Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Förstår ni inte att underhållningsvärdet på BB är bortom räddning? Att rösta kvar Julia gör absolut ingen skillnad i hur underhållande programmet är, för hon skapar "underhållning" typ tio minuter en gång i veckan och resten av tiden sprider hon negativ energi och drar ned stämningen i huset så det går jämt ut i alla fall.
Annat hade det varit om det fanns fler karaktärer i huset som också hade en Olga i sig, DÅ hade det kanske varit värt att ha kvar Julia. Men som det är nu så tillför hon ingenting av värde, som alla andra, och därför spelar det ingen roll om hon åker ut. Hennes positiva sidor väger inte över de negativa längre, som det gjorde de första veckorna.
Hoppas innerligt hon åker imorgon.
Jag vet inte när du kollat liven senaste dagarna men själv har jag haft tid att kolla lite mer igen. Det som slagit mig är att de som varit tråkigast att kolla på är Mergim och Frida. Som på festen häromkvällen när Mergim bara var ett sänke för hela gruppen och Frida som mest bara tröstade honom. De andra bjussade på feststämning genom att dansa och ha kul tillsammans. Spred härlig energi. Innan har jag ofta stängt av när Jullan fått för mycket men så har jag inte upplevt det senaste festerna. Jullan, Jassa, Sami och Lennie är de som försökte ha kul och var roliga att se.