ner stämningen genom att vara som hon var hos psykopippin och efteråt. Hon ville använda tacksamhetsrundan för att lyfta sitt eget dåliga humör och använda de andra till det fast det var uppenbart att ingen egentligen ville det men var för snälla för att säga nej. Men smaken är som baken och vi har olika glasögon på oss. Det är lugnt.
2020-05-03, 19:17
Medlem
icons avatar
Jag uppskattar iallafall att BB ansträngt sig och även de deltagarna som hakat på när ok musik spelats och de uppriktigt verkat haft kul tillsammans och dansat loss. Det är nog några av de stunderna jag uppskattat mest från hela säsongen, fast de inträffat nu mot slutet.
2020-05-03, 19:23
Medlem
Gallagherss avatar
Stelt...
2020-05-03, 19:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Hur kommer det sig att följarantalet på Victorias instagram stiger som coronasmittan? Hon har ökat lavinartat på sistone, är det för att hon är privat och livear mycket? För det kan ju knappast vara på grund av hennes fantastiska personlighet

Och på ämnet sociala medier, något som noterat hur snygg Amilia är på sina bilder och i sin live? Filter is a wonderful thing.
2020-05-03, 19:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hur kommer det sig att följarantalet på Victorias instagram stiger som coronasmittan? Hon har ökat lavinartat på sistone, är det för att hon är privat och livear mycket? För det kan ju knappast vara på grund av hennes fantastiska personlighet

Och på ämnet sociala medier, något som noterat hur snygg Amilia är på sina bilder och i sin live? Filter is a wonderful thing.
Aaa hon är riktigt fräsch med filter. Det blir lite kontrast jämfört med programmet. 🙃

Hur många har Viccan nu?
2020-05-03, 19:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Stelt...
Minst sagt och så en krystad kram som är alldeles för lång så ingen blir ledsen i ögat och känner sig avvisad.
Just kramarna visar att alla får anpassa sig efter Frida och hennes behov. Jullan vill inte kramas så länge men gör det för Fridas skull.
2020-05-03, 19:31
Medlem
Röstat på mergim 😊 nu har jag gjort mitt iaf
2020-05-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Just den här gången är jag nöjd över att få rösta ut. Jag hoppas att den lille grabben åker. Varför? Nä, jag vet inte. Känner för det. Kan dock köpa att Mergim är fördelaktig i en final, då rösterna kommer delas mellan Mergim och Lennie och då vinner Sami, men jag ville inte rösta ut Julia eller Frida.

Tror produktionen redan tänkt på det, kommer va 2 i final eller att man får rösta mellan de två sista som det tidigare varit.
2020-05-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag tog bara upp en fest som exempel men det har varit flera tillfällen. Jag tycker att Frida drog ner stämningen genom att vara som hon var hos psykopippin och efteråt. Hon ville använda tacksamhetsrundan för att lyfta sitt eget dåliga humör och använda de andra till det fast det var uppenbart att ingen egentligen ville det men var för snälla för att säga nej. Men smaken är som baken och vi har olika glasögon på oss. Det är lugnt.
Jo, men alla har ju bidragit mer/mindre till alla fester, så det är ju kanske lite fel sätt att gå tillväga för att lista ut vem som är mer eller mindre värd att vara kvar. I klippet i appen var det ju Mergim som gav förslaget att de skulle göra en tacksamhetsrunda?

Jag bryr mig helt ärligt inte speciellt mycket vem som åker imorgon eller framöver, har verkligen tappat allt för BB. Jag tycker bara att Frida får oförtjänt mycket skit genom hela tiden hon varit där, både utanför och i huset (och då speciellt från Julia), och jag unnar henne att få vara kvar. Mergim kan också åka, men tror inte han kommer göra det och därför hoppas jag att Frida vinner över Julia.
2020-05-03, 19:36
Medlem
Fy fan vad trist det kommer bli utan Julia
2020-05-03, 19:41
Medlem
crusades avatar
Så j*vla gött att äntligen få rösta ut Mergim!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in