2020-04-23, 08:05
Medlem
Är nog ingen bra ide att göra nässpray av brunt heroin (nr3,heroinbas) då det redan inte tas upp så bra nasalt som smack (nr4) och sedan ska det ju lösas i syra så inte så trevligt att få det i näsan och lösningen lär ju bli dålig rätt fort skulle jag gissa på.
Citera
2020-04-23, 13:03
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Är nog ingen bra ide att göra nässpray av brunt heroin (nr3,heroinbas) då det redan inte tas upp så bra nasalt som smack (nr4) och sedan ska det ju lösas i syra så inte så trevligt att få det i näsan och lösningen lär ju bli dålig rätt fort skulle jag gissa på.

Ja, det är nog bättre att dra upp den i den pulverform den är. Väl krossad.
Citera
2020-04-25, 11:47
Medlem
Har tidigare erfarenhet av horse men många år sedan. Har beställt en mindre mängd för att röka det några dagar när Benso at är för jobbig. Hur funkar det med en minimal mängd Benso, ex 0.25 mig klonazepam som kombo? Är det någon fara om man tar det riktigt försiktigt?
Citera
2020-04-26, 00:03
Medlem
Har ett halvgram potent heroin. Är opinaiv. Skall röka det på folie. Skiter i att ta benso till. Vad är lagom dos
S?
Citera
2020-04-26, 00:07
Medlem
exteriorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Har ett halvgram potent heroin. Är opinaiv. Skall röka det på folie. Skiter i att ta benso till. Vad är lagom dos
S?

Lägg ut en liten hög o ta ett bloss i taget och vänta och känn efter hur mkt du klarar, svårt att överdosera på att röka de men röker du för mycket lär du väll mest bara bli illamående och spy
Senast redigerad av exteriorz 2020-04-26 kl. 00:09. Anledning: Lägga till citering
Citera
2020-04-28, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
Lägg ut en liten hög o ta ett bloss i taget och vänta och känn efter hur mkt du klarar, svårt att överdosera på att röka de men röker du för mycket lär du väll mest bara bli illamående och spy

Tack! Ja! Dessutom har jag nu fått ganska hög tolerans på benso o kommer medvetet hålla n ett nerere konsumtionen dagen för rökning till princip noll. Har rökt jonk för många år sedan med ca sju roppar utan bensotol erans. Man skall ha respekt men gör man som jag o lägger upp en kulle på 25 mg o känner efter är det ibland lite överdriven oro. Drogs nog med där. Ät inte farligt att nodda lite heller. Det är ov o kraftiga blandningar som är att vara rädd för
Citera
2020-04-28, 13:14
Medlem
Bästa sätt att spä ut starkt heroin för att röka

Jag vet om koffazon men finns det bättre ämnen att spä ut starkt heroin så att det går att röka bra?
Citera
2020-04-28, 14:46
Medlem
Med ett heroin av sämre kvalitet?
Citera
2020-04-29, 13:18
Medlem
Sista frågan. Stör mig själv på frågor om man kan blanda benso i viss mängd med heroin. Jag har haft medelhög tolerans av framförallt diazepam o klonazepam. Håller dock på att fasat ut nu och har inte tagit något alls i dag utan senast 1 mig klonazepam runt midnatt igår och dessförinnan runt lunchtid igår 2 mg samt 10 mg diazepam tillsammans med alkohol. Dagen innan ca 30 mg diazepam. Har annars trappat ut mitt beroende med hjälp av diazepam under ca 2 veckor.

Diazepam lagras ju dock via metaboliter en längre tid o har lång halveringstid. Men utifrån det jag beskriver ovan så utgör väl knappast detta intag av benso någon risk för andningsdeprrssion vid rökning av horse idag trots att jag är opinaiv? Är väl vid samtidiga intag eller efter ca ett tiotal timmar som detta kan påverka förutsatt att det är en låg dos. Önskar verkligen svar så jag kan njuta av mitt horse i eftermiddag. Tack på förhand! PS känner tom abstinens besvär av benson just i denna stund
Citera
2020-04-29, 23:17
Medlem
Tror ni det är vanligt att de horse som säljs på darknet är spetsat med fentanyl o liknande?
Citera
2020-04-29, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Tror ni det är vanligt att de horse som säljs på darknet är spetsat med fentanyl o liknande?

Nej, jag tror det är ovanligt då fenta är strängeligen flrbjudet på den största marknadsplatsen.

Ang. din andra fundering om andningsdepression så behöver du inte vara orolig om det inte känns som om du fick ett väldigt stort rus. Heroin går ju ur kroppen relativt fort ändå. Så att man skulle kola vippen i slmnen tio timmar efteråt om man bara känt sig lite skön händer nog inte. Var försikitig med doseringen bara, det gpr alltid att fylla på men det går inte att minska det man redan intagit. Känner man sig osäker på om det är ofarligte eller ej att gå till sängs får man hålla sig vaken helt enkelt. Ut på en promenad är ett bra sätt att göra det på. Att ta det soft med blandningen av benso och opiater om ens kropp är naiv på det ena preparatet.

edit; stavfel
Citera
2020-04-29, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Nej, jag tror det är ovanligt då fenta är strängeligen flrbjudet på den största marknadsplatsen.

Ang. din andra fundering om andningsdepression så behöver du inte vara orolig om det inte känns som om du fick ett väldigt stort rus. Heroin går ju ur kroppen relativt fort ändå. Så att man skulle kola vippen i slmnen tio timmar efteråt om man bara känt sig lite skön händer nog inte. Var försikitig med doseringen bara, det gpr alltid att fylla på men det går inte att minska det man redan intagit. Känner man sig osäker på om det är ofarligte eller ej att gå till sängs får man hålla sig vaken helt enkelt. Ut på en promenad är ett bra sätt att göra det på. Att ta det soft med blandningen av benso och opiater om ens kropp är naiv på det ena preparatet.

edit; stavfel

Ok, tack för info. Låter bra. Ja, nojade nog i onödan även om man skall ha respekt men nu har det gått lång tid även om det handlar om klonazepam. 35 timmar för de 2 mg och över 24 timmar för 1 mg.et. Tror jag tog 10an diazpeam runt lunchtid i går också. O, ja. Jag är en försiktigt general även utan benso. Spyr i princip aldrig och fördrar att dutta på foliet även om detta var ovanligt potent. Men som sagt i vaket tillstånd när man är hyfsat fräsch så slutar man inte bara andas om man inte intagit en större mängd benso. Det är ju som du säger i sömnen som det är farligt. Känner mig inte i den fasen att det skall vara någon fara trots att jag är opinaiv och trots bensointaget igår. Det jag rökte strax efter lunch idag är ju i princip ute ur kroppen och även det som röktes sen eftermiddag är ju chill. Tack för din info!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in