2020-04-25, 22:17
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jag svarade på en fråga om Sami.

Någon sa att Sami gjort dumheter i sin ungdom. Nu säger du för några veckor sedan.
Har han vuxit upp nu?! Några veckor och har är vuxen nu
wow
Har du svårt med läsförståelse...du sa att han för några dagar sedan uttryckt sig nedsättande om en folkgrupp...jag svarade att det gjorde han för ett par veckor sedan och inte, som du säger, ett par dagar sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vafan. Drar på BigBrother och får se Mergim pussa Lennie och bråkar om att Mergim inte får pussas med Lennie.
Är Lennie sur från igår när Mergim hånglade upp Jullan eller vad har hänt.

Tror nog inte att Lennie är sur för det. Han tycker nog som han sa att han tycker Mergim ska pussas för mycket. Han hade sagt det till Mergim och Lennie verkar inte vara så bekväm med det där pussande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad sa han? Länk? Du som är med i Mensa och anser dig klok som en bok borde veta att uttalanden inte alltid menas som rasism, kränkande, det är det nya lättkränkta folket som läser in saker som inte finns bara för att få luft och bekräftelse att vara rättrådiga å slå sig själva på bröstet då de är så fina människor. Exakt som du, du pissar på Sami som är och var dag visar att han är en fin människa, som har ett hjärta, vågar säga till när han tycker något är fel, han hånar du för att ha inte runkar i tv. Jisses är du sann?

Andas ! Ta det lugnt.
Jag behöver inte gilla Sami. Har en annan favorit bara.
Du får gärna heja på Sami. Scheiss egal 😉
2020-04-25, 22:18
Medlem
Mergim kommer börja gråta över Lennie igen. Har det på känn.
2020-04-25, 22:19
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jag svarade på en fråga om Sami.

Någon sa att Sami gjort dumheter i sin ungdom. Nu säger du för några veckor sedan.
Har han vuxit upp nu?! Några veckor och har är vuxen nu
wow
Någon måste ha öppnat ditt huvud och skitit däri, troligtsvis NYbögen Mergim som säger bajs i var 3:e mening. Har Sami skrikit hund, smuts, råtta, ljugit om att han blivit hotad till livet till någon, har han överhuvudtaget skrikit på någon? Vad är du ute efter fröken Feka, eller kanske fru Feka som är gift med ägaren till Skånes bästa restaurang? Sami tar miljonen bara att gilla läget
2020-04-25, 22:21
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Mergim kommer börja gråta över Lennie igen. Har det på känn.
Det var nära nyss...Lennie sa tydligen att Mergim pussar på honom för mycket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Om man skall hårddra det så är nog Amelia roten till ondskan. Tyckte och tycker väldigt illa om henne. Mergim är en vilsen gosse som aldrig "lämnat" hemmet en enda dag. En vilsen själ som vet inte var han står och hittar Lennie som han klänger sig fast vid och hoppas att Lennie kan vara en "bror". Han får inte bejaka sin sexuella läggning i sin vardagliga miljö. Mergim glömmer bort sig ibland och kan vara rätt rolig men så kommer han på att mamma och pappa tittar och då återfaller han. Man behöver inte gilla honom men kan inte heller bortse från hans uppväxt med mobbning och osäkerhet. Jag är ingen psykolog men ser bara med mina ögon.

I tidigare inlägg så var det någon som visade ett inlägg gjort av en gammal skolkamrat till Mergim där det sades att det var han som var den elake mobbaren och att han inte alls blivit mobbad.
Det kan ju mycket väl vara så att han skådespelar även här och använder det som ett fult men vanligt knep för att dra hem vinsten. Han har ju många olika sidor den pojken så för att åtminstone citera den vidriga Amilia en gång "Who are you?".
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Andas ! Ta det lugnt.
Inget fel på min andning, jag ifrågasätter dig då du är dubbelmoralens moder, är så trött på dig
2020-04-25, 22:22
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Någon måste ha öppnat ditt huvud och skitit däri, troligtsvis NYbögen Mergim som säger bajs i var 3:e mening. Har Sami skrikit hund, smuts, råtta, ljugit om att han blivit hotad till livet till någon, har han överhuvudtaget skrikit på någon? Vad är du ute efter fröken Feka, eller kanske fru Feka som är gift med ägaren till Skånes bästa restaurang? Sami tar miljonen bara att gilla läget

Roligt skrivet. Du är min OG snart.
Nu får vi hoppas på lite mer spånka och lite böcklinglove.
2020-04-25, 22:23
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Andas ! Ta det lugnt.

Men som någon skrev innan du är på något sätt besatt av Sami. 94% av alla dina inlägg i tråden är om honom.

Jag vet att det är en trött säsong med ett förbannat låg underhållningsvärde stora delar av tiden men försök att skriva om mer än bara Sami.
2020-04-25, 22:24
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Vad sa han? Länk? Du som är med i Mensa och anser dig klok som en bok borde veta att uttalanden inte alltid menas som rasism, kränkande, det är det nya lättkränkta folket som läser in saker som inte finns bara för att få luft och bekräftelse att vara rättrådiga å slå sig själva på bröstet då de är så fina människor. Exakt som du, du pissar på Sami som är och var dag visar att han är en fin människa, som har ett hjärta, vågar säga till när han tycker något är fel, han hånar du för att ha inte runkar i tv. Jisses är du sann?
Observer hittar bara på skit om Sami.
Lyssna på hen är som att lyssna på en toalett när man spolar.

Sami kommer vinna, resten av deltagarna är bara utfyllning till programmet.
2020-04-25, 22:25
Medlem
Citat:

Pissar inte på Sami
Pissar på kvinnoförakt, rasism och trångsynthet
F ö anser jag att emotionell intelligens är viktigare än IQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in