2020-05-03, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Kollat igenom ett antal grupper och är nu 100 på att Jullan åker imorgon. Enda räddningen är om produktionen vill rädda sina tvsiffror och jag som inte uppskattar rigg
Japp, alla brudar samt mergim/lennie fans verkar rösta ut julia pga igår och hennes beteende senaste veckorna, tror det är 50/50 dock!!
2020-05-03, 18:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Förstår ni inte att underhållningsvärdet på BB är bortom räddning? Att rösta kvar Julia gör absolut ingen skillnad i hur underhållande programmet är, för hon skapar "underhållning" typ tio minuter en gång i veckan och resten av tiden sprider hon negativ energi och drar ned stämningen i huset så det går jämt ut i alla fall.

Annat hade det varit om det fanns fler karaktärer i huset som också hade en Olga i sig, DÅ hade det kanske varit värt att ha kvar Julia. Men som det är nu så tillför hon ingenting av värde, som alla andra, och därför spelar det ingen roll om hon åker ut. Hennes positiva sidor väger inte över de negativa längre, som det gjorde de första veckorna.

Hoppas innerligt hon åker imorgon.
Jag vet inte när du kollat liven senaste dagarna men själv har jag haft tid att kolla lite mer igen. Det som slagit mig är att de som varit tråkigast att kolla på är Mergim och Frida. Som på festen häromkvällen när Mergim bara var ett sänke för hela gruppen och Frida som mest bara tröstade honom. De andra bjussade på feststämning genom att dansa och ha kul tillsammans. Spred härlig energi. Innan har jag ofta stängt av när Jullan fått för mycket men så har jag inte upplevt det senaste festerna. Jullan, Jassa, Sami och Lennie är de som försökte ha kul och var roliga att se.
Medlem
För min del spelar det ingen roll vem som åker imorgon. Men kan inte låta bli att tycka att det här röstningssystemet är sjukt orättvist. Frida som har minst fanbase kommer klara sig imorgon på grund av det här. Man borde ALLTID få rösta vem man vill ha kvar.
Medlem
Någon som vet om Frida och Julia pratat idag?? Kollat sporadiskt i em...
2020-05-03, 19:00
Medlem
Frida talar med BB guden?
2020-05-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
För min del spelar det ingen roll vem som åker imorgon. Men kan inte låta bli att tycka att det här röstningssystemet är sjukt orättvist. Frida som har minst fanbase kommer klara sig imorgon på grund av det här. Man borde ALLTID få rösta vem man vill ha kvar.
Kan inte annat än att hålla med. De med flest fans ska få vara kvar längst! Tänker det borde gynna dem med sina tittarsiffror också? Ingen bryr sig om Frida, en liten handfull fans har hon som främst är fan av andra i rosa rummet så de stödsupportrar henne. Löjligt med att rösta ut!
2020-05-03, 19:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Brukar aldrig kolla avsnitten men det ska jag göra idag..

Ja jag undrar vad de har sett eftersom de går all in på Julia nu?
2020-05-03, 19:05
Medlem
icons avatar
Nu frågar Jullan Frida om hon vill prata.
2020-05-03, 19:08
Medlem
SevenStarss avatar
Vet någon om det finns klipp någonstans från när Frida pratade om sina sexäventyr?
Jag såg henne som en könssjukdomsklump i flera veckor efter det...
2020-05-03, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Har liven på samtidigt som avsnittet på tv:n..slänger ett snabbt öga och helt plötsligt ska Julia och Frida prata...nu blev jag delad...vilket ska jag glo på??
Du kan glo på avsnittet senare på tv4play&cmore
2020-05-03, 19:11
Medlem
icons avatar
Men gud Frida, lägg ner och sluta kalla Jullan hjärtat i samma andetag som du kritiserar hennes sätt att vara.
2020-05-03, 19:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Just den här gången är jag nöjd över att få rösta ut. Jag hoppas att den lille grabben åker. Varför? Nä, jag vet inte. Känner för det. Kan dock köpa att Mergim är fördelaktig i en final, då rösterna kommer delas mellan Mergim och Lennie och då vinner Sami, men jag ville inte rösta ut Julia eller Frida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in