Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Det är lite det som är problemet. Folk röstar på vem det mest är synd om. Man kan utläsa det i dina och många andras kommentarer. Att tjuta mest och köra en offerkofta går tydligen hem. Hade Jullan bölat lika mycket så hade hon fått mer stöd. Att starka personligheter åker är ingen nyhet. De som bölar mest och visar fake "äkta känslor" är fel sätt att visa uppskattning. Finns bättre TV för det. BB är en reality show där jag helst vill se människor bakom masken, inte en mask nedsmetad med rinnande maskara var och varannan dag för att fiska röster eller brun utan sol. Tanken med BB från början var att se en verklighet och sudda ut en fasad som passar. BB är inte "we shall overcome" utan underhållning.
Fast nej. Hade gråt och offerkoftor bitit på mig hade jag velat ha kvar Jasmine, vilket jag absolut inte vill. Jag har knappt sett Frida vara ledsen och tycker inte att hon har någon offerkofta på sig speciellt ofta, så det har absolut ingenting med det att göra. Jag gillar Frida och den hon är som person och det har jag gjort från dagen hon kom in, det vet alla som hängt med någorlunda i den här tråden (vilket du ju gjort så du borde ha koll). Jag har försvarat henne sedan första dagen när du och alla andra började håna henne för att hon skrattade mycket.
Jag tycker synd om Frida för det behövt utstå i huset + att hela produktionen är med på att mobba henne, ja. MEN jag kollar mycket hellre på Frida än på Julia i det här läget, och DÄRFÖR har jag röstat för att Julia ska ut och ingenting annat. Jag tycker inte Julia är underhållande nog för att hon ska få vara kvar.