Citat:
Jag har inte kollat någonting sedan i fredags för att jag tröttnat för att det händer så lite, så nej jag hänger inte med avsevärt i vad som händer mer än det som läggs ut på Instagram/i appen. Men i det här läget så spelar det ju inte ens någon roll vilka som försöker "få till feststämning" när skuggan av hur kass säsongen varit rent underhållningsmässigt ständigt ligger över huset/deltagarna. Jag vet inte när du kollat liven senaste dagarna men själv har jag haft tid att kolla lite mer igen. Det som slagit mig är att de som varit tråkigast att kolla på är Mergim och Frida. Som på festen häromkvällen när Mergim bara var ett sänke för hela gruppen och Frida som mest bara tröstade honom. De andra bjussade på feststämning genom att dansa och ha kul tillsammans. Spred härlig energi. Innan har jag ofta stängt av när Jullan fått för mycket men så har jag inte upplevt det senaste festerna. Jullan, Jassa, Sami och Lennie är de som försökte ha kul och var roliga att se.
Sedan är det ju bara EN kväll och EN fest du pratar om, då kan vi ju lika gärna ta upp hur Julia ÅTERIGEN drog ned stämningen genom att ÅTERIGEN, bara för att, valde att motarbeta Frida och hennes förslag om tacksamhetsrundan. Det är inte första situationen där Julia är negativ och provocerar. Jag har tröttnat på att se det. Det var kul när hon provocerade Martin första gången, men that's about it. Och det är ungefär det enda "roliga" hon gör nu för tiden, så.