Citat:
Ursprungligen postat av
eeqaz
I flg følge venner var han en attpåklatt, egentlig en mammagutt, og også kunstnerisk type som gjerne vil være litt "bad-boy"
Jeg har hørt kun bra omtaler av sønnen. Godt likt blant venner, flink musiker, ikke opptatt av status eller penger, knyttet til sin mor, lever et stille og rolig liv. Jobben på Kvitfjell har han hatt siden 2014, og uansett helt vanlig at barn jobber i bedriften til sine foreldre. At han er aktiv på sosiale medier med bildebytte har kanskje noe med at det forrige bilde skapte mye spekulasjoner? Eller at han finner støtte i å konsentrere seg om musikken. Ikke mye barna kan gjøre nå, de må vente til politiet kommer på banen med det de har av bevis.
Videre tror jeg at lydtesten med hans type bil gikk ut på å se om TH snakket sant. At han har forklart at han ringte sønnen før han ringte politiet. Sønnen bodde et stenkast unna, og kom umiddelbart. Han dro da TH ringte politiet, og man hører det på 112-samtalen, bilen som drar. Men jeg tror han er helt utelukket som medhjelper, og at han ikke vet noe som helst. Hvis TH står bak dette, så tror jeg det var viktig for ham at familien er overbevist om hans uskyld. Han ville aldri involvert dem i dette.